• Inleiding:
    Iedereen kan het zich wel voorstellen, je moet naar je werk of naar school maar heb hier eigenlijk helemaal geen zin in. En zit eigenlijk met tegenzin in de bus of trein (of tram/metro).
    Bij sommige mensen is dit heel erg duidelijk zichtbaar en zie je ze aardig chagrijnig of boos in de bus zitten.
    Echter kan er ook wat anders aan de hand zijn.
    Iemand die net ruzie thuis in zijn gezin heeft gehad, of iemand die word gepest op het werk of op school waardoor diegene erg op ziet om weer naar deze plek te gaan.

    Nu kan 1 klein simpel dingetje mensen vaak al iets beter laten voelen. En zo'n simpel dingetje wil ik dus opzetten!

    Oplossing:

    Ik zit er aan te denken een groot aantal Nederlandse en Engelse quotes op te gaan zoeken die een positieve kant hebben.
    Of een complimentje, dat kan ook natuurlijk.
    Deze wil ik dan op een post-it blaadje schrijven met een hashtag er bij, zodat misschien meerdere mensen dit gaan doen en uitvoeren.
    En deze blaadjes wil ik dan in de bus/trein plakken. Op het raam naast een zitplek, of op de rugleuning van een stoel zodat iemand die er achter zit het kan lezen.

    Uitvoering:

    1. Ik wil zelf graag de volgende hashtag gebruiken: #PositiefReizen
    2. Een hele hoop positieve quotes vinden!
    3. Meerdere mensen die mij willen helpen iemands dag beter te maken!
    4. Het instagramaccount: @PositiefReizen meer promoten.
    Wanneer jij een post-it heb en deze graag wilt delen, mag je deze doorsturen via privechat van Instagram, of via de mail op Q. Dan wordt deze foto van jou
    post-it op de Instagram geplaatst met jou accountnaam. Als je anoniem wilt blijven mag dit ook, dan wordt er elke ''Ingezonden'' bij vermeld.

    Wat zoek ik:
    - Mensen die eventueel mee willen helpen.
    - Leuke positieve quotes of complimenten, mag in het Nederlands, maar ook in het Engels.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2017 - 20:19 ]

    @Mm ja op die manier. Als het niet te veel is zal er vast geen probleem over worden gemaakt, maar ik weet natuurlijk niet wat de grenzen zijn.

    Het blijft in ieder geval een leuk initiatief en ik neem graag deel!


    Geloof niet alles wat je denkt

    Evaethas schreef:
    @Mm ja op die manier. Als het niet te veel is zal er vast geen probleem over worden gemaakt, maar ik weet natuurlijk niet wat de grenzen zijn.

    Het blijft in ieder geval een leuk initiatief en ik neem graag deel!


    Gewoon 1 á 2 post-its per treinreis tenminste dat lijkt mij een goed aantal. Het moet niet overdreven worden en tientallen worden, dan is het hele idee ook niet leuk meer. En heeft het geen betekenis meer.

    Jaa! En het hoeft ool niet continu hè! Dan verliest het zijn waarde inderdaad.

    Als je 7 dagen per week met het OV gaat, hoef je echt niet elke dag een briefje mee te nemen. Misschien op maandag omdat dat voor sommige mensen een vermoeiende dag is, en misschien op vrijdag want dan is het bijna weekend!

    Het mag natuurlijk ook op maar 1 dag. Onthoud: niks moet!!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Wat een top idee!
    Ik zou graag mee willen doen, maar ik heb geen Instagram.

    Hannibal_Lecter schreef:
    Wat een top idee!
    Ik zou graag mee willen doen, maar ik heb geen Instagram.


    We zijn ook van plan om een Facebook en/of Twitter te maken uiteindelijk.
    Dus via daar kun je later ook alles zien.

    Ik ben vanaf morgen slechter of niet bereikbaar, dit heeft te maken met dat ik naar Oostenrijk ga voor een weekje (tot zaterdag). Het ligt geheel aan de wifi of ik online kom of niet, dit geld ook voor mijn Insta account.

    Eerste briefjes zijn vandaag overigens al geplaatst!

    Superleuk idee!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Superleuk! Ik ga het sowieso volgen en misschien ga ik wel meedoen (:


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Ik had t al gezegd, maar ik doe ook mee natuurlijk!


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Ik heb nu helaas geen tijd om je topic te lezen, dus even een MT


    Inspiration can hit you any time