• ☆ Back to Hogwarts ☆


         
    Nadat Voldemort voorgoed verslagen was op 31 oktober 1981 keerde de rust terug in de Wizarding World. Iedereen liet zo snel mogelijk de oorlog achter zich en ging door met het dagelijks leven.
    Veertien jaar later is het nog steeds rustig. Voor veel studenten van Hogwarts staat hun vijfde schooljaar voor de deur, het jaar met studiekeuzes en O.W.L.s. De meeste leerlingen staan te springen om terug te gaan, andere kijken vooral op tegen de hoeveelheid leerstof. Relaties beginnen en eindigen, vriendschappen ontstaan en lopen klem. Sommige leerlingen maakt het niet uit bij welke afdeling je hoort of wat je bloed status is, andere houden zich erg vast aan de oude verdelingen.
    Welcome to the schoolyear of 1995-1996


    "Anyway, it's a nightmare of a year, the fifth."
          - George Weasley

    Invullen
    ● Naam
    ● Leeftijd
    ● Afdeling
    ● Vakken
    ● Uiterlijk
    ● Innerlijk
    ● Geschiedenis
    ● Relaties
    ● Extra
          ● Wand
          ● Patronus
          ● Positie
          ● Bloedstatus
    (Prefect, Quidditch)
          ● Huisdier

    Vakken
    ● Transfiguration (Verplicht)
    ● Charms (Verplicht)
    ● Potions (Verplicht)
    ● History of Magic (Verplicht)
    ● Defence Against the Dark Arts (Verplicht)
    ● Astronomy (Verplicht)
    ● Herbology (Verpicht)
    ● Divination (Keuze vak)
    ● Arithmancy (Keuze vak)
    ● Study of Ancient Runes (Keuze vak)
    ● Care of Magical Creatures (Keuze vak)
    ● Muggle Studies (Keuze vak)
    Je kunt twee keuze vakken kiezen




    Gryffindor
    Medea Isabelle Herondale – Kelsey Calemine – Prefect – Verstappen – (1.3)
    Thomas Bennett – Anthony Ramos – Chaser – FITZHERBERT – (1.3)
    Faceclaim – Positie – Puviophile – (Pagina)
    Naam – Cody Saintgnue – Positie – Sombre – (page)
    Slytherin
    Julie Wilson – Elizabeth Gillies – - – 1832 – (1.2)
    Amberlyn Johansson – kristina bazan – Chaser – Thrishanakru – (1.2)
    Stella Argentum – Taylor Marie Hill – – Sombre – (1.3)
    Barry Shector – Grant gust – Beater – Gio2348 – (1.4)
    Sebastian Jefferis – Lucky Blue Smith – Prefect en Seeker – NymphadoraTonks – (1.4)

    Ravenclaw
    Gwendolyn Artemisa Banes – freya tingley – - – Saralonde – (1.3)
    Zara Ariadne Hamilton – Stalla Cini – Puviophile – (1.4)
    Wick Wylde – Landon Liboiron – Positie – DreamerN – (1.3)
    Raúl Corbeau – Daniel Sharman – Beater – Sombre – (1.4)
    Hufflepuff
    Chrysanthe Bennett – Jasmine Cephas-Jonesl – Prefect – FITZHERBERT– (1.3)
    Felix Cooper – Erin Mommsen – Chaser – Necessity – (1.2)
    Beau Jameson Zeller – Niclas Gillis – -r – Aglionby – (1.3)

    Regels
    ● De huisregels van quizlet gelden voor deze RPG
    ● Alleen ik (Punzie) opent een nieuw topic, tenzij anders aangegeven
    ● Je schrijft minimaal 200 woorden per post
    ● Je reservering blijft drie dagen staan
          Je rol hoeft dan nog niet compleet te zijn, maar wel een begin
    ● Bespreek relaties, verhaallijnen etc, in het praattopic
    ● Naamsveranderingen doorgeven
    ● Dames en Heren gelijk houden
    ● Afdelingen ook gelijk houden
    ● Je mag Personage's uit de boeken/films kiezen
    ● OC's kunnen geen familie zijn van al bestaande personage's

    [ bericht aangepast op 1 aug 2017 - 22:14 ]


    --

    mag ik dan een jongen? (:
    Welke house zal ik het beste doen? Ik kan niet kiezen hahah


    Little do you know

    PluviophiIe schreef:
    mag ik dan een jongen? (:
    Welke house zal ik het beste doen? Ik kan niet kiezen hahah


    Ligt eraan wat voor persoon het is (: Wat lijkt je het leukst?


