• lucht je hart hier, and remember; A settlement needs your help after posting, i've marked it on your map.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2017 - 20:14 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Nee, he! Kom je alweer?! Nu heb ik er echt geen zin in! Ik ben ziek, dus wil rust. Blijf eens thuis, drol!


    16 - 09 - '17

    Wees duidelijk. Je weet maar al te goed dat die woorden effect hebben op mij. Is dat een test, of een verwijt?


    Geloof niet alles wat je denkt

    Dunkirk mooie film omg.

    A step?


    Geloof niet alles wat je denkt

    Alles wat ik wil is iets slaan. Iets kapot slaan, hard. Ik verspil tijd, alsof ik verlamd ben.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Oké — ik ga gewoon sporten. I'm not going to give up this time.


    Webster schreef:
    Oké — ik ga gewoon sporten. I'm not going to give up this time.


    Go you!


    Geloof niet alles wat je denkt

    Ik heb weer werk! *O*


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik vind het een beetje gek hoe snel ik gewend raak aan de leef hier maar jongens ik ben op dit moment al 60% getransformeerd in doorgewinterde Brit, joe

    edit: het enige nadeel is wel dat dit nou echt een baantje zonder sociale grenzen is en dat je dus volledig moet rekenen op constante sociale onzekerheid haha leuk

    [ bericht aangepast op 27 juli 2017 - 17:13 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Evaethas schreef:
    (...)

    Go you!


    I did it! 💪🏻

    //

    Damn. Deze week is goed. I'm loving life again.


    Webster schreef:
    (...)

    I did it! 💪🏻

    //

    Damn. Deze week is goed. I'm loving life again.


    YES YOU GO GIRL


    Geloof niet alles wat je denkt

    Iemand die zin heeft om te helpen met mijn cosplay WANT IK HEB HET GEHAD.


    kindness is never a burden.

    Ik wil aandacht. Letterlijk. Ik wil het vertellen, ik wil het eruit schreien, maar eenmaal ik begin lijken de woorden me telkens te ontglippen. Opnieuw en opnieuw en opnieuw. Telkens weer opnieuw.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ahavah schreef:
    Ik wil aandacht. Letterlijk. Ik wil het vertellen, ik wil het eruit schreien, maar eenmaal ik begin lijken de woorden me telkens te ontglippen. Opnieuw en opnieuw en opnieuw. Telkens weer opnieuw.


    Als je eens, op eender welk moment dan ook, het gevoel hebt dat je (als zijn het er maar een paar) de juiste woorden hebt gevonden, dan stuur je maar iets. Maakt mij niet uit wat, wanneer of waarom. Ik ben er, altijd. :)


    Geloof niet alles wat je denkt

    Alles ging zo goed, maar het was weer te mooi om waard te zijn. Ik ben echt nooit genoeg. Echt ik haat alles even gewoon. Begon ik me vandaag ieeetsje beter te voelen, kwamen er nog meer dingen bij. Alsof het niet al genoeg is. Ik wil echt even in een hoekje huilen. Hopelijk is deze dag snel voorbij...


    The sun will rise and we will try again.