• Crowns & Condoms


    "No one is too old for a fairytale."




    September 2016 — Jaren zijn verstreken na de happy ending van alle bekende sprookjes verhalen. De klassieke Doornroosje, Sneeuwwitje, De Leeuwenkoning en De Kleine Zeemeermin zijn nu niks anders dan dat: klassiekers. Nu, echter, zijn alle zoons en dochters herenigd op één school. Welcome to Fairytale High, where all your dreams come true.


    praattopicrollentopicspeeltopic 2

    "Never grow up."


    Rollen
    Naam • Ouders //Faceclaim// - Username [Pagina]
    Good guys
    • Milo Ace Porter • Tarzan and Jane // Samuel Larsen // Prongsie [1.3]
    • Miles Imari Kingsley • Simba & Nala //Paddy Mitchell// Marlow [1.5]
    • Matthew "Matt" Chris Hatter • Mad Hatter //Richard Deiss// Scythe [1.3]
    • David James • Peter Pan //FC// PeterMaximoff [1.3]
    • Archie Richard Junior Hood • Robin Hood //Renan Pacheco// GriffeI [1.5]
    • Aphrodite "Rodi" Jamila Najma • Aladdin & Jasmine //Savannah Brown// Paddiecakes [1.1]
    • Elizabeth Noah Ryder • Rapunzel & Flynn //Sabrina Carpenter// Valtersen [1.1]
    • Adilene Raine Chastain • Belle & Beast //Taylor Marie Hill// Stiles [1.3]
    • Fa Yué • Mulan & Shang //FC// Metamorphoses [1.3]
    • Kennedy Anastasia Ackermann • Timo & Pumbaa //Jena Goldsack// Ziegler [1.3]


    Bad guys
    • Zayko Scar von Ardon • Scar //Christopher Mccrory// Paddiecakes [1.1]
    • Bassam “Sam” Hashim Sultan • Jafar //Avan Jogia// Valtersen [1.1]
    • Ashley Percival Jones • Hook //Matthijs Meel// GriffeI [1.5]
    • Bellamy Rumpelstiltskin • Rumpelstilskin //Richard Harmon// Skaikru [1.5]
    • Isaac Gaston Lukasiak • Gaston //FC// Ziegler [1.5]
    • Delia April Hades • Hades //Marilhéa Peillard// Skaikru [1.3]
    • Aize Deyan Huntley • Huntsman //Giza Lagarce// Marlow [1.5]
    • Feline Luana Khan • Shere Khan //Zoë Kravitz// Miall [1.3]
    • Vivienne Madeline Hearts • Queen of Hearts //Amelia Zadro// Nomophobe [1.5]

    • ? • Maleficent //?// Sasannach [?]


    Starter
    De vakantie is voorbij. Het was een magische zomer, maar nu wordt het weer tijd om te studeren. Één voor één arriveren de leerlingen op Fairytale High in de middag van de eerste dag van september. Iedereen heeft tot 16.00 uur de tijd om zijn dorm kamer in te richten en bij te praten met vrienden en vriendinnen voordat Headmaster Mouse het jaar zal introduceren in de grote eetzaal.Zasam's Party
    Het is net na het avondeten en een groot deel heeft een uitnodiging ontvangen voor het feest van Zayko en Sam in Dorm Room One. Diegene die niet uitgenodigd zijn kunnen echter gemakkelijk partycrashen, want ondertussen weet iedereen van het feest. Zolang je maar drank meeneemt!
    Field trip
    De volgende ochtend is aangebroken en waarschijnlijk hebben de meeste van de leerlingen een flinke kater na deze zware nacht, maar helaas, ze hebben geen tijd om lang uit te slapen. Het is namelijk tijd voor een door de school georganiseerde field trip in de bossen. Ze gaan met z'n allen twee nachten het bos in om daar te kamperen. De bus staat buiten klaar, dus bereid je maar voor en zorg dat je op tijd klaar zit voordat de bus vertrekt!


    Informatie

    Achternamen
    Veel disney figuren hebben geen achternamen, deze mag je gewoon verzinnen, maar zorg dan wel dat ze overeenkomen met de andere kinderen.