    --

    Tot hier staat iedereen erin c:


    --

    Amberlyn      Johansson

    • • N A M E
    — Amberlyn Nastya Johansson
    — Haar ouders vonden het een mooie naam dus heet ze zo.
    — Bekenden van haar noemen haar altijd bij haar naam.
    — Ze wilt dat mensen haar gewoon bij haar naam noemen.

    • • A G E
    — Vijftien jaar oud
    — Geboren op Drie Juli.
    — Ziet er zestien jaar oud uit

    • • A P P E R E A N C E
    — Lengte • 1 meter en achtenzestig centimeter.
    — Gezichtsvorm • Ovaal.
    — Wenkbrauwen. • Licht bruin.
    — Oogkleur • Blauw.
    — Bril of lenzen • Geen.
    — Neus • Redelijk dun.
    — Lippen • roze en slank.
    — Huidskleur • Blank.
    — Kenmerken • Haar blauwe ogen.
    — Haarkleur • Blond.
    — Haartype • Dik haar.
    — Haarstijl • Golvend.
    — Stem • een hoge stem met een licht accent.
    — Handicaps • Geen.
    — Kledingstijl • Waar ze zin in heeft.
    — Favoriete kledingstuk • Haar uniform.
    — Accessoires • Een ketting met een halve maan.
    — Tatoeages • Geen.
    — Piercings • Geen.
    • • I N N E R L I J K
    Positieve eigenschappen.
    • Ambiteus
    • Slim
    • Echte leider.

    • Behulpzaam voor pure bloods.
    • Realistich
    • Komt voor zichzelf op
    • Stralend.
    • Charmant.
    • Doorzetter.
    • Kan aardig zijn.
    Negatieve eigenschappen.
    • Eigenwijs
    • Doet enkel iets als ze daar zin in heeft.
    • Sacarstisch

    • Doet alles om haar zin te krijgen.
    • Komt soms hard over.
    • Manipulatief
    • Perfectionist
    • Ijdel.

    — Amberlyn vind zichzelf een prima persoon.

    • • E X T R A
    [justify]— Afdeling + Bloedstatus • Amberlyn is een Slytherin in hart en nieren. Ze is ook pureblood. Ze doet er minder erg een drama over bloedstatussen dan de meeste uit haar huis, maar ze neigt meer om te gaan met andere purebloods.
    — Vakken • alle verplichte vakken samen met de keuzevakken Care of Magical Creatures en Divination
    — Positie • Amberlyn is een van de chasers in het Quidditch team van Slytherin.
    — Relaties •
    — Feitjes • Haar patronus is een draak. Ze is heteroseksueel alhoewel ze vroeger twijfelde. Haar vader is een Zweedse wizard waardoor ze ook Zweeds kan praten. Ze is claustrofobisch. Haar Boggart is zij die doodgaat. Ze heeft een zusje, maar negeert haar compleet omdat zij in Hufflepuff terecht kwam en niet in Slytherin zoals zij. Amberlyn haar beste vak is Potions. Haar slechtste vak is Charms.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Mag ik een hufflepuff jongen? (:


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Mag ik een hufflepuff jongen? (:


    Jep!


    --

    Kan ik dan Erin Mommsen vast fc'en? (A)


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Kan ik dan Erin Mommsen vast fc'en? (A)


    Yes! Je staat erbij c:


    --

    Ik zou heel graag mee willen doen, maar ik doe momenteel mee met al teveel RPG's + de Slytherin meisjes lijken vol te zitten? Maar I'm not sure, dus ik plaats hier toch maar een MT (:


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Whitesnake schreef:
    Ik zou heel graag mee willen doen, maar ik doe momenteel mee met al teveel RPG's + de Slytherin meisjes lijken vol te zitten? Maar I'm not sure, dus ik plaats hier toch maar een MT (:


    Ze zitten nu een op stop zodat de houses beetje gelijk blijven.
    Als je toch mee wilt doen wl im wel uitzondering maken hoor (:


    --

    FELIX

    Naam
    Felix
    Declan
    Cooper

    Achter Felix’ naam zit geen symboliek verbonden. Zijn ouders zochten een naam die met een F begon om in het rijtje met namen te passen, en dat is toevallig Felix geworden.


