• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Caution first, always.

    Ik moet echt stoppen met het kijken van deze video's... maar ik ben veel te nieuwsgierig.

    Uuugh I don't feel well. :c Normaal gesproken voel ik me pas zo wanneer ik mn periode heb. Maar dat hoort nog een aantal dagen te duren voordat dat zo ver is. Hatelijk wanneer het eerder komt. :c


    Smile. You're beautiful. <3

    God I'm such a failure.


    Webster schreef:
    God I'm such a failure.


    Caution first, always.

    Maybe a huge crying session would help me.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik voel mij zo kut. De relatie tussen mijn vriend en zijn broer zijn voor een lange poos heel slecht geweest. Nu ben ik een weekje niet meer bij hem geweest en hij stuurt mij steeds berichten dat het heel goed gaat met hun twee en dan ze lekker aan het rondhangen zijn.

    Het is heel mooi dat het goed met ze gaat maar het voelt zo alsof ik een toxic vriendin ben die hen uit elkaar houd ofzo.
    (cat)

    Ik ging naar boven om mijn kamer op te ruimen en een halfuur later en ik heb nog steeds legit niks opgeruimd.

    also mijn boekendoos kan dus net niet onder mijn bed en ik freak hm want waar moet ik die zooi laten nu???


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Lee Pace uuuuUuUUUuugghh yes

    Ah nee, niet Chester Bennington! Waarom fjsdnfjsdnfjhdsbfhj fuck :C


    Caution first, always.

    Gorillaz schreef:
    Ah nee, niet Chester Bennington! Waarom fjsdnfjsdnfjhdsbfhj fuck :C


    Zag het net voorbijkomen op Facebook.. Echt vreselijk ):


    26 - 02 - '16

    Gorillaz schreef:
    Ah nee, niet Chester Bennington! Waarom fjsdnfjsdnfjhdsbfhj fuck :C

    Wtf wat?? Ik ben echt in shock

    Moggy schreef:
    (...)

    Zag het net voorbijkomen op Facebook.. Echt vreselijk ):

    Ik moest serieus even huilen net. Ik was echt zo fan van Linkin Park toen ik 11/12 was. God. :c

    Krolock schreef:
    (...)
    Wtf wat?? Ik ben echt in shock

    Ja same. :ll

    [ bericht aangepast op 20 juli 2017 - 20:57 ]


    Caution first, always.

    Gorillaz schreef:
    Ah nee, niet Chester Bennington! Waarom fjsdnfjsdnfjhdsbfhj fuck :C

    Ik luister echt niet vaak naar Linkin Park maar jezus dit is echt verschrikkelijk... :c


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Gorillaz schreef:
    Ah nee, niet Chester Bennington! Waarom fjsdnfjsdnfjhdsbfhj fuck :C

    echt vreselijk, die gast was echt goed man :/


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik weet echt niet wat ik van je moet vinden.
    Langs de ene kant vind ik je een aandachtszoekende wannabe-alterno seut en langs de andere kant .... bah, dit is zo raar. :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried