• ik vin mezelf zo raar
    maar ik moet meestal wel huilen als ik aan bill denkt of ik allee in m'n kamer zit en naar m' posters kijk.ik ben de laatste tijd echt zo veranderd en ik ben steeds meer gaan nadenken , en ik hebhet gevoel dat ik als fan té verliefd ben op bill en ikweet er zijn nog duizenden meisjes maar ik bekijk het helemaal anders .als in de klas voor het minste opmerking over bill word gemaakt heeft die persoon een klap op zn smoel, ;] vroeger deed ik dat niet , nuja vroeger ,vorigjaar he. en het lijkt alsof ik geen lief wil , alleen bill.is het alleen bill bill bill ng eens bill vorigjaar rond mei tot julli heb ik een lief gegad en ik zeg je ik was te veel met bill in m'n hoofd bezig en ik schreef overal bill en m'n lief werd daar kwaad voor bedoel geirriteerd en nu het al lang uit is wil ik nog steeds met bill het is gewoon erger., soms vraag ik me af of ik wel normaal ben en dan denk ik ook en ik voel het dan dat ik bij bill kan geraken , mijn zus,heeft het zelfde probleem met tom zij alleen begrijpt mij ,en ik haar en samen willen we bij hun gaan enzo.maarjaa dromen...maar dromen komen toch uit als je je best doet en niets is toch onmogelijk?

    Trouwens.. Jij bent 14, Bill is 19. Dat is dus pedofiel. Verboden, dus. Moet jij eerst 18 zijn. Als jij 18 bent, ben je hier allang overheen. Dat weet ik zeker.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Mja ik had dah ook ze, precies of ik alleen maar Bill wou, tot die ene jongen xd


    We'll never be as young as we are tonight

    Mwaha, ik heb dat allemaal ook . Maha, als ik denk, weet ikook wel dat ik nooit bij bill ga geraken. Maahr, ik mag toch wel dromen ? :)


    Some people make the world special just by being in it

    Mja ik had dah ook ze, precies of ik alleen maar Bill wou, tot die ene jongen xd


    Vertel Brittjeee <3
    ...


    Some people make the world special just by being in it

    Trouwens.. Jij bent 14, Bill is 19. Dat is dus pedofiel. Verboden, dus. Moet jij eerst 18 zijn. Als jij 18 bent, ben je hier allang overheen. Dat weet ik zeker.

    dat is alleen in amerika zo... dan kunnen je ouders er een aanklacht tegen dienen.
    (hier ook wel maar ik denk niet dat haar ouders dat doen)
    verder verschilt dat maar 5 jaar en dat is helemaal niet zo veel...


    Als je maar een ananas hebt..

    ik vind niet dat dat 'pedofiel' genoemt kan worden...^^


    Als je maar een ananas hebt..

    (...)

    Vertel Brittjeee <3
    ...


    Lalalalala (cool)
    Eigenlijk niemand ze, ik ben gewoon over bill xd


    We'll never be as young as we are tonight

    (...)

    Lalalalala (cool)
    Eigenlijk niemand ze, ik ben gewoon over bill xd


    Tis best, want hij is vn my! <33
    (H)


    Some people make the world special just by being in it

    (...)
    dat is alleen in amerika zo... dan kunnen je ouders er een aanklacht tegen dienen.
    (hier ook wel maar ik denk niet dat haar ouders dat doen)
    verder verschilt dat maar 5 jaar en dat is helemaal niet zo veel...


    5 jaar is niet veel, nee. Maar zij pubert nog en Billa is al volwassen, wist je dat? ^^
    Hier is pedofiel-gedoe verboden. En best veel ouders letten er heel erg veel op, aangezien er zulke vreselijke rotdingen gebeuren tegenwoordig.

    [/mijn mening]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    (...)

    Tis best, want hij is vn my! <33
    (H)

    Ik ben eigenlijk een beetje over Tokio Hotel helemaal k heb het effe gehad der meh. Dah wiste nog nh e xd


    We'll never be as young as we are tonight

    (...)
    Ik ben eigenlijk een beetje over Tokio Hotel helemaal k heb het effe gehad der meh. Dah wiste nog nh e xd


    Nee, wist ik niet,, (':
    ik heb het nog niet gehad!
    ik heb al myn posters af myn muren gehaalt.
    en terug opgehangen op een andre plaats.
    & terug opnief getelt.
    IK HEB ER 89 (':
    mawaaaaah, ik hou vn Bill ! <33


    Some people make the world special just by being in it

    (...)

    5 jaar is niet veel, nee. Maar zij pubert nog en Billa is al volwassen, wist je dat? ^^
    Hier is pedofiel-gedoe verboden. En best veel ouders letten er heel erg veel op, aangezien er zulke vreselijke rotdingen gebeuren tegenwoordig.

    [/mijn mening]

    jah, ik weet dat ie al volwassen is.. maar stel:
    je hebt verkering met iemand en die persoon is ee paar jaar ouder dan jou... dan word ie achttien en dan mag je ineens niet meer met elkaar?? dat vind ik zelf nogal raar...
    marjah,,das dus mijn mening...

    (wat is het leven zonder meningsverschillen!^^);P


    Als je maar een ananas hebt..

    (...)
    jah, ik weet dat ie al volwassen is.. maar stel:
    je hebt verkering met iemand en die persoon is ee paar jaar ouder dan jou... dan word ie achttien en dan mag je ineens niet meer met elkaar?? dat vind ik zelf nogal raar...
    marjah,,das dus mijn mening...

    (wat is het leven zonder meningsverschillen!^^);P


    Discussie! :]

    Dat mag wel, maar dan moet die jongen een pedo-pas hebben ofzo. En dat lekt in Billa's geval uit, like, met die pers enzo. |:
    Dus dat is gewoon niet handig nu ze nog beroemd zijn.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    (...)

    Discussie! :]

    Dat mag wel, maar dan moet die jongen een pedo-pas hebben ofzo. En dat lekt in Billa's geval uit, like, met die pers enzo. |:
    Dus dat is gewoon niet handig nu ze nog beroemd zijn.

    neej, das waar... maar je moet er natuurlijk eff niet aan denken dat ie beroemd is è!?
    bill is ook maar een mens!;P


    Als je maar een ananas hebt..

    eej!! er staat bill op mijn hand! (nog van tijdens wiskunde..)

    srry,, dat sloeg ff nergens op XD


    Als je maar een ananas hebt..