• Vandaag is de Belgische nationale feestdag, wat betekent dat iedereen een verlofdag heeft (behalve, jammer genoeg, openbare diensten en horecazaken - mijn oprecht medeleven voor de 37 keer zo veel klanten die jullie vandaag gaan ontvangen. Pull through. <3 Hetzelfde voor alle lieve Nederlanders hier die jammer genoeg ook geen verlof hebben voor de Belgische feestdag. (krul)). Ik heb het altijd zeer jammer gevonden dat die dag recht in de vakantie valt (like, srsly??? De Waalse feestdag valt in september maar om de één of andere reden moeten de Vlaamse én nationale in de vakantie vallen???? not fair), maar hey, wat doen jullie vandaag (niet)? (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Veel plezier vandaag met vieren! Wat is "normaal" op zo'n Belgische nationale feestdag??

    Ik doe op het moment helemaal niks. Lekker vakantie vieren en strakjes mijn koffer inpakken... Hihi


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    M0NA schreef:
    Veel plezier vandaag met vieren! Wat is "normaal" op zo'n Belgische nationale feestdag??

    Ik doe op het moment helemaal niks. Lekker vakantie vieren en strakjes mijn koffer inpakken... Hihi


    Mijn normale Belgische feestdag ziet er als volgt uit:
    - opstaan
    - ontbijten
    - niets doen
    - middageten
    - naar de winkel willen gaan maar beseffen dat het feestdag is
    - eens goed vloeken
    - niets doen
    - piano spelen/lezen/quizletten
    - avondeten
    - niets doen
    - gaan slapen

    Ik vier het niet, maar ik kan me inbeelden dat mensen die werken heel blij zijn met zo'n feestdag, haha. (krul) Ga je op reis (want koffers, haha)?? Naar waar?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Veel plezier met vieren! :3
    Ik heb sowieso al vrij vandaag 🎉


    26 - 02 - '16

    Ik moet nog werken. *O* Leve de hotelindustrie. Ik vind het niet erg, hoor. Meestal zijn die dagen rustig en ik kan toch nergens heen op die feestdag aangezien (bijna) alles gesloten is dan. En ik krijg meer betaald, al is het niet veel. Gelukkig krijg ik die vrije dag een andere keer terug, anders had ik het wel oneerlijk gevonden.


    Ik wil een tuin vol egels

    SHAME
    SHAME
    SHAME

    Ahavah schreef:
    (...)

    Mijn normale Belgische feestdag ziet er als volgt uit:
    - opstaan
    - ontbijten
    - niets doen
    - middageten
    - naar de winkel willen gaan maar beseffen dat het feestdag is
    - eens goed vloeken
    - niets doen
    - piano spelen/lezen/quizletten
    - avondeten
    - niets doen
    - gaan slapen

    Ik vier het niet, maar ik kan me inbeelden dat mensen die werken heel blij zijn met zo'n feestdag, haha. (krul) Ga je op reis (want koffers, haha)?? Naar waar?


    Hahaha oké! Wat spannend (;

    Jaa ik ga op vakantie naar Griekenland. Ik heb er echt zin In!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik was gaan kajakken. *O*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury