• ik vin mezelf zo raar
    maar ik moet meestal wel huilen als ik aan bill denkt of ik allee in m'n kamer zit en naar m' posters kijk.ik ben de laatste tijd echt zo veranderd en ik ben steeds meer gaan nadenken , en ik hebhet gevoel dat ik als fan té verliefd ben op bill en ikweet er zijn nog duizenden meisjes maar ik bekijk het helemaal anders .als in de klas voor het minste opmerking over bill word gemaakt heeft die persoon een klap op zn smoel, ;] vroeger deed ik dat niet , nuja vroeger ,vorigjaar he. en het lijkt alsof ik geen lief wil , alleen bill.is het alleen bill bill bill ng eens bill vorigjaar rond mei tot julli heb ik een lief gegad en ik zeg je ik was te veel met bill in m'n hoofd bezig en ik schreef overal bill en m'n lief werd daar kwaad voor bedoel geirriteerd en nu het al lang uit is wil ik nog steeds met bill het is gewoon erger., soms vraag ik me af of ik wel normaal ben en dan denk ik ook en ik voel het dan dat ik bij bill kan geraken , mijn zus,heeft het zelfde probleem met tom zij alleen begrijpt mij ,en ik haar en samen willen we bij hun gaan enzo.maarjaa dromen...maar dromen komen toch uit als je je best doet en niets is toch onmogelijk?

    (...)

    Nee, wist ik niet,, (':
    ik heb het nog niet gehad!
    ik heb al myn posters af myn muren gehaalt.
    en terug opgehangen op een andre plaats.
    & terug opnief getelt.
    IK HEB ER 89 (':
    mawaaaaah, ik hou vn Bill ! <33

    De mijn hangen nog ze al 3 maanden op de zelfde plaats xd


    We'll never be as young as we are tonight

    Bill wordt gwn hopeloos verliefd op mij:P
    en dan ga ik lekker voor Tom


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    Bill wordt gwn hopeloos verliefd op mij:P
    en dan ga ik lekker voor Tom


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    khat da vorig jaar ook xd
    mr kben dr geen fan meer vn (':
    achjaa ^-^


    None but ourselves can free our minds.

    (...)
    neej, das waar... maar je moet er natuurlijk eff niet aan denken dat ie beroemd is è!?
    bill is ook maar een mens!;P


    Agree.
    Maar die hysterischte kútfans [/sorry] die er allemaal van overtuigd zijn met hem te gaan trouwen zouden massaal zelfmoord gaan plegen als hij een vriend/vriendin (ja, ik ben overtuigd dat hij bi is, vandaar dat ^^) krijgt.
    Hij kan niets anders dan zeggen dat hij single is. |:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Sgat ik begrijp je helemaal !

    ik heb precies het zelfde gehad met Bill,, (nu ben ik meer voor tom)
    maar ik dacht ook dat ik tom kon krijgen enzo!! en ik sloeg iemand ook als ze iets stoms over TH zeiden,.
    Maar nu ben ik verliefd op een jongen van school en ook nog wel op Tom maar dat is anders.
    je moet gwn verliefd worden op iemand die je echt kan berijken..
    BLIJF LEKKER DROMEN OVER BILL !<3 in je dromen is het altijd mooier dan in het egt..
    Misschien wordt je ooit nog eens de vriendin van Bill ofzo,, ik wil niet zeggen dat je NOOIT met hem kan krijgen!! maar je moet wel weten dat de kans heel klein is!
    misschien is het dan minder erg als je er achter komt dat Bill een vriendin zou hebben..
    Meiss het komt allemaal wel goed..
    voor je het weet heb je een leuke jongen aan de haak geslagen die jou ook leuk vind (H)


