•             Royal blue secrets      ♕♕♕       Pure golden mistakes

    Welcome back, Australians. After a long, hot summer away I see it didn’t take much time for you to dirty up the clean slates I gave you. My inbox is overflowing, so let’s jump straight into the good and juicy gossips, shall we? You know you love me, xoxo Gossip Girl

    University of Sydney — Australië. De zomervakantie is weer voorbij en een nieuw jaar is aangebroken. Studenten van over de hele wereld staan te popelen om aan hun eerste jaar te beginnen. Alles lijkt te mooi om waar te zijn, totdat de studenten erachter komen dat de campus meer is dan enkel een paradijs. De eerste dag krijgt elke student een bericht van een anonieme blogger: Gossip Girl. Hoewel de directeur het geld beheert, is Gossip Girl degene die bepaald hoe de school in zijn werk gaat. Dagelijks verschijnen er nare geruchten — die niet altijd evenveel waarheid bevatten. Het is nou eenmaal zo dat iedereen wel een geheim heeft, waarvan niemand wilt dat die de wereld ingaat; hebben je ouders de universiteit omgekocht zodat je tóch kan studeren aan één van de prestige universiteiten van de wereld? Heb je je docent verleid voor dat ene punt hoger? Ben je niet wie je zegt dat je bent? Of heb je een geheel ander geheim? Niks blijft geheim als het aan Gossip Girl ligt, vooral niet omdat iedereen tips door kan sturen. Blijf jij staande in deze wereld van secrets en backstabbing? Of ben jij de eerste die het af laat weten?

    speeltopic rollentopic praattopic


    "One thing about being on the top of the world: It gives you a long, long way to fall."



    KAMERINDELING
    In deze RPG maken we gebruik van het 'dormitory system', wat betekent dat je personage in een kamer slaapt met – in dit geval – vier andere. Zie hieronder de kamerindeling.

    MEIDENKAMER 1
    Amalia Rachel Stenberg • The Cheeky Sweetheart {Barbara Ferreira} || Vaiana [1.3]
    Aliya Omarov • status {Diana Kurkunova} || Gadot [1.5]
    Naihi Oneroa • The Wannabe activist {Ming Xi} || Sappho [1.4]
    Robin Christina Martin • status {Arizona Muse} || Soco [1.4]
    Chrysanthe Hayes • The Theater Nerd {FC} || Punzie [1.5]

    MEIDENKAMER 2
    Christine Groeneveld • The perfectionist {Nora 'o Neil} || Phorthos [1.6]
    Mia Bennett • The Thrillseeker {Bree Lynn} || Sempre [1.5]
    Alianora Daisey Pruitt • The Queen's Right Hand {Valentina Cytrynowicz} || Bathsheba [1.5]
    Ji Min Choi • status {Steffie Harner} || Gareth [1.5]
    Verona Kinsley Ambrose • status {Alycia Debnam-Carey} || Timberwolves [1.3]

    JONGENSKAMER 1
    Kai Arthur Simmonds • status {Janis Ancens} || Sappho [1.4]
    Nikkolaus Adrian Bath • The Narcissistic Playboy {Matthew Bell} || Bathsheba [1.3]
    Julio Bryan Martin • The Nerd {Jackson Hale} || Elvendork [1.3]
    Micheal Alan Hale • The Hot Mess {Justin Lacko} || Vaiana [1.3]
    Jesse Lachlan Cooper • The Lifeguard {Evan Geiselman} || SebastianVerlac [1.2]

    JONGENSKAMER 2
    Axel Christian Richardson • The Pink King {Simon van Meervenne} || Marlow [1.5]
    Jason Raiden Clemence • The Player {Austin Butler} || karmahitsyou [page]
    Christian Michael DiAngelo • The Badboy {Jensen Ackles} || Campeon [1.4]
    Yusíf Aslan Rajadov • The Nice Guy {FC} || Ziegler [1.3]
    naam • status {FC} || Conaway [page]





    "You know you love me, xoxo Gossip Girl."