    Leeftijd
    Felix is in het tweede jaar blijven zitten, wat hem nu 16 jaar maakt. Hij is jarig op 14 augustus.


    Afdeling
    Hufflepuff. De Sorting Hat heeft hier geen moment over getwijfeld, ook al deden sommige leraren dat wel.

    It’s not very punkrock to meet society’s expectations.

    Vakken
    Transfigurations
    Charms
    Potions
    History of Magic
    Defence Against the Dark Arts
    Astronomy
    Herbology
    Study of Ancient Runes
    Care of Magical Creatures

    Transfigurations en Charms zijn zijn beste twee vakken. Hij hoeft hier geen moeite voor te doen en haalt toch altijd zeer goede cijfers.
    Potions is een vak dat hij echt niet kan. Dit is ook het vak waardoor hij in het tweede jaar is blijven zitten. Hij besteed er heel veel tijd aan, maar haalt zelfs met bijles nog maar net voldoendes.


    Uiterlijk
    [FC: Erin Mommsen]
    Felix is niet het stereotype beeld wat je bij Hufflepuff zou verwachten met zijn lange haren en leren jack. Hij is misschien maar 1.62 lang, maar hij heeft wel attitude en een persoonlijkheid wat zich in zijn hele houding laat doorvloeien, waardoor hij alsnog iemand is die opvalt in een ruimte.
    Hij heeft bijna altijd een haarelastiek om zijn pols, al heeft hij zijn haren meestal los zitten.


    I am a great believer in luck. The harder I work, the more of it I seem to have.

    Innerlijk
    Als Hufflepuff is het niet verwonderlijk dat Felix een loyaal persoon is dat door het vuur zal gaan voor degenen om wie hij geeft. Dat is hem dan ook. Degenen om wie hij geeft. De rest zal hij geen onrecht aandoen – tenzij diegene het echt verdiend heeft misschien – maar hij is niet de persoon om iedereen te helpen. Hij heeft wel een groot hart, maar tegelijkertijd moet de ander wel bewijzen zijn liefde waard te zijn. Hij is geen naiëve, goedgelovige Hufflepuff, zoals het soms lijkt bij de stereotypen. Heb je het eenmaal bij hem verpest, dan heb je het ook goed verpest. Hij doet wel aan tweede kansen, of derde of vierde kansen, maar wil je die verdienen, dan moet je wel echt laten merken waarom je die verdient.
    De reden dat veel leraren verbaasd waren dat hij Hufflepuff is geworden, is zijn vermogen tot analytisch denken. Hij heeft situaties snel door en kan de belangrijkste personen of gebeurtenissen makkelijk aanwijzen. Hierdoor hadden mensen hem bij Ravenclaw of Slytherin willen plaatsen. Ravenclaw vanwege het vermogen zelf en Slytherin omdat hij hierdoor situaties ook naar zijn hand kan zetten. Dat doet hij ook wel, maar wel binnen de regels. Regels zijn er om wat te worden omgebogen uiteraard, maar er zijn grenzen. Hij wil anderen niet schaden, maar wel zelf plezier hebben en zich dan uit de problemen praten zit er af en toe ook bij.
    Felix is sowieso degene die van plezier hebben is. Hij houdt van domme pranks en gewoon ontspannen dingen doen met vrienden. Hij zal degene zijn die dingen voorstelt om te doen en waarschijnlijk de reden zijn dat ze om drie uur ’s nachts op het dak van de school zijn beland, maar hij houdt het wel onschuldig.
    Hij maakt veel grappen en is gewoon altijd zijn ontspannen zelf. Hij kan goed luisteren als het moet of gewoon gezellig praten, maar als je diepe filosofische discussies wil die tot laat in de nacht duren, ben je bij hem ook aan het juiste adres. Hij is zeer gepassioneerd over de dingen waar hij van houdt en kan er uren over praten.
    Hij geeft niet om wat anderen van hem vinden. Hij wil gewoon zelf gelukkig met hem zijn en anderen moeten hem maar accepteren zoals hij is. Hij wil niet meelopen met de groep, maar zijn eigen keuzes maken. Vrijheid is dan ook belangrijk voor hem.
    Ook werkt hij hard voor zijn idealen.

