• lucht je hart hier, and remember; A settlement needs your help after posting, i've marked it on your map.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2017 - 20:14 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Er is officiëel een confessions-insta van mijn school en omg zo puur en ik dacht dat iedereen ging haten maar ze zijn lief aw


    Heaven is a place that we all have

    Hij heeft het gelezen maar niet gereageerd. Negeert ie me of overdrijf ik nu? :<


    Smile. You're beautiful. <3

    Ugh, waarom moet je motivatie altijd in zo'n klein aantal woorden. Ik wil dingen zo uitgebreid mogelijk uitleggen, snap dat dan!


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ugh, gister prob iets verkeerds gegeten, want ik heb vannacht alles er weer uit lopen gooien...


    Stenenlikker

    new username whoop


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Damn — De bibliotheek weet we altijd zo hard te kalmeren. De stapel boeken op m'n nachtkastje doet me zo veel goeds. :Y)


    •

    Ik heb dit hele jaar nog geen LotR gekeken en dat is echt een wonder. Of eerder tragisch want het moet natuurlijk niet zo zijn dat ik de films niet meer compleet kan quoten. Lol.

    Hopps schreef:
    new username whoop


    Cute C:


    26 - 02 - '16

    Ik weet gewoon echt niet wat ik moet doen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik wil niet zwemmen. Ik háát zwemmen. :<


    Smile. You're beautiful. <3

    Hier word je toch ook echt simpel van ook, hè. Holy fuck. Zelfs de kleuterschool is nog beter georganiseerd.


    She's imperfect but she tries

    Ik heb tot half 7 's ochtends League of Legends gespeeld en Disney liedjes mee zitten brullen, wat is er mis met me


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    What a lovely surprise — never in a hundred years would I have expected that.
    Sarcasm much.


    •

    Daadwerkelijk wat eten nu en dan zou waarschijnlijk een goede afwisseling zijn van alleen maar naar recepten kijken op YouTube en boodschappenlijstjes maken, whoops


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Not that anyone notices.


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.