• Fairfield, Iowa – 22 november

    Een oorverdovend gepiep, vergezeld door een statisch beeld weet de aandacht van de strompelende en gewonde vreemdelingen, die ogenschijnlijk uit het niet verschijnen en diens bloed de sneeuw een spookachtig zwart kleurt, buiten af te leiden. Langzaam maar zeker verzamelt men zich in elk huis rond de televisie.
    Het beeld verandert. Een gezicht, zo prachtig dat je onmogelijk weg kunt kijken en tegelijk zo meelijwekkend vertrokken van de pijn dat het je hart in gruis verandert hoe langer je staart, komt flikkerend tevoorschijn.
    “Satan,” fluistert een moeder stil, terwijl ze snel een kruisteken maakt en haar nieuwsgierige zoontje achter haar eigen lichaam verbergt.
    “Er is iets de Hel binnen gedrongen. Mensheid, enkel jullie hulp kan ons nog redden.”



    Fairfield, Iowa – 29 november

    Zeven dagen geleden opende Satan de poorten van de Hel, in de hoop zijn volgelingen te kunnen redden van een kwaad dat zelfs hij, Heer en Meester van de Onderwereld, niet kan stoppen. Na een beraad met de burgemeester en dorpsraad is het akkoord gevallen dat elke inwoner boven de 21 jaar een gewonde demoon onderdak en verzorging moet bieden. In ruil daarvoor bieden zij bescherming en training tegen het oprukkende onheil.
    Kunnen de mensen hun diepste angsten overwinnen om zij aan zij met de Onderwereld te strijden voor een gemeenschappelijke overleving? Kunnen de demonen hun meest consumerende verlangens negeren om het bevel van hun Heer na te leven?
    Als vuur met vuur bestrijden de laatst mogelijke optie is, wie blijft dan het langst overeind?


    Het Fairfield Demon Decreet

    ~ Elke inwoner boven de 21 jaar zal instaan voor de veiligheid van een demoon, met een maximum van 3 demonen per gezin.
    ~ Demonen voorzien in training en overlevingslessen. Aanwezigheid is verplicht voor iedereen die fysiek en mentaal capabel is een wapen te hanteren. Lessen gaan door in het sportcomplex, van 9 tot 12 uur en van 13 tot 17 uur.
    ~ Iedereen dient de avondklok te respecteren. Na 20 uur is het verboden om zich buitenshuis te begeven, tenzij in groepen van minimum acht personen, waarvan de helft demoon en enkel om van punt A naar punt B te raken. Negeren van de avondklok wordt bestraft met zware sancties.
    ~ Mensen en demonen mogen elkaar noch lichamelijk, noch mentaal permanente schade berokkenen. Eender welke partij in overtreding hiervan wordt bestraft met verbanning.
    ~ Wie zich meer rantsoen dan uitgerekend probeert toe te eigenen wordt drie dagen lang elk rantsoen ontnomen.
    ~ Er wordt een bonus in rantsoen toegekend aan eenieder die zich actief inzet om demonen menselijke cultuur en gewoontes bij te brengen via sociale gebeurtenissen.



    Rollen
    Naam:
    Leeftijd: ( minimaal 21 jaar.)
    Mens/Demon: ( voor een Demon kan in feite eigenlijk alles, let er wel op dat je geen almachtige personage creëert.)
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Relaties: (geen liefdesrelaties noch intense vriendschappen tussen alle mensen en demonen, daar het begin van de RPG hier nog te kort voor is.)
    Extra:

    Demonen

    Mannen [4/4]
    • Belxibor • 826 • Droomwandelaar/Empaat • Joe Manganiello • Obeah • 1.1
    • Atlas • 697 • Illusionist • FC • Ziegler • 1.2
    • Ravi ‘Atai • Unknown • soort Demoon • FC • Sacramental • 1.5
    • naam • leeftijd • soort Demoon • FC • LearnToPlay • pagina

    Vrouwen [2/2]

    • Medea • 1000+ • Seer • Helena Bonham Carter • Sempre • 1.2
    • Guinevere Nevada Glade• Unknown • Necromancer/Tempus • FC • Ziaco • pagina

    Mensen [geslacht maakt weinig uit]