    Staff
    Headmaster Mouse - Tom Hiddleston.
    Deputy Head Duck - Tom Felton.
    School Nurse Goofy - Tom Hanks.


    Dorms
    Boys
    Room one
    Room name
    • Milo Ace Porter
    • Miles Imari Kingsley
    • Zayko Scar von Ardon
    • Bassam Hashim Sultan
    • Isaac Gaston Lukasiak

    Room two
    Room name.
    • Matthew Chris Hatter
    • David James
    • Ashley Percival Jones
    • Bellamy Rumpelstiltskin
    • Archie Hood
    Girls
    Room three
    Room name.
    • Aphrodite Jamila Najma
    • Elizabeth Noah Ryder
    • Kennedy Anastasia Ackermann
    • Delia April Hades
    • Vivienne Madeline Hearts

    Room four
    Room name.
    • Adilene Raine Chastain
    • Fa Yué
    • Aize Deyan Huntley
    • Feline Luana Khan
    • Meisje Sasannach



    Regels
    • Er is een maximaal aan twee personages.
    • Alle personages zitten in het zevende en laatste jaar en zijn 17/18.
    • Alleen Pickett, Maslany en Miall maken topics aan.
    • Posts moeten minimaal 300 woorden bevatten.
    • Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    • Off topic in het speeltopic graag tussen haakjes of in het praattopic.
    • 16+ is toegestaan.
    • Zonder toestemming mag je de personages van anderen niet besturen.
    • Leraren worden bestuurd door iedereen.
    • Sluit niemand buiten en probeer zoveel mogelijk andere posts te lezen!
    • Probeer bij de tijd te blijven die wij aangeven.
    • Denk heel goed na voordat je meedoet. Wij steken hier veel tijd in en het is ook niet leuk voor anderen als je niet meer reageert.
    • Dit is een herstart van het oorspronkelijke Disney Descendants RPG.
    • And above all; have fun!


    "Sometimes the right path is not the easiest one."


    ©Lizor
    Mag niet gekopieerd worden tenzij specifiek gevraagd.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2017 - 10:45 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Mt imma try to post today


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    MT


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ello.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    MT.


    That is a perfect copy of reality.

