• Hi!
    Ik zoek inspiratie voor een nieuw profiel! Of mensen die er één voor mij willen maken, aangezien ik nog steeds mijn profiel voor Pasen erop heb staan. Haha.

    Ik zit te twijfelen tussen drie dingen:
    - Een Sprookjesprofiel. Met quotes en afbeeldingen van Peter Pan, Alice in Wonderland, Beauty and the beast, sneeuwwitje of doornroosje.
    - Een Pirates profiel.
    - Een profiel met quotes en afbeeldingen van Hof van Doorns en rozen of De glazen troon van Sarah J Maas.

    Kunnen jullie me hierbij helpen? Ik wil gewoon een vrij simpele, maar sierlijke opmaak. Ik wil diegene die mij helpt misschien wel een paar credits geven, mocht ik het profiel of een deel ervan gebruiken! Bedankt!

    [ bericht aangepast op 28 juli 2017 - 22:48 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    ACOTAR profiel (heart2)
    Helaas heb ik niet echt tijd wat te maken


    --

    Dat zijn wel echt drie hele verschillende thema's hahah.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Punzie schreef:
    ACOTAR profiel (heart2)
    Helaas heb ik niet echt tijd wat te maken


    Ik ben nu bij het laatste deel. Nog zo'n 100 pagina's. Kijk uit naar de novelles. ^^ (heart2)(heart2)*O*

    Het heeft geen haast ofzo hoor. Mag gerust volgende week of de week erna. c:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Standal schreef:
    Dat zijn wel echt drie hele verschillende thema's hahah.


    Haha ja. Ik kan niet kiezen en dit is wat me op dit moment bezighoud. ^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Als ik wat tijd heb, kan ik binnenkort misschien iets proberen (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Scribe schreef:
    (...)

    Ik ben nu bij het laatste deel. Nog zo'n 100 pagina's. Kijk uit naar de novelles. ^^ (heart2)(heart2)*O*

    Het heeft geen haast ofzo hoor. Mag gerust volgende week of de week erna. c:


    Exht mijn fav boeken serie (samen met lunar chronicles)

    Dan ga ik eens wat proberen als ik tijd heb (:


    --

    Punzie schreef:
    (...)

    Exht mijn fav boeken serie (samen met lunar chronicles)

    Dan ga ik eens wat proberen als ik tijd heb (:


    Jaa De Lunar Chronicles zijn ook goed! Ik ga deze maand winter en Stars Above kopen. ^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    (...)

    Jaa De Lunar Chronicles zijn ook goed! Ik ga deze maand winter en Stars Above kopen. ^^


    Ik las in catalagus van Blossom Books dat auteursbezoek voor Marissa meyer gepland staan voor 2018!
    En colgens mij Sarah j Maas ook 2018 (;


    --

    Punzie schreef:
    (...)

    Ik las in catalagus van Blossom Books dat auteursbezoek voor Marissa meyer gepland staan voor 2018!
    En colgens mij Sarah j Maas ook 2018 (;


    Oh beter! C:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Niemand?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik weet niet echt hoe ik dit mooi moet zetten in het forum, maar ik heb een POTC profiel gemaakt op een ander account ^^
    Linkje naar het profiel
    Zou je daar kunnen kijken of je het iets vind? Ik wil ook wel nog iets anders proberen voor je, zoals de andere thema's?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Kirkman schreef:
    Als ik wat tijd heb, kan ik binnenkort misschien iets proberen (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Spoderman schreef:
    Ik weet niet echt hoe ik dit mooi moet zetten in het forum, maar ik heb een POTC profiel gemaakt op een ander account ^^
    Linkje naar het profiel
    Zou je daar kunnen kijken of je het iets vind? Ik wil ook wel nog iets anders proberen voor je, zoals de andere thema's?


    Ja, zoiets is leuk! Wil je als je tijd hebt ook iets met de andere thema's proberen?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    (...)

    Ja, zoiets is leuk! Wil je als je tijd hebt ook iets met de andere thema's proberen?

    Natuurlijk! Ik zal melden wanneer deze klaar zijn ^^


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Voor ieder ander die het wil proberen; ook alvast bedankt!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!