• ... wil er voor mij een cover maken?


    Titel: Droom Met Mij

    Flaptekst ongeveer:Al vijf nachten achter elkaar droomt Lucas over een meisje met lange donkerbruine krullen en de mooiste blauwe ogen die hij ooit heeft gezien, Eline. Elke nacht staat zij dichter bij de donkere afgrond, altijd met haar hand uitnodigend uitgestoken naar Lucas en met een warme glimlach rond haar lippen.
    In zijn dromen komt Eline steeds terug, een meisje dat hij al vrij lang kant, al is kennen misschien een groot woord. Eline zit al een aantal jaar bij hem op school en het enige dat hij van haar weet is dat ze een opvallend meisje is dat zo onopvallend mogelijk door het leven gaat. Ze is teruggetrokken en laat voor zover Lucas weet niemand dichtbij komen. Waarom juist zij steeds in zijn dromen verschijnt, is voor hem een raadsel, maar hij is wel degelijk bereid uit te zoeken wat ze hem wil laten zien.

    Afbeeldingen:








    Naast het feit dat ik hem graag verticaal wil, heb ik verder niet veel eisen en mag je de vrijheid nemen

    De maker van de cover die ik uit kies krijgt een kleine beloning van 6 credits ^^

    [ bericht aangepast op 10 juli 2017 - 16:33 ]


    chaos makes the muse

    Wie van de drie
    zal de biggetjes een kopje kleiner maken?
    Wie wie wie
    Wie van de drie
    Maakt het hapje klaar dat ons zo goed zal smaken?

    Ik hoop dat ik niet de enige was die dit dacht toen ik de titel zag.
    /sofieout


    Deep inside, I've never felt alive

    Zou je de afbeeldingen aanklikbaar kunnen maken? Dan wil ik wel wat proberen!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    VeniVidiVici schreef:
    Zou je de afbeeldingen aanklikbaar kunnen maken? Dan wil ik wel wat proberen!


    Eh.. ik zou wel willen, ik weet alleen niet hoe oeps. Ik ga het proberen (,:

    Edit: Ik denk dat het is gelukt

    [ bericht aangepast op 10 juli 2017 - 16:32 ]


    chaos makes the muse

    Ik zal voor je kijken of ik nog een beetje covers kan maken. (:

    Wil je trouwens je (auteurs)naam nog op de cover? Vind ik wel zo leuk staan.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2017 - 16:37 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Brendon schreef:
    Ik zal voor je kijken of ik nog een beetje covers kan maken. (:

    Wil je trouwens je (auteurs)naam nog op de cover? Vind ik wel zo leuk staan.


    Ja, dat is prima! Dan wordt het Douceur haha


    //alvast bedankt beiden ^^


    chaos makes the muse

    Dit heb ik in elkaar kunnen flansen. Laat maar weten wat je vindt en wat je anders zou willen hebben:


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."



    Hij is aanklikbaar.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ik wil ook wel wat proberen. Maar ik weet niet of dat vandaag nog lukt. Heeft het haast?


    oi, suzy

    Jure schreef:
    Ik wil ook wel wat proberen. Maar ik weet niet of dat vandaag nog lukt. Heeft het haast?


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Ik heb nu dit ^^.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Jure schreef:
    Ik wil ook wel wat proberen. Maar ik weet niet of dat vandaag nog lukt. Heeft het haast?


    Nee hoor, het heeft geen haast!


    chaos makes the muse

    Standal schreef:
    Ik heb nu dit ^^.



    Oh wauw, die is echt heel mooi!


    chaos makes the muse

    Wilberforce schreef:
    Wie van de drie
    zal de biggetjes een kopje kleiner maken?
    Wie wie wie
    Wie van de drie
    Maakt het hapje klaar dat ons zo goed zal smaken?

    Ik hoop dat ik niet de enige was die dit dacht toen ik de titel zag.
    /sofieout


    Dat moment waarop dit exact was wat ik aan het zingen was toen ik het topic opende en op de spoiler klikte.

    /SavOut


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik heb ook iets geprobeerd, zeg maar als er iets anders moet.


    Mijn username is een kopje, geen plaat



    Dit is wat ik nu heb geprobeerd. Ik kan alles nog aanpassen als je dat zou willen. (:


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~