• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Caution first, always.

    2 TOELATINGSTOETSEN VOOR DE PABO GEHAALD EN NU NOG EEN HERKANSING VOOR DE LAATSTE. En dat in 3 maanden met 4 jaar achterstand. omfg, things are finally looking up


    chill out icarus, before you fly into a window

    Budgen schreef:
    Oh my het huis gaat weer lekker stinken zo, maar het hondje is in ieder geval blij. c: Maar for real. Meest luie husky ever.

    Wat heeft het hondje gedaan dan? Jullie husky is zo cuuuuuute. /hearteyes


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ziaco schreef:
    (...)
    Wat heeft het hondje gedaan dan? Jullie husky is zo cuuuuuute. /hearteyes

    Ik heb zo'n runderbot voor haar gekocht omdat het haar altijd extreem blij maakt en ze dan ongelofelijk cute is. Maar in plaats van een normale hond eromheen te lopen en her en der te bijten, gaat ze erbij liggen en likt ze tot de bepaalde plek zacht is, waarna ze zachte (luie) rukjes geeft tot er een stukje vlees / vet vanaf komt. En dan zeggen ze dat die wezens dicht bij wolven staan... sure.

    But yeah, she is cute haha. And her eyeliner is always perfect. Damnit.


    I'm your little ray of pitch black.

    Wat ik ben ik blij dat ik geen zigeuner ben. Ik kijk nu My Big Fat American Gysy Wedding en damn, wat een bende tradities voordat je een keer kan trouwen en dat het ook per se zo jong moet allemaal D:


    26 - 02 - '16

    Budgen schreef:
    (...)
    Ik heb zo'n runderbot voor haar gekocht omdat het haar altijd extreem blij maakt en ze dan ongelofelijk cute is. Maar in plaats van een normale hond eromheen te lopen en her en der te bijten, gaat ze erbij liggen en likt ze tot de bepaalde plek zacht is, waarna ze zachte (luie) rukjes geeft tot er een stukje vlees / vet vanaf komt. En dan zeggen ze dat die wezens dicht bij wolven staan... sure.

    But yeah, she is cute haha. And her eyeliner is always perfect. Damnit.



    Mijn schoonouders hebben een Alaskan Malamute (staan volgens een documentaire ook dichtbij wolven) maar die is ook aartslui. Ook niet bepaald slim soms. Ze heeft een hele dikke vacht en dan gaat ze gewoon als het warm is buiten pal in de zon liggen D:


    26 - 02 - '16

    Moggy schreef:
    Wat ik ben ik blij dat ik geen zigeuner ben. Ik kijk nu My Big Fat American Gysy Wedding en damn, wat een bende tradities voordat je een keer kan trouwen en dat het ook per se zo jong moet allemaal D:



    Waaaat, wil je nou zeggen dat je je verloofde niet wil laten bekogelen met bloem en eieren? En geen geitenmelkbad wil? Of een enorm dikke zwarte sluier??? ik bedoel, dat is toch de meisjesdroom of wat


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Woah.. Dit had ik zo niet verwacht eigenlijk.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    At least I don't have the emotional range of a teaspoon.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oh god mijn college bundels wettenteksten over privaat en publiekrecht zijn ZO dik


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wiarda schreef:
    (...)

    Waaaat, wil je nou zeggen dat je je verloofde niet wil laten bekogelen met bloem en eieren? En geen geitenmelkbad wil? Of een enorm dikke zwarte sluier??? ik bedoel, dat is toch de meisjesdroom of wat


    Haha nee. En ik laat hem ook geen weg asfalteren. Daarbij wil ik later gewoon werken en niet fulltime poetsvrouw worden :")


    26 - 02 - '16

    Waarom ben ik altijd zo zenuwachtig voor rijles like, wat is dit ik heb al 18 lessen gehad of zo.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Jemig, de nieuwe Youtube is hoogst irritant.


    Smile. You're beautiful. <3

    Tell everybody that I'm on my way.
    I just can't wait to be there.


    Mijn vrienden posten op insta allemaal mooie vakantie foto's. Ik zit hier maar thuis achter mijn pc, niets aan het doen....


    Seasons will change, but I shall remain

    Oscura schreef:
    Mijn vrienden posten op insta allemaal mooie vakantie foto's. Ik zit hier maar thuis achter mijn pc, niets aan het doen....


    Relate, relate..


    26 - 02 - '16