• lucht je hart hier, and remember; A settlement needs your help after posting, i've marked it on your map.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2017 - 20:14 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik haat mijn hoofd


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    lol, i'm actually really done.
    Ik snap niet waarom iedereen zo ongewaardeerd tegen mij doet, ik sta elke ochtend vroeg op om het huis aan kanten te maken zodat mama niks meer hoeft te doen, koop vaak bloemen van haar en probeer haar zo duidelijk mogelijk te maken dat ik om haar geef en als ik even geen geld heb voor haar verjaardagscadeau, moet mijn broer doen alsof we nu niks kunnen kopen "dan maar niks voor mama" woe excuses JIJ hebt 1000 euro op de bankrekening en het is niet alsof ik heb voorgesteld het gelijk terugtebetalen als ik mijn salaris heb. tyf toch een eind op, jij zit de hele dag op je kamer te gamen en als je beneden komt ons uit te schelden. en idk wat het met m'n vader is maar hij negeert me of zegt wat ik fout doe, laat me met rust of zo.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2017 - 22:41 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    alright I'm gonna lock myself up and I'm only coming out (haha closet) for work.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2017 - 22:49 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    If you're going to do this to me, I won't have anything to live for. Anyone to live for. I'm so goddamn worried about you, you don't even know..


    This ain't no place for no better man.

    Eventjes huilen omdat ik mijn verhaal net heb afgerond. M'n baby... Ze groeien zo snel op...


    look at the stars, look how they shine for you;

    Work work work work

    En darmen, pls dont start fucking now


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    yass ik ben geslaagd voor nog een examen! *O* Nog maar tien te gaan hahhaa

    [ bericht aangepast op 26 juli 2017 - 23:09 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Fucking hell, can this day get any worse.


    kindness is never a burden.

    Soms wou ik dat ik kon zien wat een kat ziet.


    26 - 02 - '16

    iek ik voel me eenzaam en zeer onproductief maar tegelijkertijd is dat best wel mijn eigen schuld dus ha, leuk. gevoel van desoriëntatie in tijd en ruimte is ook niet echt weggegaan en alles voelt een beetje... onecht vandaag. het is zo'n avond waarop ik me afvraag op welk punt een mens depressie symptomen moet gaan googlen, i guess.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    iek ik voel me eenzaam en zeer onproductief maar tegelijkertijd is dat best wel mijn eigen schuld dus ha, leuk. gevoel van desoriëntatie in tijd en ruimte is ook niet echt weggegaan en alles voelt een beetje... onecht vandaag. het is zo'n avond waarop ik me afvraag op welk punt een mens depressie symptomen moet gaan googlen, i guess.


    als je enkele metaforische internetknuffels wil dan mag je altijd aankloppen bij mijn nog metaforische peebeedeur


    Heaven is a place that we all have

    Waarom is het niet sociaal acceptabel om het sollicitatie gesprek van de baan die je niet wilt te skippen. Ik heb legit morgen 2 gesprekken, een van de baan die ik eigenlijk niet wil maar uit desperatie op solliciteerde en diezelfde middag voor de baan die ik echt heel heel graag wil en 75% kans ik dat ik hm ook heb. Ffs.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Uuuuuugh crushes are the worst. 😩


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Garvey schreef:
    Uuuuuugh crushes are the worst. 😩


    Heaven is a place that we all have

    Gdi Gravy


    This ain't no place for no better man.