• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of gelooft niemand in je draak of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    🦄✨

    ALSO WE GAAN ALLEMAAL WENEN WANT QING HEEFT HAAR 10.000ste POST GEMIST OK JA CRY ;-;

    [ bericht aangepast op 23 juni 2017 - 21:41 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Gawd. De titel. Noooh. :'D

    ~
    IK KAN ZO NIET WACHTEN OP MIJN BESTELLINGEN! ;O En ik moet maximaal nog een maand wachten. Beetje jammer dit. :')


    Smile. You're beautiful. <3

    Galpal where are thou. 💔💔💔


    She's imperfect but she tries

    HAHAHA titel +1.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    I think I'm dying.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Note to Q: Laat Qing nooit meer LJH's openen.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    goud schreef:
    Note to Q: Laat Qing nooit meer LJH's openen.


    Je was me letterlijk een seconde voor, geloof ik. :') Want ik wilde juist de laatste reactie plaatsen en toen stond er dat het topic gesloten was. x)

    ~
    Hmm, morgen veel kans op regen. Ik vind het eigenlijk helemaal niet erg, haha.


    Smile. You're beautiful. <3

    GM bitchez. (bat)


    — Inner peace, it's hard to find. —

    huh kan iemand me het verschil uitleggen tussen globalisering en delokalisatie want naar mijn gevoel ga je automatisch delokaliseren als je gaat globaliseren (en enkel delokaliseren lijkt me nogal belachelijk) en aangezien die twee 'onafscheidelijk' zijn snap ik niet hoe ik een genuanceerd voorbeeld kan geven van globaliseren en delokaliseren of hangt het er gewoon van af hoe je je voorbeeld staaft met argumenten en vanaf welk standpunt je kijkt want dan kan ik gewoon een en hetzelfde bedrijf nemen en dat erop toepassen of moet het echt specifiek zijn help zoveel vragen en geen antwoorden


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    i haaattee everything


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    goud schreef:
    huh kan iemand me het verschil uitleggen tussen globalisering en delokalisatie want naar mijn gevoel ga je automatisch delokaliseren als je gaat globaliseren (en enkel delokaliseren lijkt me nogal belachelijk) en aangezien die twee 'onafscheidelijk' zijn snap ik niet hoe ik een genuanceerd voorbeeld kan geven van globaliseren en delokaliseren of hangt het er gewoon van af hoe je je voorbeeld staaft met argumenten en vanaf welk standpunt je kijkt want dan kan ik gewoon een en hetzelfde bedrijf nemen en dat erop toepassen of moet het echt specifiek zijn help zoveel vragen en geen antwoorden


    Globalisering is veel meer dan delokalisering. Delokalisering draait puur en alleen rond het verplaatsen van bedrijven en naar het buitenland zodat je meer afzetmarkten of goedkopere werkplaatsen krijgt. Dat is een deel van globalisatie, maar globalisatie houdt meer in dan dat. Dit draait onder andere ook om informatie die makkelijker uitgewisseld wordt, de financiële wereld die minder lokaal en meer internationaal wordt, contact tussen mensen over de hele wereld, mensen die meer reizen, enzoverder enzovoort. Het is een deel van globalisatie, maar geen synoniem.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ubuntu schreef:
    (...)

    Globalisering is veel meer dan delokalisering. Delokalisering draait puur en alleen rond het verplaatsen van bedrijven en naar het buitenland zodat je meer afzetmarkten of goedkopere werkplaatsen krijgt. Dat is een deel van globalisatie, maar globalisatie houdt meer in dan dat. Dit draait onder andere ook om informatie die makkelijker uitgewisseld wordt, de financiële wereld die minder lokaal en meer internationaal wordt, contact tussen mensen over de hele wereld, mensen die meer reizen, enzoverder enzovoort. Het is een deel van globalisatie, maar geen synoniem.


    Nee, ik bedoel ook niet dat het synoniemen zijn, ik bedoel dat delokaliseren een onderdeel is van globaliseren en dat delokaliseren sowieso gebeurt als je gaan globaliseren en daarom zie ik niet zo goed hoe je een apart voorbeeld kan geven van globalisering en delokalisering.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Eindelijk in bed! Kan wel huilen van geluk.


    I am an idiot, I move.

    Wtf, waarom kan ik nou geen zaadjes planten in de sims 3 :C


    Stenenlikker

    goud schreef:
    (...)

    Nee, ik bedoel ook niet dat het synoniemen zijn, ik bedoel dat delokaliseren een onderdeel is van globaliseren en dat delokaliseren sowieso gebeurt als je gaan globaliseren en daarom zie ik niet zo goed hoe je een apart voorbeeld kan geven van globalisering en delokalisering.


    Globalisatie is niet begonnen met delokalisatie, het is begonnen met het zoeken van nieuwe afzetmarkten, voornamelijk bij Europa en de Verenigde Staten. Daarna is Japan gekomen en stilletjes aan grotere delen van de wereld. Delokalisatie is er pas gekomen toen men het makkelijker scheen te vinden mensen elders minder te bepalen. Delokalisatie gaan over bedrijven en jobs naar andere landen brengen.
    Je kan dus globaliseren zonder te delokaliseren, maar dan raak je wel op een bepaald moment vast. Delokalisatie is een gevolg van de destijds prille globalisatie en is er nu één van de grootste onderdelen van geworden.

    Je zou dus kunnen stellen dat Ford reeds in de jaren '20 serieuze afzetmarkten had in Europa, maar dit niet ten koste van de jobs in de Verenigde Staten, want veel afdelingen van die bedrijven waren er niet. Voor delokalisatie kun je zeggen dat half de kledingmerken hun kleding in Bangladesh laten produceren uit de praktische overweging dat dat goedkoper is.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    fucking A ATTEST8888888888888888888888888888888888888888888888888


    Heaven is a place that we all have