    Mt


    Bowties were never Cooler

    Mon Topics


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead


    ARCHIE RICHARD JUNIOR HOOD

    ADVENTURER, THE BUS, WITH DAVID

    💘





    Voor even leek het net alsof mijn entrée voor iedereen lucht had geleken, want veel antwoord kreeg ik niet mee van de mensen in de bus al was er gelukkig nog Feline die me opgemerkt leek te hebben en stak hoofdschuddent haar middelvinger naar me op. Aah she loved me , dus zond ik haar enkel een grijnzende knipoog.   'Je hebt niks gemist, Archie, want het is hier altijd een dooie boel en iedereen is bezig met zichzelf.' antwoorde ze me schouderophalend waarna ik ook neerplofte op de zetel en even grinnikte om het kattige katje. David kwam naast me zitten al zei hij niet meteen zoveel en haalde vervolgens zijn vlindermes en een stukje hout boven zodat hij zich in de busrit kon bezig houden. 'En sommige debielen nemen hun huistijgers gewoon mee in de bus, want dat is totaal niet gevaarlijk.' Vervolgde Feline waardoor mijn aandacht weer even naar de brunette gleed die zich nu naar haar achterburen had gericht. 'Tijgers verscheuren je zodra ze de kans krijgen, dat weet je toch wel? Ze horen thuis in het wild, in Azië, niet hier in een kamertje samen met een paar huisgenoten.' eens ze weer op haar plaats zat kon ik het niet laten om even te grinniken. Ze had ergens wel een punt, maar goed. Wat ze daarna allemaal zeiden was me helemaal ontglipt. Ik keek weer naar de eekhoorn naast me die zijn stukje hout weer zorgvuldig wegborg en me ook een antwoord haf, gezien iedereen behalve Feline me geen antwoord had willen geven. "Niet veel, Arch. Vooral drama en de tijger is erg verwarrend. Gewoon niet bij in de buurt komen en geen vragen over stellen." zei hij simpel eens hij zijn benen over mijn schoot had geslingerd. Ik leunde wat tegen mijn autozetel aan en keek de jongen geamuseerd aan.
    "Ah drama is dagelijks hier, dat heb ik toch wel gemist hoor. Je geloofd het niet maar de jeugdgevangenis is veel te rustig voor mij, zeker als ik het leventje op deze school gewent ben." grapte ik waarna ik even naar Dave keek. " Hopelijk geen drama waar jij bij betrokken was?" Echter voordat ik antwoord kreeg van Dave , was er een nieuw drama zonet begonnen in de bus en keek ik even achter me waar ik zag hoe Feline Aize van zich weg drukte. Wait ... Shit had ik alweer wat gemist? -is mijn ex een lesbo?- Verbaasd keek ik de twee dames aan en hoewel de meeste mannen het hot vonden als twee mooie meiden kuste vond ik het niet echt bijzonder. Minder kans voor mij weet je wel. Niet dat ik nog geïnteresseerd was in Aize. Onze relatie was niets meer dan vechten en schelden geweest, maar toch het pittige katje leek even verbaasd als de meeste hier in de bus.
    'Aize, jezus, Moest dat echt? Doe eens even normaal, alsjeblieft, voor één keer, wil je? Ik wil een keer geen gezeik en geen gedoe, is dat zoveel gevraagd?' snoof Feline naar de brunette , waardoor ik in mijn hoofd al de narrator stem hoorde zeggen 'The drama has begon'
    ”Niet zo chagrijnig Feli, ik heb je wat spanning gegeven,Of heeft je vader je altijd verteld dat meisjes zoenen slecht is?” zei Aize nog voordat alles nog meer ging twisten. 'Als je aandacht nodig hebt, Aize, kan je je ook gewoon normaal gedragen en niet als een bitchende slet. Ik stel voor dat je Hades en mij met rust laat voordat ik haar op je afstuurt. Geloof me, ze zal je vast lekker vinden, want je ego is gigantisch.' Mijn wenkbrauwen schoten even omhoog toen ik zag dat Aphrodite deze woorden had gezegd en ik kon het dan ook niet laten om even op mijn vingers te fluiten. "Whoah Aphro opent haar mond! Jeez ik heb toch wat gemist" zei ik geamuseerd en keek even grijnzend naar David die zich wijselijk niet had gemengd in al het gedoe en weer bezig was met zijn houtblokje.
    grinnikte Aize. Wat was het toch ook een preuts ding. vervolgde ze toen, waarna ze haar ogen rolde en weer recht ging zitten.
          Echter was mijn ex hier niet zo gediend mee en veranderde de sfeer in nog geen seconde waardoor mijn geamuseerde grijns ook verdwenen was. Ugh waarom waren de mensen niet zo slim als David en het andere meisje (jewel) die ik niet kende om zich hier buiten te houden...

    Aize had haar ijzeren hand weer opgeheven waardoor ik ook opstond en Aize van de twee weg trok. " The fuck Aize, dat is zo niet cool." fronsend keek ik de brunette aan, wetend dat ze me niet veel anders zou gaan behandelen als ze zonet gedaan had met Aphrodite. " Als je niet tegen opmerkingen kan moet je zelf maar je klep houden." vervolgde ik eens ik haar weer los gelaten had. De bus leek inmiddels te gaan vertrekken, waardoor ik ook wel wist dat niemand de bus nog kon verlaten.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2017 - 10:00 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH





