• Goedenavond,

    Duuuus, normaal gesproken had ik dit als een ergernis in het LJH neer gedropt, maar aangezien die gesloten is leek het me een idee om er een topic over aan te maken, haha.

    In zeer korte periode zijn dankzij medicatie en daardoor veranderde eetgewoonten mijn borsten best wel gegroeid. Ik heb nu cup C als het inmiddels geen D is terwijl ik hiervoor jaaaaaren gewoon gemakkelijk B heb gehad.

    Maar goed. Ik heb 3 bh's aangeschaft meerdere maanden geleden, en die zaten zeer prettig. ^^ Maar een paar dagen geleden is de beugel door de stof heen gekomen van 1 van de bh's en letterlijk nu net is dit bij de ander ook gebeurt. En laat de derde bh de wasmachine in gegooid zijn, wat betekend dat ik nu rondloop zonder bh. En ik vind dit echt vreselijk vervelend. :'D

    Maar waar halen jullie je bh's vandaan? Hebben jullie aanraders waar je goedkoop een (leuke) bh kunt scoren? ;D

    Liefs!


    Smile. You're beautiful. <3

    Shouto schreef:
    Ik heb een moeilijke (grote) maat en voor grotere borsten zijn die van Primadona echt geweldig. Wel zeer prijzige bh's tho.


    Die zijn inderdaad ook fijn, heb er ooit 2 gekocht daar.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik heb zeer lastige borsten, die per tijd van de maand ook nog eens enorm verschillen en daarom koop ik altijd bij de hunkemuller balcony modellen of bij livera het merk esprit. Dat zijn ook echt de enigen die ik pas. Helaas niet het goedkoopste haha


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Hunkemoller , je moet wel beetje kwaliteit hebben dus geen zeeman of primark, of ander goedkoop spul. Livera kan ook.


    Aan niets denken is ook denken.

    Dit topic kan ik ook echt gebruiken.

    Met mijn 70D/75C heb ik ook een verschrikkelijk moeilijke maat voor sommige winkels en dan wil ik ook nog eens BH's hebben waarbij je de bandjes kunt kruizen, anders zakken ze alleen maar van m'n schouders af.
    Ik had laatst bij de HEMA gekeken en die had in mijn maat niks. Vervolgens was ik naar de C&A geweest en heb daar een beugelbeha gekocht, maar die zit mét bandjes echt te snijden in de huid vlak naast m'n oksels. Dus daar ga ik niet vaker kopen, want zij hadden ook niet veel assortiment.

    Misschien dat ik morgen nog even naar de Primark ga en daar ga kijken. (:


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik koop ze bij de livera, zijn wel wat prijzig, maar ik vind ze erg fijn


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Ik droeg altijd sportbeha's van de Hema maar sinds ze die vernieuwd hebben, zitten ze niet meer lekker dus ik moest ook op zoek naar nieuwe bh's.
    Bij de Hunkemöller heb je nu sale, dus misschien kun je daar een kijkje nemen? Ik heb echt geweldige daar gevonden die superlekker zitten.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik kocht ze vroeger altijd bij de V&D, maar daar heb je nu niks meer aan X)

    Nu koop ik ze gewoon bij de primark, ik vind het goede kwaliteit voor de prijs die je ervoor betaald!


    Treat people with kindness

    Voorheen droeg ik ook bh's van de Primark, maar die gaan helaas niet zo lang mee (al zitten ze wel lekker). Nu heb ik al enige tijd bh's van de Hunkemöller en ze zitten heel fijn (:


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Mijn borsten zitten best hoog en ik heb een cupmaat die redelijk lastig te vinden is in winkels (75D). Daardoor werken die van Hema enzo niet goed, want de bandjes op zn kortst zijn nog steeds te lang en geven geen ondersteuning. Volgensmij hetzelfde met die van de H&M.

    Mijn favorieten zijn die van de Primark, al kan ik niet echt kiezen uit verschillende styles. Ik moet blij zijn als ze ze al een paar in mijn maat hebben haha.
    Oh en die van mij van de primark gaan echt al een jaar mee en ik draag ze bijna elke dag.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik koop mijn bh's eigenlijk altijd bij de H&M. Although, diegene die ik nu draag komt geloof ik van de Hema. Die zitten ook fijn!


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    MacGyver schreef:
    Volgens mij zijn die drie bh's die echt goed passen van Livera/Hunkemoller, maar ik ga vanavond even kijken. Ik heb een zwarte en daarvan is het label al vervaagt, die zit echt top.

    Ik heb ook wel andere bh's, maar bij die lijken mijn borsten niet helemaal in de cups te passen of het sluit niet goed aan onder mijn borsten.


    De bh's zijn van C&A!


    Physics is awesome

    KimTaehyung schreef:
    (...) Zeeman is moeilijk qua maat en pasvorm. Ze passen eerlijk gezegd niet veel mensen. Dus als oud medewerker raad in aan om ze eens te proberen (vanwege prijs en veel verschillende maten), maar te gelijk raad ik ze ook af :'D (cup maat valt groter en voor velen is de cup vorm niet geschikt). Zelf vind ik H&M en Hunkemoller het fijnst. Ik heb dan ook wel de simpele maat van 75B.


    De cupmaat is op zich goed, maar omdat het niet goed aansluit ben ik alsnog vaak bezig gedurende de dag om goed te laten zitten.

    Die maat zou ik ook wel willen hebben. Hoe vaak ik niet leuke bh's heb gezien om er daarna achter te komen dat ze maar tot D gaan, irritant gewoon.


    Physics is awesome

    Salaryman schreef:
    Ik hoef alleen maar maidenform zonder beugel, ik heb o.a. deze: https://www.wehkamp.nl/Winkelen/KenmerkAdviseurArtikel.aspx?CC=C21&SC=1A3&KAC=A32&artikelNummer=420281&MaatCode=2750&BC=GOA&BAC=ALG&cm_mmc_o=7BBTkwCjC-kTwFwwECVyBpAgfkblfbETzplCjCPtOBEpwy_wATwkCjCoxSninov&utm_source=google&utm_medium=cpc&scid=scplp864202812750&sc_intid=864202812750&cm_mmca1=12913-AGI-23712276542-ASI-326799115622-864202812750&gclid=EAIaIQobChMI-735hpSl1QIVxbftCh1mNg_fEAQYASABEgKvRfD_BwE&gclsrc=aw.ds&dclid=CNyYi4mUpdUCFQmMdwodwxILZQ
    Maidenform is trouwens niet goedkoop >.>


    Houdt zo'n voorgevormde bh zonder beugel alles eigenlijk wel gewoon goed op zn plek? Ik heb me er namelijk nooit aan gewaagd doordat ik het (rare?) idee heb dat mn borsten er (onder)uit zullen floepen. x'D Dat een bh met beugel alles wat beter ondersteund en op zn plek houdt, haha.


    Smile. You're beautiful. <3