    [ bericht aangepast op 11 juli 2017 - 17:06 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Laat even weten als je rol af is, dan kunnen we de rol goedkeuren (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Yusíf is, op zijn vakken na, af maar ik ben nog niet tevreden over zijn karakter.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Chrysante is af!
    Ik weet alleen niet of de vakken goed zijn gegaan maar idk of dat veel uitmaakt?


    --

    Oh whoops, die vakken hoeft er helemaal niet bij te staan haha. Ik was al confused "huh waarom hebben jullie vakken" dus sorry D;


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Bathsheba schreef:
    Oh whoops, die vakken hoeft er helemaal niet bij te staan haha. Ik was al confused "huh waarom hebben jullie vakken" dus sorry D;


    Oh! ze staan idd wel in het lijstje.
    Is het goed als ik ze er wel in laat? Anders moet ik weer schuiven in mijn lay out hahaha


    --

    Naihi is af maar dat had ik al aangegeven.


    I just caught the wave in your eyes

    Punzie schreef:
    (...)

    Oh! ze staan idd wel in het lijstje.
    Is het goed als ik ze er wel in laat? Anders moet ik weer schuiven in mijn lay out hahaha

    Ja, prima c:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Bathsheba schreef:
    (...)
    Ja, prima c:


    Oh ik heb trouwens haar geheim iets uitgebreid en aangepast omdat ik het simpel weg vergeten was erbij te zetten, is die nu alsnog goed?


    --

    Punzie schreef:
    (...)

    Oh ik heb trouwens haar geheim iets uitgebreid en aangepast omdat ik het simpel weg vergeten was erbij te zetten, is die nu alsnog goed?

    Ik ga de rollen nog even doorlezen, maar niet vanavond haha c:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Kai is bij deze ook af, voor de duidelijkheid: hij manipuleert mensen dus, maar hij weet dit goed te verhullen, dus vandaar de 'the Two-faced guy' maar men krigjt vaak alleen maar eentje ervan te zien


    I just caught the wave in your eyes

    Is het oké als het karakter in steekwoorden is? c: ik ben niet zo goed in het uitschrijven van die dingen


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Vaiana schreef:
    Is het oké als het karakter in steekwoorden is? c: ik ben niet zo goed in het uitschrijven van die dingen

    Ja dar is goed (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Mijn rol is al af! En ik kan niet wachten om te beginnen met spelen. ;D


    - thank you for existing -

    Ik maak Mia zo dadelijk af! (:


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Verona Kinsley Ambrose • nog niet af
    Aliya Omarov • nog niet af
    Mia Bennett • nog niet af
    Chrysanthe Hayes • af + goedgekeurd
    Naihi Oneroa • af + goedgekeurd
    Robin Christina Martin • nog niet af
    Amalia Rachel Stenberg • af + goedgekeurd
    naam • nog niet aangemaakt
    Ji Min Choi • nog niet af
    Alianora Daisey Pruitt • nog niet af

    Nikkolaus Adrian Bath • af + goedgekeurd
    Jesse Lachlan Cooper • af + goedgekeurd
    Yusíf Aslan Rajadov • af + goedgekeurd
    Christian Michael DiAngelo • nog niet af
    nog niet aangemaakt
    Micheal Alan Hale • af + goedgekeurd
    Julio Bryan Martin • nog niet af
    Jason Raiden Clemence • af + nog niet goedgekeurd omdat: een fotografisch geheugen is een onderdeel van asperger en is niet iets wat je zomaar kan hebben, dus daar zou ik nog even naar kijken. Een secret is niet verplicht, maar ik denk dat Jason best veel materiaal heeft om te gebruiken als "secret" dus misschien kun je die nog noemen.
    Kai Arthur Simmonds • af + goedgekeurd
    Axel • nog niet af

    [ bericht aangepast op 10 juli 2017 - 10:41 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.