• Ik ga deze zomervakantie naar zuid België, maar ik heb veel landen waar ik veel liever heen zou gaan, zoals Japan, Rusland, En Peru. Nu is mijn vraag aan jullie: waar zouden jullie echt nog een keer graag heen willen? Dit mag een land zijn, maar ook een specifieke stad, een gebergte of een gebied.


    -

    Nieuw-Zeeland zou me echt gaaf lijken, maar ja, dat kost ook ontzettend veel geld :c


    26 - 02 - '16

    Ik wil echt een keer naar Londen met m'n beste vriendin, maar ik heb geen idee wanneer dat erin zit.
    Het is dat ik dit jaar met mijn vriend en zijn ouders mee op vakantie ga naar Oberhof/Hannover, anders was ik dit jaar opnieuw Nederland niet uitgekomen. Mijn ouders zijn namelijk heel erg van op vakantie gaan met de auto. In Nederland. En ik wil graag wel eens wat anders zien dat onze twaalf provincies.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik wil dolgraag eens naar een grote Zweedse stad, zoals Stockholm, Uppsala, Göteborg of Malmö. Oh, en laten we Noorwegen niet vergeten!


    oi, suzy

    Marokko, Canada en de VS. Dat is het zo'n beetje. En Scandinavië wil ik graag eens terug gaan.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik ben in het voorjaar naar Noord-Ierland geweest, nu wil ik ook naar Ierland toe. Noorwegen lijkt me ook heel interessant (:


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ik wil heeeel graag een keer naar de VS


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Ik ga volgend jaar met mijn moeder met de trein naar Praag, Budapest en Wenen. Maar daarnaast wil ik ook nog een keer graag terug naar Barcelona, Londen en ik wil een keer naar Dublin, New York.....hmmm wat nog meer ='D


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik wil heel graag naar sommige oorlogsgebieden, daar een handje helpen alhoewel ik me nu bedenk dat het geen vakantiebestemming is en dat mijn reactie heel erg off-topic is.

    Maar om toch nog een beetje bij de topic te blijven, ik wil heel graag naar Oost-Indië omdat mijn oma daar is geboren.


    When I'm with you I feel save, like I'm home.

    Ik wil graag naar Australië, Nieuw-Zeeland en de VS. En ik wil elk jaar weer teruggaan naar Londen en dat probeer ik ook zoveel mogelijk. (:


    Take risks and conquer your fears.

    Ik wil naar Ijsland! Ik wil ook mijn zus opzoeken in Californie


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik wil graag naar zoveel landen, haha.


    16 - 09 - '17

    Ik ga dit jaar naar Zweden en Denemarken , maar ik zou graag naar Ijsland en Australie/Nieuw-Zeeland gaan


    Firm believer of all that is magic

    Ik wil graag naar Kroatië waar ze de King's Landing scènes hebben opgenomen voor Game of Thrones, en verder naar Italië, Switzerland, en Schotland.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik ga deze zomer naar Thailand, wat al heel lang op mijn lijstje staat.
    Maar er staan zeker nog wat meer bestemmingen op: Hawaii, Jamaica, Marokko en Dubai om er een paar te noemen. (:


    Tell me about it, stud.

    Noorwegen, Zweden, Nieuw Zeeland, Bali, Cusco. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury