• HieR kUn Je aL Je FrUStRatiEs eN EuForIscHE mOMeNteN eN heRSenSpiNsELs kWiJT, DUs zIt Je iETs dWaRs Of hEb Je PrObLEmEn Of Is Je SlAk OntSnaPt oF Heb Je eEn MoOiE KwaL geVAngEn oF voEl jE Je geWOoN Zo oNTzeTTeNd BlIJ eN WiL Je dAt MeT De REst vAn QuiZleT DeLEn?

    ScHRijF hiER dAn aLLeS vAn Je aF.


    [ bericht aangepast op 11 juli 2017 - 0:26 ]


    Ik BeN Er KlAAr VoOr!

    Spoderman schreef:
    (...)
    fuk u bekkeh

    i like sticks


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik zit al een week op mental breakdown niveau doordat m'n ouders jojoën met mijn gevoelens; de ene keer mogen ze me wel, de andere keer niet. Ze zoeken de meest stomme dingen uit om ruzie om te maken of mij slecht te laten voelen. Daarbij kan m'n zus het niet laten om iedere keer dat ze me ziet over sporten en diëten te beginnen. Ik doe wel alsof het me geen fuck doet, maar het doet wel pijn en iedere keer dat ik dergelijke opmerkingen naar m'n hoofd gesmeten krijg sterft er een deel van mijn zelfvertrouwen af. Ugh ik wil zo hard huilen en wegrennen van alles, maar het leven gaat wel gewoon door en alles. Ik kan het gewoon niet aan allemaal ):


    26 - 02 - '16

    Mijn moeder zei dat drank hielp om in slaap te vallen, right? Misschien moet ik gewoon stoppen met een fuck te geven en mezelf lam zuipen. :') I am so desperate..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Byakuya schreef:
    Mijn moeder zei dat drank hielp om in slaap te vallen, right? Misschien moet ik gewoon stoppen met een fuck te geven en mezelf lam zuipen. :') I am so desperate..

    No don't...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    "Ida was so happy, when she went to bed – now we have contact.

    It was a bit funny when we wrote to you on messenger – she found her English book from school and made some exercises 😊. She’s really happy."

    THIS JUST MADE ME SO HAPPY OMG 💙 (Ida is my little hostsister, also she's nine)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Wrecking friendships since a long time cause it seems like everytime there is a fight, I am somehow involved. I'm so good at it. Only pissing me and others off. Let's sleep and fuck you world. Ugh.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Spoderman schreef:
    (...)
    No don't...


    I don't really know what to do tho..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Byakuya schreef:
    (...)

    I don't really know what to do tho..

    talk to us ❤️
    but that isnt a solution...


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Dedpewl schreef:
    (...)
    talk to us ❤️
    but that isnt a solution...


    It's always good to know you're not allone though. c:

    Maar ja, het helpt helaas niet echt met mijn huidige slaapprobleem en mijn slaaptekort breekt me momenteel echt op. Ik weet niet hoe lang ik het zo nog vol ga houden voordat ik alleen maar op bed kan liggen. :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    I am so screwed.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    (no_chears)


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Meh.


    I'm your little ray of pitch black.

    Die laatste twee potjes COD gingen HEER-LIJK!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    AH, ik ben niet de enige die wakker is ^^

    Over twee uur moet ik weer opstaan en ik heb zoveel spijt van mijn netflix-account op dit moment.
    Aan de andere kant heb ik het seizoen ook weer bijna uit, dus ik heb alle nutteloze informatie binnen die ik nodig heb om mijn nutteloze leven verder te leiden ^^

    Daamnn ik moet echt gaan slapen. Mijn gedachtes lopen een beetje uit de hand rond dit uur.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2017 - 4:16 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    Nou lekker dan. Ik geef al een lange tijd aan hier informatie over te willen weten, en krijg steeds maar antwoord dat het nog niet duidelijk is. OM OP DE SITE TE VINDEN DAT HET AL WÉL DUIDELIJK IS! Ik ben hier zo klaar mee. (cat)


    Smile. You're beautiful. <3