    • Theodore Marsh • 26 • FC • Entropy • 1.6

    • Nora Jane Evans • 26 • Svetlana Grabenko • Canagan • 1.3
    • Mackenzie Autumn Martin • 26 • Tori Kelly • Budgen • 1.2
    • Chantal Viola Granger • 22 • FC • Appelboompje • 1.6
    • Emma Rose Quinn • 24 • Gabrielle Aplin • Meraki • 1.5
    • naam • leeftijd • FC • LearnToPlay • pagina

    Regels
    • Minimale posten van 250 woorden.
    • Zoals bij elke RPG; de algemene regels van Q.
    • OOC graag tussen haakjes, of in het daarvoor aangemaakte praattopic.
    • Heb niet alleen contact met je toegewezen Demon, ook andere doen mee.
    • 16+ is uiteraard toegestaan, vermeld dit a.u.b wel even aan het begin van je post.
    • Ruzies, vloeken, etc binnen de RPG mag, maar laten we het wel gezellig houden.
    • Nieuwe topics worden enkel geopend door Obeah of Canagan, tenzij anders aangegeven.
    • Niet iedereen hoeft tevreden te zijn met het Akkoord, of hebben zij goede intenties. Leef je hierin lekker uit!
    • Discussiëren mag. Echter, persoonlijke discussies mogen buiten de RPG om gehouden worden en gelieve in geen van deze RPG topics.
    • En natuurlijk als laatste; Have fun!

    [ bericht aangepast op 11 juli 2017 - 15:29 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Voor nu ben ik klaar met mijn rol. Ik moet alleen nog de finishing touches doen en dan is het volledig. Is het tot nu toe goed?

    [ bericht aangepast op 8 juli 2017 - 22:23 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    THEODORE II 'THEO' MARSH

    QUOTE —
    QUOTE.


    NAAM

    THEODORE II ETHAN MARSH

    Theo — Theo heeft er een bloedhekel aan bij zijn volledige naam genoemd te worden; een naam die hij gekregen heeft ter ere van zijn grootvader. Daarom stelt hij zich uiterlijk voor als 'Theo' en zijn er weinigen bekend met het feit dat hij in werkelijkheid de naam 'Theodore de 2e' draagt. Mocht iemand hem wel bij zijn volledige naam noemen, zal hij er bovendien weinig gehoor aan geven.

    LEEFTIJD
    26 — 12 juni 1989

    SOORT
    Mens

    AFKOMST
    Amerikaans

    — Wel heeft Theo aan zijn moeder's kant van de familie Noorse roots. Met dit deel van zijn familie heeft hij echter doorheen zijn leven nauwelijks tot geen contact gehad.



    QUOTE
    QUOTE.


    INNERLIJK


    Closed off — Hardworking — Goodhearted — Angry — Unlucky — Seemingly Anti-Social — Damaged — Calm — Artistic — Depressed

    Op het eerste zich is Theo niets anders dan slecht nieuws. Hij is gekend met verslavingen en heeft een neiging tot het maken van slechte beslissingen, in combinatie met simpelweg ongeluk. Hij heeft zijn middelbare school niet afgewerkt en heeft zijn sinds zijn 16e in erbarmelijke omstandigheden geleefd, mede door zijn continue ruzies met zijn stiefvader. Op deze leeftijd is hij dan ook weggegaan van huis en is van de ene locatie naar de andere verhuisd; waaronder tijdelijk crashen bij vrienden, maar ook kraakpanden. In deze periode kwam hij ook in aanraking met drugs.
          Pas enkele jaren geleden heeft Theo zijn leven herpakt en is zijn hardwerkende eigenschap naar boven gekomen. Hij heeft een opleiding als tattoo-artiest gevolgd en blijkt daar ook erg goed in te zijn, waardoor hij genoeg geld bij elkaar kon sprokkelen zichzelf een degelijk appartementje te huren. Toch is Theo nooit echt naar zijn oorspronkelijke zelf gegaan. Hij blijft een anti-sociale houding houden en kan snel kwaad worden, ondanks degenen die hem de kans geven zullen zien dat hij wel degelijk een goed, kalm hart heeft en het gezelschap van anderen kan waarderen, maar er simpelweg weinig in vertrouwen in heeft. Het kan lang duren voor hij zichzelf toelaat om om iemand te geven.
          Vanwege zijn beroepskeuze heeft Theo een aanleg voor het artistieke, in het bijzonder tekenen. Zelden loopt hij zonder een stift rond en ieder oppervlak kan slachtoffer worden van één van zijn ingevingen.
          Theo is nu 2 jaar clean, en heeft sindsdien ook geen druppel alcohol meer aangeraakt. Dit is echter voor weinigen bekend. Hij probeerde tevens hier en daar nog een meeting (gericht op verslaafden) mee te volgen, erg dankbaar voor de hulp die zij hem geboden hebben.


