• Eindelijk na een hele tijd uitstellen, sparen en twijfelen is er 30cm van mijn haar afgegaan!!
    Ik was al een hele tijd van plan om mijn haar af te knippen voor stichting haarwens alleen was ik zo bang dat het te kort zou gaan en dat ik er spijt van zou krijgen maar het is de beste stap die ik had genomen.


    Before:




    After:





    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Die nieuwe lengte staat je heel goed! En je hebt het voor een mooi doel laten knippen.
    Mijn haar zou ook lang genoeg zijn om het te doneren, maar ik zou het nooit over mijn hart verkrijgen om mijn haar een heel stuk korter te laten knippen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    McDonnelly schreef:
    Die nieuwe lengte staat je heel goed! En je hebt het voor een mooi doel laten knippen.
    Mijn haar zou ook lang genoeg zijn om het te doneren, maar ik zou het nooit over mijn hart verkrijgen om mijn haar een heel stuk korter te laten knippen.


    Dankje :)
    Geloof me voor mij was het ook een hele stap, ik was echt bang dat het niet leuk zou staan of dat ik er spijt van zou krijgen.
    Quess what, ik heb alleen maar positieve reacties gehad en ik heb er nog steeds geen spijt van. Ik ben zelfs blij dat ik deze stap heb genomen!


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Ohhhh deze nieuwe lengte staat je echt onwijs goed zeg!


    When time and life shook hands and said goodbye.