• lucht je hart hier, and remember; A settlement needs your help after posting, i've marked it on your map.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2017 - 20:14 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Eindelijk mijn foto terug.


    16 - 09 - '17

    I'm crying over this serie hahahahaha. Yes, a wreck I am.


    She's imperfect but she tries

    Thanks for being like.... Interested????? oh wait. It didn't happen. Like usual.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Kalokagathia schreef:
    (...)

    Hij is inderdaad zeer lastig af te lezen. Hij was wel degene die erg graag wilde dat ik erbij kwam bij de feestcommissie. En een vriendin van me zegt me ook dat hij me ziet zitten. Maar aan de andere kant geeft ie weer niet super erg hints dat ie me ziet zitten en afspreken wil ie ook nooit doen, haha. Mjah, om eerlijk te zijn ben ik al blij met wat meer vrienden. Dusja, haha. Ik merk het vanzelf wel I guess.


    Als jij er nog niet klaar voor bent, moet je ook nog geen stappen ondernemen om het officieel te maken. Zo te horen wil hij opzich wel wachten, anders had hij vast allang het contact verbroken. Sowieso moet je geen dingen doen waar je zelf niet achter staat. Dus kijk het gewoon nog even aan als dat is wat je wilt. ^^


    Dat is wel een goed teken, dat hij wilde dat je erbij kwam! ^^ Misschien is hij wat verlegen? Geef het de tijd inderdaad. ^^

    Zal ik doen. ^^ Ik stress al als hij enigszins een beetje anders doet dan normaal. Ik weet dan niet of hij boos op mij is of op bijvoorbeeld zijn werk. Ik wil hem ook niet irriteren haha. Misschien dat ik ons wat meer tijd moet geven?


    The sun will rise and we will try again.

    Tad schreef:
    I'm crying over this serie hahahahaha. Yes, a wreck I am.


    Welke serie? Ik heb series nodig :9~


    The sun will rise and we will try again.

    Ik ben slaapdronken en high dankzij mijn medicatie lets write a poem


    Heaven is a place that we all have

    fat, fat, fat, fat, fat.


    kindness is never a burden.

    Wacht even....
    WAT?!

    Ik snap er echt nu nog de ballen van. Maar still: progress (denk het niet though :W )?


    Deep inside, I've never felt alive

    I want my body to feel as home again.


    kindness is never a burden.

    doei q

    wish me luck hahaha


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Nee nee dit is te vroeg 😩


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Hahahaha, ik denk wel leuk: Ik ga met de treun naar Antwerpen! Maar ik weet niet eens of ik mn ov kaart wel kan gebruiken tussen Roosendaal en Antwerpen, haha.


    Stenenlikker

    Blijkbaar zijn mijn ouders ervan overtuigd dat ik me nooit zorgdn maak om eten, omdat ik toch nooit te veel eet. If you only knew. Food is lover and my enemy at the same time.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Uuuh, what, hoezo betaal ik opeens maar 4.60 voor een enkeltje Utrecht - Antwerpen? Nahja, mij hoor je niet klagen :'D


    Stenenlikker

    Soms is mijn werk echt zo makkelijk jeetje

    Een kleuter zou au pair kunnen zijn serieus


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.