    ASHLEY PERCIVAL JONES

    SON OF A B*TCH , 18 , The bus, Alone but having a massive headache

    N




    Ditmaal met mijn broek aan liep ik ietswat zigzaggend door de hallen heen. Viv had me zojuist afgewezen, ookal hadden we de nacht naakt beleefd -do'nt ask- waardoor ik er niet veel beters op vond om mijn kater te verlichten met een nieuwe portie rum om de afwijzing toch wat te verdoven. Mijn hoofd leek dan ook haast op ontploffen te staan en ik deed mijn best om zoveel mogelijk licht dat uit de ramen leek te schijnen te ontwijken al was dat haast onmogelijk gezien het gebouw uit 80% glas leek te bestaan. Met de grootste irritatie keek ik dan ook even uit een open ruit gezien er erg veel kabaal was en zag ik een busje staan. whaaat... Schaapachtig keek ik dan ook uit de ruit zo moe dat ik er zonder het goed en wel te beseffen uitrolde. Een gil verliet dan ook mijn lippen eens ik besefte geen grond onder mijn voeten te hebben en met een luide plof belandde ik in een berg hooi vlak bij de paardenstalling. "What the fuck.... " verdwaasd keek ik om me heen al blij dat ik niet in de mesthoop was beland of erger de vloer... Toen ik dan ook opkeek van hoe hoog ik wel niet gevallen was kwam ik tot de conclusie dat ik me daarnet op het gelijksvloers had bevonden en dus niet hoger dan een meter was gevallen.... That's not what I am going to tell the others. Chagrijnig stond ik dan ook op, klopte het meeste van het droog gras van mijn jas en liep naar het busje toe in een halve rechte lijn.
    Eens ik dan ook binnenkwam was het muisstil in het busje, keek ik iedereen met een doodse blik aan, beseffend dat er vast iets groot moest gebeurd zijn. En ik gaf er geen shit om en plofte me ergens achteraan waar niemand me kon storen. Zonder enige schaamte nam ik nog een slok van mijn rum en sloot even mijn ogen. ah wat was mijn vader vast trots op me... Ik leek net mijn oom Jack wel...


    [ bericht aangepast op 29 juni 2017 - 10:15 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    MT


    "I wonder if life smokes after it fucks me"

    AIZE DEYAN HUNTLEY


    18 • The Huntsman • Bus • Feline (and others)

    Feline balde haar handen tot vuisten en keek Aize kwaad aan. “Mijn vader heeft me nooit wat verteld, en dat weet jij best, Huntsman,” beet ze haar toe. Aize grinnikte even, natuurlijk was Fae’s vader er nooit voor haar geweest. “Oh ja, oeps! Het spijt me, ik was even vergeten dat je vader er nooit voor je is geweest, mijn excuses,” antwoordde Aize terug.
          Tot Aize’s geluk leek ook Fae redelijk geïrriteerd te raken van de nerd achter hun en liet ze het daarom ook toe dat Aide haar aanpakte. Zodra Aize weer op haar stoel plofte, liet Fae wederom haar hoofd tegen het glas rusten en haar ogen sluiten.
          ”Kan je niet even normaal doen, Aize? Alsjeblieft. Ik weet dat je graag in het midden van de aandacht staat, maar mij kussen helpt daarbij echt niet. Ze zullen je niet leuker vinden als je alle aandacht naar je toe trekt door stomme dingen te doen,” snoof Fae toen en ze rolde met mijn ogen. Aize keek haar even aan en haalde toen haar schouders op.
          ”Klaarblijkelijk niet, hè?” grinnikte ze toen. Ze haalde een hand door haar haren. Waarom kon Fae nooit ergens de lol van inzien? Het enige wat ze deed was klagen over dingen die haar niet zinde. Wat een geweldig leven had ze toch. Oh, dat ene meisje heeft wel een vader die om haar geeft? Ik haat haar. Oh, die jongen heeft wel meer dan een vriend? Hij mag doodvallen. Tikkeltje jaloers was ze misschien?
          ”The fuck Aize, dat is zo niet cool,” besloot toen iemand anders haar vredige gedachten te onderbreken. Archie. Fronsend keek hij de brunette aan. Fronsend keek Aize terug. “Vertel me nou niet dat je dit niet van mij verwacht had, dan ben je wel een heel oblivious vriendje geweest. Nu ja, je was sowieso al een slecht vriendje voor me, maar dit zou het nog erger gemaakt hebben,” zei Aize tegen hem, waarna ze de jongen een knipoog gaf.


