• ik vin mezelf zo raar
    maar ik moet meestal wel huilen als ik aan bill denkt of ik allee in m'n kamer zit en naar m' posters kijk.ik ben de laatste tijd echt zo veranderd en ik ben steeds meer gaan nadenken , en ik hebhet gevoel dat ik als fan té verliefd ben op bill en ikweet er zijn nog duizenden meisjes maar ik bekijk het helemaal anders .als in de klas voor het minste opmerking over bill word gemaakt heeft die persoon een klap op zn smoel, ;] vroeger deed ik dat niet , nuja vroeger ,vorigjaar he. en het lijkt alsof ik geen lief wil , alleen bill.is het alleen bill bill bill ng eens bill vorigjaar rond mei tot julli heb ik een lief gegad en ik zeg je ik was te veel met bill in m'n hoofd bezig en ik schreef overal bill en m'n lief werd daar kwaad voor bedoel geirriteerd en nu het al lang uit is wil ik nog steeds met bill het is gewoon erger., soms vraag ik me af of ik wel normaal ben en dan denk ik ook en ik voel het dan dat ik bij bill kan geraken , mijn zus,heeft het zelfde probleem met tom zij alleen begrijpt mij ,en ik haar en samen willen we bij hun gaan enzo.maarjaa dromen...maar dromen komen toch uit als je je best doet en niets is toch onmogelijk?

    idd, niets is onmogelijk.. mar bill is al vn my!;P...
    ik weet alleen niet of je je dromen zó erg serieus moet nemen...
    & je moet andere jongens natuurlijk ook de kans geven, want de kans dat je bill krijgt,, is natuurlijk erg klein..


    Als je maar een ananas hebt..

    als dat zo was dan was ik als 2jaar geleden een koppel met bill..... maar ik weet wat je voelt en het suckt...niet zo'n beetje ook


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Weet je, ik heb dus net het zelfde, buiten dan dat mijn zus bij Tom wil zijn enz. wat zij vindt hun nog al redelijk hard sucken :S en ook iedere keer als ze iets verkeerds zeggen over Bill dan reageer ik er meteen op, ik weet dat het moet negeren. Het kan me ook totaal niet schelen wat ze over Tom enz. zeggen maar als het over Bill gaat dan ben ik net een geobsedeerd kiend! Ik begrijp je dus wel.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik heb je foto bekeken. En ík vind, dat je wel bij Bill zou passen. Maar dat heeft er niks mee te maken. xd MAAR. ík vind, dat dat wel een compliment fso is. ['a]

    (...)

    Maar ik wil niet geloven dat ik hem niet kan krijgen dat is echt beu.
    ikkan er gelijk met niemand over praten alleen met m'n zus omdt ze ht oook weet , en als ik met iemand anders wil over praten dan zeggen ze van "shiit kind blijf dromen, "en dat doet pijn ,.
    en kwil da niet ,


    weet je, het is misschien niet echt een troost ofzo maar als je wilt kan je er met mij over praten.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik heb je foto bekeken. En ík vind, dat je wel bij Bill zou passen. Maar dat heeft er niks mee te maken. xd MAAR. ík vind, dat dat wel een compliment fso is. ['a]


    Bedankt (flower)maarjaaat omg nu doede mij ver blette :psgaaamball da ik ben :p.

    wat mij juist dwars zit is dat we worden gezien als een 'groep'. wij zijn een kluitje fans bij elkaar.
    we worden niet allemaal appart bekeken.
    (als je het een beetje snapt


    Als je maar een ananas hebt..

    (...)

    weet je, het is misschien niet echt een troost ofzo maar als je wilt kan je er met mij over praten.


    dankje kan je ander je msn geven? das gemakkelijker .

    x

    Oh, en ik had dat vroeger ook hoor. Maar nu...nu is hij zo verandert. En ik vind hem eigelijk helemaal niet leuk meer...Ik wil weer dat hij de-'oude'-Bill-met-Jumbie weer word. En ik dacht ook gewoon; ik kan hem toch niet krijgen. Als je dat gewoon steeds denkt, gaat het wel weer over. Bij mij dan.

    x.

    Ik had dat ook ongeveer, nu nog steeds wel, maar niet naar andere mensen toe. Dat als iemand 'Tokio Hotel' riep ik dan heel vrolijk hetzelfde zei.
    Ik ben heel slecht in uitleggen wat ik bedoel, maar oké. Iedere keer hoor ik van alle kanten dat ik Tom moet laten, dat ik hem nooit zal krijgen. Ergens weet ik dat heel goed, maar daar denk ik liever niet aan. Ik wacht tot de tijd daar is dat ik hem gewoon vergeet of geen fan meer ben van ze. Verder reageerd mijn vriendin meestal op die reacties met 'je weet nooit wat er nog kan gebeuren' en ik geef haar daar gelijk in. Dromen kúnnen uitkomen als je nooit opgeeft.

    Iig, daar heb ik [na 1 jaar] eindelijk mee kunnen leven & ik wacht gewoon af met waqt me nog allemaal te wachten staat. Who knew..
    Hehe eindelijk klaar XD


    "...she made her home in between the pages of books."

    Oh, en ik had dat vroeger ook hoor. Maar nu...nu is hij zo verandert. En ik vind hem eigelijk helemaal niet leuk meer...Ik wil weer dat hij de-'oude'-Bill-met-Jumbie weer word. En ik dacht ook gewoon; ik kan hem toch niet krijgen. Als je dat gewoon steeds denkt, gaat het wel weer over. Bij mij dan.

    x.



    Juaa , maar myn moedr zegt dat da een tijd is en dak da snel ga vergeten enzo maja ondertussen ben ik al 2jaar fan en ben ik ze nog niet vegeten en word het steed erger , bedoel kweet et nie meer kwil zo grag bij em enal , en dan denk ik van ja niets is onmogelijk als ge u best doet lukt da enal.' ma langs den andere kant zo nie , snap ge ,?


    x

    NU......heb ik zin om in Bills armen te kruipen!! XD


    Als je maar een ananas hebt..

    NU......heb ik zin om in Bills armen te kruipen!! XD



    ik ook

    (...)


    ik ook

    :D^^


    Als je maar een ananas hebt..

    Een van mijn betere vriendinnen heeft precies hetzelfde. Ze is al haar vriendinnen hierdoor kwijtgeraakt. Goed opletten dus! Laat het je niet naar het hoofd stijgen, het kost je echt je leven.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'