• ik vin mezelf zo raar
    maar ik moet meestal wel huilen als ik aan bill denkt of ik allee in m'n kamer zit en naar m' posters kijk.ik ben de laatste tijd echt zo veranderd en ik ben steeds meer gaan nadenken , en ik hebhet gevoel dat ik als fan té verliefd ben op bill en ikweet er zijn nog duizenden meisjes maar ik bekijk het helemaal anders .als in de klas voor het minste opmerking over bill word gemaakt heeft die persoon een klap op zn smoel, ;] vroeger deed ik dat niet , nuja vroeger ,vorigjaar he. en het lijkt alsof ik geen lief wil , alleen bill.is het alleen bill bill bill ng eens bill vorigjaar rond mei tot julli heb ik een lief gegad en ik zeg je ik was te veel met bill in m'n hoofd bezig en ik schreef overal bill en m'n lief werd daar kwaad voor bedoel geirriteerd en nu het al lang uit is wil ik nog steeds met bill het is gewoon erger., soms vraag ik me af of ik wel normaal ben en dan denk ik ook en ik voel het dan dat ik bij bill kan geraken , mijn zus,heeft het zelfde probleem met tom zij alleen begrijpt mij ,en ik haar en samen willen we bij hun gaan enzo.maarjaa dromen...maar dromen komen toch uit als je je best doet en niets is toch onmogelijk?

    Een jaar geleden had ik dat dus ook, ik was er echt van overtuigd dat als ik het echt wilde ik later met Bill zou gaan trouwen.
    Maar toen werd ik verliefd op iemand anders, eerst vond ik Bill enz nog wel leuk, maar het werd steeds minder en uiteindelijk was het helemaal weg.
    Ik dacht ook dat het nooit weg zou gaan, maar als je je gewoon met andere dingen bezig gaat houden, gaat het vanzelf wel over.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Ik weet precies hoe het is, en hoe het je hart kapot kan scheuren. Bill is in alles perfect door je ogen, en bij alles wat je ziet, denk je aan hem. Toch.. Geloof me. Het gaat vanzelf over, hoe onmogelijk dat ook lijkt. Je hebt alleen iemand nodig, die dat ene lege plekje opvult. Nu denk je misschien dat die er nooit komt, en nooit beter zal zijn dan Bill..
    But it will hunni. <3

    ik begrijp wat je voelt!
    Het liefste wil ik ook alleen maar Bill
    Ma ik moet maar Concent zijn me het lief dak nu heb !


    Your Butt is Mine!

    (...)
    je mag er heus wel van overtuigd zijn dat hij bi is hoor...
    ik bedoel, er is helemaal niks mis mee dat iemand bi is.

    ik denk zelf ook niet dat ik met hem zal gaan trouwen..(ergens op de wereld loopt mijn ware liefde rond...


    heel veel wel, vandaar. Was niet op alle fans bedoeld. (:
    En er is indd. niks mis met bi zijn. Ik ben het zelf ook, dus ja.(:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik geloof niet in de ware.
    En ja, als iedereen zijn dromen kon vervullen, zat de wereld vol Astronauten en Filmsterren en was ik nu ook beroemd.
    Als je er echt voor knokt, kan het mss nog van komen. Maar volgens mij kan niemand Bill bereiken. Volgens mij enkel zijn beste vriendinnen of stylisten. Je kan in het mileu geraken, maar niet aan Bill.
    I don't wanna get you down. Dit is de waarheid, voor mij toch.
    Alsof ik OOIT met mijn band beroemd zal worden, alsof ik OOIT bestsellers ga uitbrengen. En Alsof ik OOIT aan Gustav zal geraken.
    We zullen er maar mee moeten leven dat onze mannen nu eenmaal onbereikbaar zijn =(


    death to the one at the end of the serenade.

    Wie Weet K was ook zoo met tom nu wt minder maa komt wel weer trug als k weer zie bij zn concert :D:D
    Njaa niks is Onmogelijk alles Kan

    (...)

    heel veel wel, vandaar. Was niet op alle fans bedoeld. (:
    En er is indd. niks mis met bi zijn. Ik ben het zelf ook, dus ja.(:

    dat dacht ik ook...
    maar om eff op het begin terug te komen..: laat alle mensen die geloven dat ze bij bill/tom/gustav of georg kunnen geraken dromen..

    wss diep in hun hart weten ze dat het toch nooit zal kunnen.
    en er is geen reden voor om ze tegen te houden voor hun dromen.


    Als je maar een ananas hebt..

    Soms komen dromen uit ja..
    Maar meestal zijn dat van die dromen die je niet wil dat ze uitkomen.. Tenminste bij mij...
    Heb gedroomd over dat auto ongeluk van Gustav, 2 dagen later hoor ik van m'n vriendin dat Gustav een auto ongeluk heeft gehad... Precies hetzelfde lang geleden (nouja lang xD) met Bill, met z'n stembanden.. En toen ik klein was, droomde ik dat ik bij m'n vriendin van trap zou worden geduwt en dus naar ziekenhuis moest.. Week later ging ik bij haar 'spelen' (ik was toen 8 eh xD) en toen duwde ze me van de zolder trap.. ben ik van 2 meter hoog keihard op de grond gekomen.. Moest ik naar ziekenhuis..
    Daarom geloof ik in dromen..

