• Ik was best blij vandaag, want ik heb als een van de weinige een verschrikkelijk moeilijke tentamen had gehaald :'D!!! Waarvan ik dacht die hard gefaald te hebben. Dus ik blij enzo krijg ik een email van een leraar dat mijn (en anderen) praktijk herkansing vervroegd is. Dus in plaats van maandag 10 juli wordt het: morgen. Het is ook nog een praktijk tentamen waarvan velen zijn gezakt (Van de totaal 3 praktijk uitvoeringen waren er velen gezakt bij 1 , terwijl iedereen bij de andere 2 zijn geslaagd. Best dubbel nog). Voor die herkansing heb ik nog pikant 6 lange protocollen met bijzaken te leren :/.

    De reden voor het vervroegde praktijk tentamen: Leraren hadden een ander rooster en er was wat fout gegaan, maar het kwam voor hun beter uit. Ze willen hun vrije dag behouden. Snap ik best dat ze dat willen, maar aan de andere kant komt het slecht uit voor studenten. Velen net als ik gingen er van uit dat het maandag was. Iedereen had simpel weg een andere planning gemaakt met leren en afspraken.
    Ik heb net als velen doorgegeven dat het morgen niet lukt en dat ik niet zal komen opdagen. Simpel weg vanwege het feit dat ik meer dan een week voor zeer moeilijke schriftelijke tentamens hebt geleerd en nu pas weer hieraan kan zitten. Dus ik faal 100% als ik het ineens morgen zou moeten doen. En ik heb gewoon privé afspraken voor morgen. Zelfs als ze nu diep in de avond zeggen dat ze het toch morgen gaan houden heb ik al een keuze gemaakt. Ik kom dan niet (cat)

    Wanneer was jullie school zo aardig voor jullie?


    Shoganai i ne~

    Wauw, dat is echt ongelofelijk. Dat zoiets zomaar kan, dat snap ik niet. Terecht, dat je morgen niet komt opdagen. Zeker niet doen!


    Geloof niet alles wat je denkt