• In plaats van 'houd de dief'.
    Even een moment van rust voor mijn domme opmerking.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Ahavah schreef:
    (...)

    doe je sarcastisch of meen je 't haha? want als je 't meent: nope, het is eigenlijk een doodgewone jeansbroek
    #kwamiktweejaargeledenookpasachter


    ik dacht ook dat het een regio was hahha :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Yellowstone schreef:
    (...)

    ik dacht ook dat het een regio was hahha :'D


    hahahah, well, dan ben ik niet alleen
    ik kwam erachter toen m'n ma zei "ik dacht vroeger dat dat een plaats was!"
    en mijn zus en ik waren like "uuuuhm??? wat is het dan wel???"
    maar ja het is dus een jeansbroek en het boek heet zo omdat Dolf een spijkerbroek aanheeft en dat natuurlijk nogal een anachronisme is, wat het hele punt is van dat boek (nerd)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Mijn zus en ik kwamen niet lang geleden tot de ontdekking dat van Winnie de Pooh de twee kangoeroes (Kanga en Roe) dat dat samen basically de uitspraak is van kangoeroe


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    JudithSuzann schreef:
    Mijn zus en ik kwamen niet lang geleden tot de ontdekking dat van Winnie de Pooh de twee kangoeroes (Kanga en Roe) dat dat samen basically de uitspraak is van kangoeroe


    Guilty


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    JudithSuzann schreef:
    Mijn zus en ik kwamen niet lang geleden tot de ontdekking dat van Winnie de Pooh de twee kangoeroes (Kanga en Roe) dat dat samen basically de uitspraak is van kangoeroe


    Whut?! Deze was nieuw voor mij (':

    [ bericht aangepast op 18 juli 2017 - 23:26 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Ahavah schreef:
    (...)

    hahahah, well, dan ben ik niet alleen
    ik kwam erachter toen m'n ma zei "ik dacht vroeger dat dat een plaats was!"
    en mijn zus en ik waren like "uuuuhm??? wat is het dan wel???"
    maar ja het is dus een jeansbroek en het boek heet zo omdat Dolf een spijkerbroek aanheeft en dat natuurlijk nogal een anachronisme is, wat het hele punt is van dat boek (nerd)


    WAT
    WAT
    WAT????


    Heaven is a place that we all have

    Dus jij zegt mij dat Spijkerbroek geen regio is rude.


    Heaven is a place that we all have

    Ahavah schreef:
    (...)

    hahahah, well, dan ben ik niet alleen
    ik kwam erachter toen m'n ma zei "ik dacht vroeger dat dat een plaats was!"
    en mijn zus en ik waren like "uuuuhm??? wat is het dan wel???"
    maar ja het is dus een jeansbroek en het boek heet zo omdat Dolf een spijkerbroek aanheeft en dat natuurlijk nogal een anachronisme is, wat het hele punt is van dat boek (nerd)

    Jullie Belgen zijn raar. Jeansbroek = broekbroek????


    Deep inside, I've never felt alive

    Wilberforce schreef:
    (...)
    Jullie Belgen zijn raar. Jeansbroek = broekbroek????


    We hebben alles jeans. Jeansvest, jeansbroek, jeanshemd.. you name it.


    Heaven is a place that we all have

    Ben ik de enige Belg die meteen wist wat een spijkerbroek is? Hahaha nice. :'D

    Ik heb onlangs ook zoies ontdekt, even denken. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Slughorn schreef:
    (...)

    Whut?! Deze was nieuw voor mij (':


    Ik wist dit ook niet haha.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    VeniVidiVici schreef:
    Ik dacht vroeger dat Friesland een apart land was. Oops.


    Ik dacht dat van Flevoland. Kwam ook door de film Het zakmes. Waarin dat jongetje aan zijn vader vraagt: "ligt Flevoland in Nederland?" en ik snapte daar zo erg niks van. Een land in een land... (cat)


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Door mijn dyslectie las ik Katrien (vriendin van donald duck die haar eigen blad had) altijd als Katrein. Jarenlang heb ik het verkeerd gelezen en uitgesproken. Het was een shock toen iemand me vertelde dat het Katrien was.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Hahaha, gossie. Dat zijn toch van die dingen waardoor je opeens begint te twijfelen aan alles wat je weet. Wat heb je nog meer je hele leven lang fout gedaan? (nerd)

    Ik heb zelf ook wel zulke momenten gehad, maar de enige waar ik nu op kan komen is dat ik heel lang dacht dat het beruchte Watergate schandaal (waarbij een Amerikaanse president is gesneuveld omdat hij wat afluisterapperatuur had geplaatst waar die niet had moeten zijn geplaatst) letterlijk over een water gate ging - een defecte sluis of een dijk die doorbrak, zoiets. Tja, Nederlanders. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik verwisselde ook steeds fontein en dolfijn, vraag me niet waarom :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.