    QUOTE —
    QUOTE.


    UITERLIJK (— Sonny Henty)

    — Eyes: Green/Grey
    — Hair: Blond
    — Skin: Pale
    — Height: 1m85
    — Bodytype: Athletic

          Meest opvallend aan Theo's uiterlijk zijn zijn vrij lange, blonde haar — met bijhorende ongeschoren baardje — en de tattoo's die hij overheen zijn hele lichaam heeft. Vele hebben een bijzondere betekenis voor hem, andere heeft hij simpelweg genomen in een dronken bui of omdat hij het leuk vindt. Op dit moment zit hij dan ook in de overweging nog een tattoo bij te nemen, doch zijn ideeën nog niet concreet zijn.


    FAMILIE & GESCHIEDENIS

          • Father — Ian Marsh
          • Mother — Saraï Arondottir Daniels
          • Stepfather — William Daniels
          • Half-Sister — Mila Daniels



    QUOTE
    QUOTE

    •••

    EXTRA

    • Theo vertelt ieder dat zijn familie overleden is, doch hij in werkelijkheid simpelweg geen contact meer met ze heeft.
    • Theo heeft een liefde voor dieren — in het bijzonder honden.
    • Theo heeft dyslexie.
    • Zijn beroep is dat van tattoo artist.
    • Theo heeft zelf een hond, genaamd Ghost.

    LIKES
    Coffee — Mila — Dogs — Tattoos — Ink — Markers — Drugs — Quiet — Toffee — Movies — Horror — Jogging — Boxing — Cuddling

    DISLIKES
    Drugs — Alcohol — Tea — Too hot days — Arrogance — Authority — Books — Judgement — His Family — Relationships — Social Media

    RELATIES


    [ bericht aangepast op 11 juli 2017 - 16:26 ]


    A girl who wonders.

    Shiiiiit ben jullie in alle drukte helemaal vergeten!
    Ga vandaag mijn rol nog invullen!


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Chantal Viola Granger
    Don’t underestimate the allure of darkness. Even the purest hearts are drawn to it.

    Naam
    De volledige naam van deze dame is Chantal Viola Granger of ook wel Chantie genoemd.


    Leeftijd
    Chantal is een jonge vrouw die 22 jaar geleden op een regenachtige 5 juni geboren is.

    Mens/Demon
    Mens.


    I've been in love, it's painfull
    pointless and overrated.


    Innerlijk
    Waar te beginnen bij Chantal, het is een zorgzame dame die eigenlijk voor iedereen wel een helpend handje beschikbaar heeft. Ze is naast zorgzaam ook erg sympatiek. Het is een sociaal doch teruggetrokken meisje die zich het prettigste voelt alleen, of bij enkele goede bekenden. Grote groepen of vreemde mensen zijn van kinds af aan al niet echt haar ding geweest. Ze heeft dan ook altijd even de tijd nodig om open te bloeien naar het sociale, vrolijke meisje dat achter het masker verschuild gaat.
    Op de momenten dat Chantal alleen 'opgesloten' zit benut ze haar tijd het liefst met lezen of tekenen, ze is dan ook erg creatief en heeft het gevoel dat ze daar al haar gedachten in kwijt kan.
    Chantie is verder te beschrijven als een zelfstandig en volhardend persoon dat er echt voor gaat eens ze iets in haar hoofd gezet heeft.
    Dat Chantal niet altijd direct haar grote mond open trekt, die er stiekem toch wel zit als je haar eenmaal goed kent, betekend niet dat ze gehoorzaamd naar de gebeden van anderen. Het woord eigenwijs staat namelijk wel degelijk in haar woordenboek.