    That is a perfect copy of reality.

    Jewel Jaidyn Snoops
    17|| Madame Medusa || Sitting alone in the bus



    Aize en Feline bleven maar opmerkingen naar elkaar slingeren. De spanning was duidelijk voelbaar en het gaf me een kick gewoon door het gesprek mee te volgen. Het was zelfs niet nodig dat ik er een opmerking zou tussenstoppen. Ik wou niet eindigen zoals Aphrodite en besloot dus wijselijk mijn mond te houden. Het was pas toen Aize een opmerking kreeg van een jongen, die blijkbaar haar vriendje was geweest, dat ik mijn interesse verloor. Ik had geen zin om de rest van de busrit een gesprek aan te horen over hun relatie en dat hij een slecht vriendje was geweest. Ik zuchtte gefrustreerd . Ik ging deze busrit niet overleven als ik niet snel iemand anders had om een gesprek mee te hebben. Ik keek om me heen maar het leek of iedereen al naast iemand zat. Ik had natuurlijk weer eens pech, maar dat duurde niet lang. Ik kreeg altijd mijn zin. Zoals ik hoopte strompelde opeens een jongen de bus op. Hij was dronken, dat was overduidelijk te zien. Hij had rum bij de hand en een chagrijnige blik. Hij schonk iedereen een doodse blik voor hij zich afzonderde van iedereen en ergens achteraan een plaatsje bemachtigde. Hij leek absoluut geen zin te hebben om lastig gevallen te worden. Dat was precies de persoon die ik zocht. Ik verliet mijn plaats en wandelde naar waar hij zat. Zonder iets te zeggen zette ik me naast hem neer. Hij had net een slok genomen van zijn rum en was nog steeds erg chagrijnig. Hij nam tenminste wel de moeite om me op te merken. Hij keek me aan en trok een wenkbrauw omhoog, verder nam hij niet echt de moeite om een gesprek te beginnen. "Jewel", stelde ik me kort voor, voordat ik mijn armen achter mijn nek kruiste en mijn rechtervoet tegen de stoel voor ons plaatste om wat comfortabeler te liggen.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2017 - 12:40 ]


    "I wonder if life smokes after it fucks me"






    ASHLEY PERCIVAL JONES

    SON OF A B*TCH , 18 , The bus, Alone but having a massive headache

    N




    Ietswat knorrig zat ik nog achteraan in het busje en kon niet wachten tot het vervloekte ding eindelijk zou gaan bewegen. Ik keek dan ook met een opgetrokken wenkbrauw naar de roodharige onbekende dame die er niets beter op leek te vinden om zich naast me plaatsen . Uurghh. "Jewel", zei ze dan ook waardoor ik haar kort weer aan keek. "Wat?" kwam er ongeamuseerd over mijn lippen, ik wist dat ik veel juwelen aanhad, dat moest ze me niet gaan verklaren. Het duurde me dan ook langer dan me lief was voor ik besefte dat dit misschien de naam was van de jongedame. "Laat me raden, dochter van één of andere wanhopige princes? " ik trok mijn wenkbrauwen even op en bekeek haar even. Ze kwam me ergens wel bekend voor , voornamelijk het giftiggroene in haar ogen. "Ken ik jou niet ergens van? " ik fronste even dochter van... Ursula? Nee nee maar wel close vermoedde ik, zowieso had ze iets mee van een bekende sailorsman legende, meerminnen was het ook weer niet, maar ook zo iets gruwelijks en manupulatiefs. "Zeeheks!" zei ik iets trots op mezelf dat ik het nog wist. "Medusa toch?, slangen als haar, een steenkoude blik , yeaah I remember." zei ik eerder tegen mezelf dan tegen Jewel


    (wat doen we nu met de rest :') ?)


