• Hoi, mijn Quizlywizzlybizzlys.

    Dus deze avond verveelde ik me en ging ik dus maar lezen op Wikipedia aka hulpmiddel voor studenten blabla. Maar toen las ik een Tumblrpost en ik was helemaal. SHOOOOOOOOOOK.

    De Tumblrpost zei dat als je op Wikipedia een gewone random pagina opent en je dan op elke pagina op de eerste link klikt (naast links in haakjes en dat cursieve dat je soms bovenaan ziet.) dat je dan ALTIJD uitkomt bij filosofie. Ik was obviously sceptisch maar toen probeerde ik het. Ik probeerde het eerst met iets logisch: wetenschap. Ik kwam uit op filosofie. Daarna probeerde ik minder gerelateerde dingen en uiteindelijk deed ik het onmogelijke.
    Ik ging van hotdog naar filosofie. IK WAS SHOOOOOOOK. Dus ja dat wou ik even delen. Goodnight homies.

    EDIT: vergeten te vermelden. Als je twee keer dezelfde link tegenkomt, moet je op de tweede link vd pagina drukken. Always works.

    XOXO
    Ads

    [ bericht aangepast op 4 juli 2017 - 0:14 ]


    Heaven is a place that we all have

    ik snap echt geen kloten van je uitleg ads


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Dus je hebt een Wikipediapagina.

    Neem deze bijvoorbeeld

    Als je het opent, zie je de pagina en de eerste link is daar 'zetmeel'. KLIK EROP.

    Dan is er weer een nieuwe pagina.

    Wat is hier de eerste link? Polymeren. KLIK EROP.

    Nieuwe pagina met haakjes, oeeeeh!

    Nu, negeer je de haakjes en klik je op de andere link. Molecuul.

    En zo blijf je verder gaan en je komt altijd uit bij filosofie.


    Heaven is a place that we all have

    Soms kan het zijn dat je bij kennis komt en dat je dan naar wetenschap gaat. Maar daar is de eerste link terug kennis. Dan moet je de tweede link pakken.


    Heaven is a place that we all have

    het duurt wel erg lang VEEL KLIKKEN maar ik ben er geraakt hahahahaa

    als je van filosofie vertrekt kom je ook bij filosofie IK HEB HET GETEST

    [ bericht aangepast op 4 juli 2017 - 1:01 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Dit doet me denken aan het wikipedia spel
    (Vanaf tangled duurde het bijna 10 minuten maar kwam er wel shit)


    --

    ik ben echt shook ik weet niet wat ik moet doen


    Heaven is a place that we all have

    Ik ben bij filosofie terecht gekomen :'D


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]