    Maar over jou probleem, ik bedrijp je wel hoor.. Soms heb ik ook als ik 's ochtends wakker word, dat ik naast me in bed voel.. en dat het daar helemaal koud is.. en dat ik dan naar me poster van Bill kijk en heel zacht fluister. "Waar ben je?"..


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Soms komen dromen uit ja..
    Maar meestal zijn dat van die dromen die je niet wil dat ze uitkomen.. Tenminste bij mij...
    Heb gedroomd over dat auto ongeluk van Gustav, 2 dagen later hoor ik van m'n vriendin dat Gustav een auto ongeluk heeft gehad... Precies hetzelfde lang geleden (nouja lang xD) met Bill, met z'n stembanden.. En toen ik klein was, droomde ik dat ik bij m'n vriendin van trap zou worden geduwt en dus naar ziekenhuis moest.. Week later ging ik bij haar 'spelen' (ik was toen 8 eh xD) en toen duwde ze me van de zolder trap.. ben ik van 2 meter hoog keihard op de grond gekomen.. Moest ik naar ziekenhuis..
    Daarom geloof ik in dromen..

    Maar over jou probleem, ik bedrijp je wel hoor.. Soms heb ik ook als ik 's ochtends wakker word, dat ik naast me in bed voel.. en dat het daar helemaal koud is.. en dat ik dan naar me poster van Bill kijk en heel zacht fluister. "Waar ben je?"..



    Dus jij denkt dat als ik en mn zus m'n best doen en alles aan geven dat dat gaat lukken ?

    Xx.

    Ik weet precies hoe het is, en hoe het je hart kapot kan scheuren. Bill is in alles perfect door je ogen, en bij alles wat je ziet, denk je aan hem. Toch.. Geloof me. Het gaat vanzelf over, hoe onmogelijk dat ook lijkt. Je hebt alleen iemand nodig, die dat ene lege plekje opvult. Nu denk je misschien dat die er nooit komt, en nooit beter zal zijn dan Bill..
    But it will hunni. <3


    Hier nog zo een, ik ken het gevoel al te goed, maar kijk echt uit, ga door met dingne doen enzo, want je wordt er echt niet leuker op als je erin blijft hangen ;) ( lees; depressie & al die zooi. )

    (...)


    Dus jij denkt dat als ik en mn zus m'n best doen en alles aan geven dat dat gaat lukken ?

    Xx.


    Hmm, ik zal heel eerlijk zijn, nee.
    Kijk, het is allemaal heel moeilijk te begrijpen als je eenmaal zo diep zit enzo, en ik ken het gevoel echt te goed, maar je moet wel blijven denken hoeveel fans er zijn [ waarvan er heeeeeel veel ook zo denken, geloof me. ] en door gaan..

    Bill lijkt perfect en lijkt alles, maar dat komt omdat je alleen zijn perfecte kant kent & iets/iemand nodig hebt.

    En dan nog iets [ hehe ik heb nog niet genoeg gelult ofzo ] je mag mijn msn&zo ook wel, als je wilt praten (=
    Ik hoor t wel!

    Ik heb het ook . Vorig jaar , toen ik TH nog niet kende was ik heel erg verliefd op een jongen . Die heeft dus eerst nooit gevraagt om zijn vriendinnetje te zijn . Dit jaar komt hij af met : Wil je mijn vriendin zijn ?! . Ik heb gewoon nee gezegt omdat ik gewoon veel te veel met Bill in mn hoofd zit . Mijn zus , die zit ook veel in haar hoofd met tom , maar niet zo erg als ik met Bill .
    Ik huil soms omdat ik weet dat ik hem toch niet kan krijgen . Dusja .

    XXX

    En dan nog iets [ hehe ik heb nog niet genoeg gelult ofzo ] je mag mijn msn&zo ook wel, als je wilt praten (=
    Ik hoor t wel!


    Geef hem maar :)
    <3

    nah weetje, ik wil je niet ruw wakker schudden maar dat 'niets is onmogelijk' gedoe klopt niet. Dit is een redelijk onmogelijk iets.
    Ik vind het rot voor je aangezien je in zo'n stituatie je jezelf steeds meer afsluit van de echte wereld en zo ook van andere jongens die misschien wel veel leuker zijn.

    Vergeet niet dat de 'bill' die jullie kennen niet is zoals hij lijkt. Het grootste gedeelte wat je ziet is imago, en dat is zo gemaakt zodat het lijkt dat hij perfect is. Dat is hij zeer zeker niet.

    Maarja goed, ik snap je stituatie, en misschien helpt het om te weten dat je bij lange na niet de enige bent die hiermee zit?

    Bill doet iets met meiden, iets engs? Ik weet niet, maar het lijkt wel een drug ofzo. :')

    Anyways, ik zou wel proberen TH op een iets lager pitje te zetten. Je moet je relatiseren dat zo'n obsessie niet gezond is, en funest voor je sociale leven. Zoals je zelf zegt werd je vriendje er gek van. En geef hem eens ongelijk?