• ... want ik heb mijn username veranderd van 'Hannibal_Lecter' naar 'Chilton'.
    Mijn profiel heeft trouwens ook weer een update gehad. Wat vinden jullie er van?

    Frederick Chilton is (of course) een karakter uit de serie Hannibal. Hij is administrator van het Baltimore State Hospital for the Criminally Insane en mijn favoriete karakter uit de serie.



    Dit wilde ik even melden. (;

    Om dit topic nuttig te houden wil ik jullie ten eerste de serie Hannibal aanbevelen.
    Ten tweede vraag ik me af of er al users zijn die de serie gezien hebben. Wat vonden jullie er van? Wie is jullie favoriete karakter?
    Voor de users die het (nog) niet gezien hebben: welke series volgen jullie?

    [ bericht aangepast op 11 juli 2017 - 23:05 ]

    Ik kijk het niet, maar het staat op m'n to watch lijstje dus dat komt ooit nog wel.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Yukimura schreef:
    Hmm ik kijk het niet, maar ik geloof je op je woord als je zegt dat het een goede serie is.
    Wel vind ik het vet irritant dat je je username kan veranderen. Leuk, maar ook irritant. Ik weet niet of ik de enige ben, maar ik raak altijd in de war. Denk ik mensen een beetje te kennen, zijn ze ineens weg en is er een nieuw iemand bij, die in feite dezelfde persoon is.
    Anyway. Ik vind je username wel heel erg leuk ;')
    En ik heb momenteel een verslaving aan: Full House, Teen Wolf, Orphan Black, Elementary... Ik kan nog wel even door gaan, maar dan heb je een overload aan informatie, denk ik.
    EN DAN HOUDEN ZE NIET EENS DEZELFDE PROFIELFOTO OM HERKENBAAR TE BLIJVEN. DAT KAN TOCH NIET.
    Mijn zeiktijd is weer over. Ik vind je nieuwe username leuk en ik ga de serie ook zeker eens kijken.


    Hahahahaha ja ik voel je


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Sacramental schreef:
    Ik kijk het niet, maar het staat op m'n to watch lijstje dus dat komt ooit nog wel.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    @ Tysha: Nice!
    @ Meraki: Mee eens! Ik heb geen crush op hem, maar Mads zet Hannibal erg goed neer.
    @ Boekennerd: Leuk! Alvast veel kijkplezier. (; Bedankt, trouwens!
    @ Cosmonaut: Ja, ik weet het. Ik had ook eigenlijk gedacht dat ik altijd de naam Hannibal_Lecter zou houden, maar dat was toch niet zo. Bedelia is ook een leuke om als username te nemen, inderdaad!
    @ Yukimura: Ik snap je irritatie. Daar heb ik zelf ook last van,want ik kan nooit goed bijhouden wie nou wel en wie nou niet geswitched heeft van naam. Nu weet je in ieder geval dat ik nu Chilton ben en dat de serie zeker het kijken waard is! (;
    @ Sacramental + Vassey: Mooi!