• Hoihoi,
    weet niet of het aan mijn laptop ligt... Maar Quizlet is de laatste tijd echt heel traag. Het duurt soms meer dan 30 seconden voordat een topic opent, wat een heel verschil is met een aantal weken geleden. Zijn er mensen die hetzelfde probleem hebben of ligt het aan mijn laptop?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Nee. Ik heb dat probleem niet gehad. Zowel op mijn mobiel als mijn laptop niet.
    Ik denk dus dat t eerder aan jouw laptop ligt (:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ikzelf heb er geen last van. =S


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik had het gisteravond/nacht ook, maar nu niet meer


    --

    Bij mij draait Q op normale snelheid?


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik heb er ook wel last van hoor. Bij mij doet hij er ook heel lang over en soms ben ik sneller met typen dan dat hij geladen is. Hij is zelfs nu nog niet geladen.... Terwijl ik al aan het typen ben. x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Hmm zal het nog wel even aankijken dan. Dacht dat het misschien kwam door het laden van de chat, maar blijkbaar niet!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Bij mij op de gsm werkt ie ook normaal. ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik weet niet ofdat dit de juiste plek is, maar zowat alle icoontjes zijn verdwenen op mijn mobiele versie van Quizlet. Ik zal dadelijk nog een screenshot sturen om het wat te verduidelijken...

    Mijn Q laadt ook heel traag, maar dat komt door het slechte internet hier.
    Dat van hierboven heb ik wel.


    look at the stars, look how they shine for you;

    JensWeasley schreef:


    Ik zit op mijn mobiel en heb hier geen last van. Is je eigen internet niet iets trager?


    Shoganai i ne~

    KimTaehyung schreef:
    (...)
    Ik zit op mijn mobiel en heb hier geen last van. Is je eigen internet niet iets trager?


    Mogelijk...

    Ik heb Quizlet op mijn IPad, en het ligt er maar net aan. Soms is 'ie heel snel en soms ook niet... Maar ik denk dat dat meer aan de WiFi ligt dan aan Quizlet zelf bij mij.


    “Normality is a paved road: It’s comfortable to walk, but no flowers grow on it.” –Vincent Van Gogh

    Ik heb er geen last van.


    16 - 09 - '17