• Ja, het viel me op dat er niet zoveel beweging in het forum zit vandaag. En toen dacht ik: ja maar ik kan het ook niet zo goed inschatten, hoeveel beweging er is vandaag.

    Dus hierbij even een peiltopic. Heb ik een echo als ik een topic open of zijn er daadwerkelijk wel mensen hier in deze wereld? Also, ik wil niet dat dit naar het off-topic gaat dus ik bind er even iets nuttigs aan vast - maar ik weet nog niet wat.

    Iets van; wat zijn jullie favoriete bloemen? Favoriete kleur (heb ik volgens mij al een keer gevraagd)? Favoriete transport? Zeepmerk?
    All of the above?

    Geef maar overal antwoord op, kan niet missen.


    OKÉ, IK HEB IETS NUTTIGS GEVONDEN. Jij typt iets in dit topic; en ik geef antwoord met een gif.
    Wat ik normaal ook doe dus.


    OH, en kijk even dit filmpje.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2017 - 16:34 ]


    Tijd voor koffie.

    SPECS schreef:
    Ik ben in de war


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Elvendork schreef:
    Mijn favoriete Bloom:



    +1


    vroeger in de kleuterschool/lage school wilde ik altijd bloom zijn als we winx club gingen spelen HAHA


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Bloemen zijn super stom!- Ik toen ik 6 jaar was.

    Ik wil een gifjeeee!


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Mijn favoriete bloem is de Passiebloem. Kijk zelf maar, hij is gewoon prachtig:

    Allerlei soorten lelie's, maar vooral zulke.



    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yellowstone schreef:
    *echo echo*


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Mijn favoriete bloemen zijn rozen en orchideeën. Lavendel vind ik heel lekker ruiken.

    Om even de vragen te beantwoorden:
    1. Mijn favoriete bloemen zijn rozen.
    2. Mijn favoriete kleuren zijn rood, donkerblauw, paars en zilver (en zwart, maar dat is eigenlijk geen kleur).
    3. Mijn favoriete transport is denk ik momenteel de auto of de boot, gezien ik nog nooit het OV heb gebruikt afgezien van een paar bussen, maar die vind ik onder auto's vallen. En tja, ik woon in Zeeland, dus de boot is hier gewoon een vervoersmiddel. Ik neem aan dat je dit met transport bedoelde?
    4. Zeep gebruik ik niet echt, ik gebruik altijd douchegel en random zeep om mijn handen te wassen. Mijn favoriet is Rituals' Ritual of Sakura douche foam, maar ik vind mannendouchegel ook echt lekker ruiken - ik gebruik die van mijn vader wel eens als ik mijn supervrouwelijke bloemengeurtje ben vergeten, haha.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Oké, dus ik was even weg. Maar damned be me als ik dit niet eventjes afmaak. DUS:

    Ahavah schreef:
    (...)

    geen zelfrijzende bloem? flaaaaauw
    die moet je niet eens water geven


    Hahahahahaha.


    JamesPotter schreef:
    Mijn favoriete Bloom:





    Mijn favoriet was dus Flora en ik vond dat Bloom al haar aandacht afpakte, met als gevolg dat ik Bloom stom vond. Maar, als teken van acceptatie van jouw voorkeur, heb ik toch een gif gevonden die we allebei hopelijk leuk vinden. <3


    HaIe schreef:
    Zonnebloemen (;

    oh en deze versie is ook geweldig

    (...)


    HAHA. Ik krijg hier echt nóóit genoeg van.
    Hier is jouw lelijke glittergedichtgif. <3




    SPECS schreef:
    Ik ben in de war


    Wie niet?




    Weggooiwashand schreef:
    (...)


    [ bericht aangepast op 26 juli 2017 - 13:15 ]


    Tijd voor koffie.

    Yellowstone schreef:
    (...)

    +1


    vroeger in de kleuterschool/lage school wilde ik altijd bloom zijn als we winx club gingen spelen HAHA


    May I be the Flora to your Bloom?


    MrGrey schreef:
    Bloemen zijn super stom!- Ik toen ik 6 jaar was.


    Hahaha, everybody had a hate-phase.

    Blijkt dus dat er geen glittergedichtgifjes zijn van dode bloemen.



    Hier is alsnog wel een esthetisch plaatje. Al zeg ik het zelf.


    Spotgaai schreef:
    Ik wil een gifjeeee!


    Hier zijn twee pinguïngifs voor jou.





    Chilton schreef:
    Mijn favoriete bloem is de Passiebloem. Kijk zelf maar, hij is gewoon prachtig:

    (...)


    Aah, dat is serieus heel mooi. Blijkt dus wel dat er erbarmelijk weinig passiebloem glittergedichtgifjes bestaan.



    Hier is er eentje zonder. Anders mag je wel wat glitter van de pinguïn hierboven. Die heeft genoeg voor een heel topic.


    Bbang schreef:
    Allerlei soorten lelie's, maar vooral zulke.
    (...)


    Die zijn zo mooi! Vooral die daaronder, op het water. Die zag ik vroeger best veel.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2017 - 13:15 ]


    Tijd voor koffie.

    Catmint schreef:
    (...)





    MrGrey schreef:
    Mijn favoriete bloemen zijn rozen en orchideeën. Lavendel vind ik heel lekker ruiken.


    Lavendel ruikt zo lekker! Ik ga binnenkort verhuizen, maar in het huis hangt echt zo'n oude geur. Ik zoek naar allerlei wierook dingetjes om het beter te maken, maar misschien koop ik wel gewoon een paar potten lavendel.


    glitters on steroids.


    Catmint schreef:
    Om even de vragen te beantwoorden:
    1. Mijn favoriete bloemen zijn rozen.
    2. Mijn favoriete kleuren zijn rood, donkerblauw, paars en zilver (en zwart, maar dat is eigenlijk geen kleur).
    3. Mijn favoriete transport is denk ik momenteel de auto of de boot, gezien ik nog nooit het OV heb gebruikt afgezien van een paar bussen, maar die vind ik onder auto's vallen. En tja, ik woon in Zeeland, dus de boot is hier gewoon een vervoersmiddel. Ik neem aan dat je dit met transport bedoelde?
    4. Zeep gebruik ik niet echt, ik gebruik altijd douchegel en random zeep om mijn handen te wassen. Mijn favoriet is Rituals' Ritual of Sakura douche foam, maar ik vind mannendouchegel ook echt lekker ruiken - ik gebruik die van mijn vader wel eens als ik mijn supervrouwelijke bloemengeurtje ben vergeten, haha.


    Je hebt gewoon al mijn vragen beantwoord. Chapeau! Pet af! Ik weet niet precies wat hiervoor de beloning is, maar hier zijn drie gifs over je favoriete dingen:




    Die laatste gaat dus een soort van over douchen.


    Tijd voor koffie.

    SPECS schreef:
    Ik ben in de war

    same


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    MrGrey schreef:
    Mijn favoriete bloemen zijn rozen en orchideeën. Lavendel vind ik heel lekker ruiken.




    Mijn nederige excuses voor die afbeeling. Lavendel ruikt inderdaad erg lekker, de voortuin van mn buren zit er helemaal vol mee :)


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Kaailee schreef:
    Oké, dus ik was even weg. Maar damned be me als ik dit niet eventjes afmaak. DUS:

    (...)



    Dat is lief. Dankjewel


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!