• lucht je hart hier, and remember; A settlement needs your help after posting, i've marked it on your map.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2017 - 20:14 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Finally


    -

    help ik ben zo moe.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Dacht je gisteren dat je aan het genezen was, word je opeens wakker en voel je je zieker. Dan toch maar naar de dokter.

    En mijn oor is dicht door dat snuiten, pff.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2017 - 7:44 ]


    16 - 09 - '17

    Ik mag je niet, en dat zal ook nooit gaan veranderen door de manier hoe je reageert wanneer ik iets zeg.


    Faith is everything.

    Ik wil weer slapen! Ben nog zo moe na die vijf uurtjes slaap. Stomme verkoudheid!


    16 - 09 - '17

    Ugh, mijn buik doet nog steeds vervelend... Ik zou eigenlijk moeten ontbijten, maar ik wil er nu gewoon geen eten instoppen...


    Stenenlikker

    Zo naar Dunkirk. Aah zo benieuwd. ^^

    De zenuwen worden steeds groter. Halp.


    The truth is out there.

    Ik blijf het toch een beetje gek vinden dat een oud-klasgenoot meerdere fan accounts heeft op Instagram. Ik heb dus gewoon met haar in de klas gezeten!


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik had me echt verheugd dat ik morgen eindelijk de echo zou hebben, maar door een fout moet ik nu wachten tot dinsdag, dit vind ik echt zo vreselijk. :c Pff, hormonen everywhere, ik kan wel janken.


    I'm your little ray of pitch black.

    Is it weird that I'm kinda obsessed with headscarfs/hijabs/turbans even though I'm not Muslim?


    kindness is never a burden.

    Ik verzuip


    Caution first, always.

    Bleh — ik moet nog steeds m'n dertig minuten bewegen voor vandaag doen, maar ik heb geen zin om naar de sportschool te gaan en wandelen heeft nu ook niet echt m'n voorkeur. . . What to do? What to do?


    Yup, yup, def on my period. Getting upset over nothing at all. Fy satan.


    She's imperfect but she tries

    Ja ik weet zeker dat jij me ook pijn gaat doen... Toch wil ik je niet nu al opgeven...


    The sun will rise and we will try again.