• Hoi hoi!

    De afgelopen drie jaar organiseerde ik tijdens de zomervakantie de 'Beste verhalen van Quizlet'-verkiezingen. Op die manier hoopte ik users te stimuleren om extra te lezen en te schrijven. Nu is natuurlijk niets zo motiverend als een leuke prijzenpot. Zijn er users die daar aan bij willen dragen? (:

    Ik vind het leuk om de sponsors bij de wedstrijd te vermelden, dus dat zal ik ook hier doen. Als je anoniem wilt blijven mag dat natuurlijk ook. Laat het dan even weten.

    Huidige aantal credits 195

    Donateurs
    Bellum
    Bohemian
    CARAS
    Douceur
    Erebos
    Gorillaz
    Laleah
    Hooverphonic
    Krulllie
    Kroliki
    Krolock
    Livsnjutare
    Maheegan
    Mankind
    Morii
    Ringwraith
    Tacitus
    Ubuntu
    VeniVidiVici
    Wiarda
    Wilders
    Zaldrizes

    [ bericht aangepast op 4 juli 2017 - 15:47 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Maheegan schreef:
    Oh wauw, echt heel veel ineens!
    Mocht je aan het einde niet helemaal uitkomen met door 3en moet je het me even laten weten, want ik koop zo nu en dan wat credits dus misschien heb ik dan wat om het even te maken (:

    ja ik dacht dat ik er nog een stuk of 12 over had of zo maar toen bleken het er 50 te zijn ? ik was echt even flink in de war maar hey alleen maar leuk toch


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik had er nog maar twee... Maar alle beetjes helpen (hopelijk) (:


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    N'aww wat leuk. Ik heb er nog 4 dus die krijg je zo van me! (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Had er nog 38 blijkbaar. ^^

    Yaay, bijna 200!! :O


    Every villain is a hero in his own mind.

    Er kunnen nog tot vrijdag credits gedoneerd worden. Zaterdag maak ik het verkiezingstopic aan. (:


    Every villain is a hero in his own mind.