    Tegenover de demonen kijkt Chantal een beetje de kat uit de boom, niet goed wetend wat ze ermee moet. Maar ook niet goed wetend wat ze het tegen doen moet.



    Be careful what you wish for.


    Uiterlijk
    Chantal mag er misschien niet mee pronken maar deze jonge vrouw is wel degelijk een mooie verschijning. Lange blonde lokken met een natuurlijke slag rijken tot halverwege haar rug. Met groene ogen wordt nieuwsgierig de wereld in gekeken en haar gezicht is in de zomer gesierd met enkele sproetjes op haar lichte huid.
    Aan make-up doet ze niet veel aan sieraden des te meer. Oorbellen, kettingen, armbanden en ringen. En dat alles netjes gecombineerd bij haar outfit die vaak bestaat uit een jurkje of een rok met een simpel shirt afgemaakt met een paar bijpassende schoenen. Broeken worden vrij weinig gedragen.
    Chantal heeft 2 tatoeages, een kleine ster op haar rechtervoet en een vogel met wijd opengeslagen vleugels op haar linker pols.



    I was stupid to think
    that my life could be normal.



    Relaties
    --

    Extra

    Rechtshandig
    Hetero-sexueel
    Lust geen koffie maar drinkt des te meer thee
    Dierenliefhebben ook al heeft ze er zelf geen



    Beware of false knowledge, it is more dangerous than ignorance.


    [ bericht aangepast op 9 juli 2017 - 15:01 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Ziaco schreef:
    Voor nu ben ik klaar met mijn rol. Ik moet alleen nog de finishing touches doen en dan is het volledig. Is het tot nu toe goed?


    Ik vind haar zeker goed!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    BOEM


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Oké, ik ga mijn rol denk ik totaal omgooien. Sorry x'd


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Hahah, je hebt volledige vrijheid ^^


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    (Als er een stop op vrouwen/demonen is, heb ik er overheen gelezen sorry, maar ik zit op mobiel dus niet alles staat recht onder mekaar )

    Is het nog mogelijk dat ik nog een demoon zou mogen maken? (Voorkeur gaat uit naar vrouwelijk, maar mannelijk is ook niet erg)

    En zou ik nog een mens erbij mogen? (Ook het liefst een vrouw)

    :3


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    LearnToPlay schreef:
    (Als er een stop op vrouwen/demonen is, heb ik er overheen gelezen sorry, maar ik zit op mobiel dus niet alles staat recht onder mekaar )

    Is het nog mogelijk dat ik nog een demoon zou mogen maken? (Voorkeur gaat uit naar vrouwelijk, maar mannelijk is ook niet erg)

    En zou ik nog een mens erbij mogen? (Ook het liefst een vrouw)

    :3


    Op dit moment zou het, het fijnste zijn als er eerst weer een man bijkomt, daar is bij de demonen nog een plek voor. Als je daarbij een vrouwelijk mens wilt is dat eventueel voor mij geen probleem.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Dan zou ik een mannelijke demoon en een vrouwelijk mens willen als dat mag (:


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    LearnToPlay schreef:
    Dan zou ik een mannelijke demoon en een vrouwelijk mens willen als dat mag (:



    Ja hoor, ik zet je er bij!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Canagan schreef:
    (...)

    Ja hoor, ik zet je er bij!


    Bedankt!

    Ik zal mijn rollen dan vanavond of morgen maken, weet niet zeker of ik vanavond tijd heb namelijk


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    *Sigh* Iedereen heeft van die mooie lay-outs voor hun rollen en dan lukt t bij mij niet :')


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    LearnToPlay schreef:
    *Sigh* Iedereen heeft van die mooie lay-outs voor hun rollen en dan lukt t bij mij niet :')

    Gewoon lekker in de weer gaan met codes in een hoofdstuk is hoe ik het doe. c:
          Zelf ben ik begonnen met de codes overnemen van iemand en toen ben ik gaan experimenteren. Het is best leuk om te doen eigenlijk. ;D


    I'm your little ray of pitch black.