    I’m not perfect but I’m free.

    Geschiedenis
    Yared Cooper – vader, 53 jaar
    Zara Cooper-Wilson – moeder, 52 jaar
    Anna – oudere zus, 21 jaar
    Bonny – oudere zus, 19 jaar
    Charlie – oudere broer, 18 jaar
    Dagmar – oudere zus, 17 jaar, tweeling
    Emma – oudere zus, 17 jaar, tweeling

    Met zes kinderen heeft de familie Cooper het niet altijd breed gehad. Toch hebben Yared en Zara hard hun best gedaan om hun kinderen niks te ontzien en zo goed mogelijk op te voeden. De kinderen werden opgevoed om voor zichzelf na te denken en niks zomaar te accepteren omdat iemand het zei, autoriteit of niet.
    Nadat Anna en Bonny geboren waren, hebben Felix’ ouders besloten om kind drie met een C te laten beginnen, want dat vonden ze wel een leuke grap. Dit heeft zich doorgezet toen de tweeling geboren werd, en toen Felix geboren werd, was het niet meer dan logisch dat zijn naam met een F zou gaan beginnen.
    Felix is de enige tovenaar uit de familie. Zijn familie is erg openminded, waardoor dit allemaal prima ontvangen is. In eerste instantie snapten ze het niet zo goed, maar het was blijkbaar wie Felix was, dus dan was het vast wel goed.


    This is all I can ever be.

    Loves: het geluid van regen, alleen in de regen zijn, de geur van pasgemaaid gras, chocolade, hugs die net iets te lang duren.
    'n Hates: muggen, haren die door de war zitten, sneeuw, gedwongen worden.

    Patronus: Adelaar; dit staat voor kracht, verlichting, vrijheid, oog voor detail en grensverleggend zijn.
    Positie: Chaser.
    Bloedstatus: Muggleborn.
    Huisdier: Uil.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Julie Wilson


    NAAM
    Julie Wilson | Julie betekent ''youthful''

    LEEFTIJD
    15

    AFDELING
    Slytherin

    VAKKEN
    Verplicht: Transfiguration, Charms, Potions, History of Magic, Defence Against the Dark Arts, Astronomy, Herbology
    Keuzevakken: Study of Ancient Runes, Care of Magical Creatures

    EXTRA
    ● Bloedstatus: Volbloed
    ● Wand: Den, kern van drakenhartbloed
    ● Patronus: -
    ● Huisdier: Een kat, Nox


    UITERLIJK
    Face Claim; Elizabeth Gillies
    1.70, blauwgroene ogen, bruin haar met krul er in, een lichte huid.

    INNERLIJK
    - Meestal afstandelijk. Als ze mensen opzoekt maakt de afdeling of bloedstatus haar niet uit.
    - Te vertrouwen voor vrienden, maar niet voor iedereen.
    - Vergeeft het niet snel als je iets verkeerd gedaan hebt bij haar of vrienden van haar.
    - Ze weet hoe ze met dingen weg kan komen.
    - Niet altijd even gemotiveerd voor de vakken, met name niet als de vakken haar niet liggen.
    - De vakken die haar het meest liggen zijn Astronomy, DADA en Charms. History of Magic en Herbology zijn haar minst sterke vakken.
    - Cynische en droge humor.
    - In haar vrije tijd tekent ze wel eens.
    - Haar geaardheid is biseksueel, maar dit deelt ze niet met anderen.

    GESCHIEDENIS
    Julie heeft een jongere broer en samen met hem en haar ouders woont ze in een klein wijkje in Schotland. Hier komt haar familie al langer vandaan.
    Haar moeder zat in Slytherin en haar vader in Hufflepuff. Na de oorlog zijn ze elkaar tegen het lijf gelopen en sloeg de vlam over. Ze waren beiden al 2 jaar van Hogwarts af toen de oorlog met Voldemort uitbrak.
    Haar band met haar gezin is goed, ze hebben altijd al veel samen gedaan, maar de familie van haar moeder ziet ze amper, omdat die niet zo gediend zijn van andere afdelingen.



    RELATIES
    -


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Iedereen rollen zien er echt goed uit!


    --

    Nvm.
    Ik post mijn beginnetje als ik thuis ben

    [ bericht aangepast op 6 juli 2017 - 20:00 ]


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Tot hier bijgewerkt c:


    --