• lucht je hart hier, and remember; A settlement needs your help after posting, i've marked it on your map.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2017 - 20:14 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Sommige klanten zijn zo tyfus rude. Ik sta niet voor niets op de Entertainment/Gaming afdeling, en NIET bij de headsets. Ffs. Kutwijf.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik vraag me af of ik door mensen heen kan lopen, gezien ik zo onzichtbaar ben :')


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Uuuugh, zoveel pijn aan mn gehele linker arm- en boob. D: en ik gok dat dit komt door een verkeerde bh? Hoewel ik het pas sinds vandaag heb... It's weird and it hurts. :c


    Smile. You're beautiful. <3

    Ik wil echt een andere familie. Godverdomme he.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik wil hem een berichtje sturen. Maar aangezien we nooit via social media praten, weet ik niet hoe ik het gesprek moet beginnen en wat voor onderwerp ik moet beginnen. :c


    Smile. You're beautiful. <3

    Ugh hoe ga ik nog minimaal drie uur volhouden op deze plek D:

    [ bericht aangepast op 30 juli 2017 - 21:27 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Complimenten krijgen is zo fijn


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Sudden realisation.. morgen is het gewoon de laatste dag van juli en dan zitten we alweer in augustus..
    En we zijn al over de helft van het jaar.. Gaat weer hard


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Ugh ugh ugh spanningen. D: Voor zo'n stom berichtje. Wel of niet sturen? D:


    Smile. You're beautiful. <3

    ken je van die dagen waarop alles gewoon een beetje gek voelt en je uiteindelijk op bed ligt want actief dingen doen is net iets teveel gevraagd maar op bed liggen is ook weer zo nutteloos en je voelt je gewoon niet helemaal op je plek en je bent vagelijk misselijk maar niet echt, het is meer gewoon het algemene gevoel van je ongemakkelijk voelen dat in je buik is gesetteld en je wordt verdrietig om domme dingen (zoals hannibal wat twee jaar geleden is gecanceld en het weer dat slecht is en het missen van fietspaden) en niks voelt helemaal oké maar het voelt ook niet echt heel erg fout of zo, want het is niet rationeel het is gewoon dat limbo achtige gevoel van 'psst, vandaag is KUT, hihi, oké bye'

    en dan moet ik niet eens ongesteld worden echt wat is deze shit het is zeer bedroevend


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik zou wel willen dat ik een dag doorkon zonder pijn door mijn falende lichaam.


    26 - 02 - '16

    Vanaf morgen diehard aan mijn scriptie gaan werken. I can do this shit.


    I wanna be left alone but I also don't want to be alone because I'm scared of what I might do.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    nog ongeveer 2 uur, nog ongeveer 2 uur, nog ongeveer 2 uur


    Deep inside, I've never felt alive

    Wilberforce schreef:
    nog ongeveer 2 uur, nog ongeveer 2 uur, nog ongeveer 2 uur


    Waar ben je?


    Geloof niet alles wat je denkt