    SUCCES <3



    xx


    i love you but you don't see it

    Jaaah idd, ik heb van precies hetzelfde last. En hoop natuurlijk dat ik hem tegenkom enzuu. Maar weetje? Als hij mij zou zien zal ik hét toch wel niet worden. De kans is heel klein. Want er zijn zovééél mooiere meiden op deze aardbol die Bill leukvinden (:

    als dat zo was dan was ik als 2jaar geleden een koppel met bill..... maar ik weet wat je voelt en het suckt...niet zo'n beetje ook


    sgatje nog steeds verliefd op bill?:P






    btw ik snap je wel. maar sta open voor andere jongens/meisjes

    oke fan ijn daar is niets mis mee, serieus zoals jij nu bent was ik vorig jaar en dat betekend niet dat ik minder fan ben want ik ben wel die Diehard fan hoor ;)
    maar het is gewoon zo dat je moet realiseren dat die gasten 19 zijn,rijk,beroemd en alles kunnen krijgen wat ze maar willen.Wat ik wil zeggen is ; Blijf realistisch,het is niet erg om te dromen en lekker op quizlet van die verhalen lezen en schrijven das fantastisch ik zou niet wetenw at ik zonder het moest maar zorg echt dat je zelf weet dat die kans zooo mijnescuul klein is dat het jezelf alleen maar pijn doet om zo te denken (ogott tranen --' krijg je dikke ogen van!!)


    Myda Heeft gesproken(A)


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    (...)

    Agree.
    Maar die hysterischte kútfans [/sorry] die er allemaal van overtuigd zijn met hem te gaan trouwen zouden massaal zelfmoord gaan plegen als hij een vriend/vriendin (ja, ik ben overtuigd dat hij bi is, vandaar dat ^^) krijgt.
    Hij kan niets anders dan zeggen dat hij single is. |:

    je mag er heus wel van overtuigd zijn dat hij bi is hoor...
    ik bedoel, er is helemaal niks mis mee dat iemand bi is.

    ik denk zelf ook niet dat ik met hem zal gaan trouwen..(ergens op de wereld loopt mijn ware liefde rond...


    Als je maar een ananas hebt..

    Bij dit soort dingen denk ik: Mission Impossible, sorry. Van mij mag je best verder dromen over momenten met Bill samen en ik zou het superleuk voor je vinden als het je lukt. Maar je hebt wel concurrentie van miljarden andere fans wereldwijd, inclusief celeb's.
    Maarja, je kunt ook dit bericht verwijderen en niks van me aannemen. Wat jij wil xD


    I want my bloody cheese now!^^

    uhu,, ik ken dat gevoel.. heb ik zelf ook gehad.. maar nu is dat minder.. ik heb het nog steeds maar hij is zo veranderd en ze zitten ook zo heel vaak in amerika enzo.. ik dacht gisteren nog van ja ik ben geen hele grote fan meer. gewoon zo een fan die de muziek wel goed vind maar niets meer.. toen ging ik weer een poster bekijken en ik kon het niet laten,, ik begon meteen te wenen en toen besefte ik toch dat ik nog steeds 'verliefd' ben op hem,, en dat ik nog steeds een hele hele grote fan van ze ben,, van ze allemaal,, ook al zal ziets nooit uitkomen maar dromen mag en ik zal dat ook blijven doen... Jij ook trouwens.. dromen mag en niets is verboden..

    Xx


    Come to the dark side...We have cookies..

    Ik heb ook dat gevoel .. :(


    I changed.

    Ik snap het wel, maar de kans dat je ooit met Bill krijgt, is echt heel klein, ik bdoel er zijn zoveel meiden op deze wereld. Misschien ben jij wel diegene die gluk heeft en ooit met hem krijgt, maarjaa die kans is ook zo klein ;S. Je moet het natuurlijk zelf weten, maar ik zou gwoon wel lekker over hem blijven dromen, maar wel eens goed rondkijken, er zijn zoveel jongens die ook heel leuk zijn, want wie weet is Bill helemaal niet zo leuk als hij lijkt, niet dat ik dat denk xD, maar tja dat kan best. Maarja je moet zelf weten wat je er mee doet ;).


    Live is al work of art, you got to paint it colorful

    Als dromen zouden uitkomen zwom ik nu in het geld, was getrouwd met iedere superster en woonde nu op mijn privé eiland met privéjet =D.
    Maarja, niets is onmogelijk, nee. Dus wie weet gebeurt dit ooit nog eens (krul)


    I recycle my thoughts.