    [ bericht aangepast op 1 aug 2017 - 14:06 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jewel Jaidyn Snoops
    17|| Madame Medusa || In the bus



    "Wat?", reageerde hij. Ik keek zijn kant uit en bestudeerde zijn bewegingen. Hij leek in eerste instantie enkel naar zichzelf te kijken, voornamelijk zijn kledij. Hij was dan ook de drager van enkele prachtexemplaren, waarvoor mijn moeder gemakkelijk een moord zou begaan. Ik betrapte mezelf erop dat ik de juwelen niet uit het oog wou verliezen. Ik voelde een golf van jaloezie door me heen gaan. Hij mocht zich echt een geluksvogel noemen. Ik kon er enkel maar van dromen om zo'n schatten te kunnen dragen. Aangezien mijn moeder ze toch voor haarzelf zou houden, zou dat in werkelijkheid bijna onmogelijk zijn. Zijn ringen leken het zonlicht te weerkaatsen, ze waren gewoonweg een streling voor het oog. Toch slaagde ik erin om mijn ogen los te krijgen van het prachtige beeld toen zijn stem me uit mijn trance bracht. "Laat me raden, dochter van één of andere wanhopige prinses? " Ik keek hem verontwaardigd aan. Zag ik er misschien uit als een prinses? Ik dacht het dus niet. Was hij echt zo dronken? Verbazingwekkend genoeg leek hij nuchter, als je tenminste niet keek naar de flacon rum die hij meezeulde en bovendien zijn strompelend loopje en zijn knorrige expressie vergat. Het was zijn langzame reactievermogen die hem verraadde. Ik keek op en onze blikken kruisten elkaar. Het leek of hij mijn ogen bestudeerde. Het dwong me om terug te kijken. Zijn ogen waren bruin en deden me vreemd genoeg denken aan koffie. Maar toen ik een gouden glimp opving, schudde ik mijn hoofd. Dit was awkward. Ik was me vast dingen aan het inbeelden. "Ken ik jou niet ergens van?" Nu was het mijn beurt om een ietwat gefrustreerde vraag naar hem te slingeren. "Wat?" Eerst mij verwijten dat ik een prinses ben en dan beweren dat hij mij kent? Ik keek hem nog eens aan. Misschien had hij wel gelijk? Ik had de laatste jaren wel wat van de wereld gezien dankzij moeder haar boothuis, maar ik besloot dat ik hem toch niet meteen herkende. Maar hij leek verdraaid erg op iemand die ik wel kende. "Zeeheks", zei hij hardop, alsof hij net de grootste ontdekking van de afgelopen eeuw had gedaan. Het stoorde me dat hij altijd mijn gedachten leek te onderbreken, maar toen besefte ik dat hij zelf misschien verzeild was in zijn eigen gedachten. "Medusa toch?, slangen als haar, een steenkoude blik , yeaah I remember." Ik trok een wenkbrauw op. Dus daar was hij de hele tijd mee bezig. Een glimlach speelde rond mijn lippen. Was het maar waar! De dochter van de Medusa. Zij met de blik die ieder kon doen verstenen. Was dat geen mythe? Verzonnen verhalen van lang geleden? Hij denkt werkelijk dat ik de dochter ben van Medusa? Wauw, dat is pas een eer. Mijn moeder deelt misschien ongeveer dezelfde naam maar zij heeft enkel ontvoering van een weeskind; roekeloos rijgedrag en drankmisbruik op haar naam staan. Toen kreeg ik een ingeving. Misschien was het wel zo? Haar moeders haren leken verbazingwekkend slangachtig nu ze eraan dacht en als ze je aankeek versteende je. Alhoewel niet letterlijk, maar elke keek als haar moeder haar aankeek voelde ze zichzelf bevriezen. Ze besloot het erop te wagen :"Inderdaad slimmerik, ben je daar helemaal zelf achtergekomen?" Hij leek het tegen zichzelf te hebben gehad en keek dus wat verward mijn kant uit. Ondertussen probeerde ik zijn achtergrond te ontcijferen. Hij drinkt veel rum, geraakt aan zo'n prachtige juwelen en praat als.... "Dat meen je niet?! Je bent gewoon familie van Jack Sparrow?",zei ik opgewekt.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2017 - 8:38 ]


    "I wonder if life smokes after it fucks me"