• B E H I N D      T H E      C U R T A I N
    ROLLENTOPIC: OO1 × PRAATTOPIC OO1 × SPEELTOPIC OO1
    © Penn & Scurll

    A hard beginning maketh a great ending...
    Een leven dat iedereen lijkt te willen leiden —— geld krijgen door enkel te doen waar je hart ligt en duizenden personen van het andere (of hetzelfde) geslacht aan je voeten. Velen lijkt dit het perfecte leven, maar wat dacht je eigenlijk van wat er achter de schermen gebeurt? De slapeloze nachten, oppervlakkige vriendschappen, aasgieren van paparazzi, schijnrelaties, overmatig gebruik van slaappillen, (best) bewaarde geheimen, zwarte lijsten, sadistische spelletjes achter de schermen en natuurlijk de druk van het presteren worden stuk voor stuk vergeten wanneer we het hebben over onze favoriete celebs. Wij denken dat hun interviews het zwaarste lijkt te zijn dat zij moeten ondergaan, maar in hun dagelijkse leven hebben ze het een stuk zwaarder dan wij op het eerste oog zien, en dat is precies wat wij hier naar voren laten komen.

    Being a role model is about being true to myself...
    Naam » Beroep » Status » Real status » Username » Pagina

    ♀ Dahlia Way » Actrice » America's Sweetheart » Drug Addict » Scurll » 1.1
    ♀ Catherine Dubois » Visagiste » Cold Hearted Bitch » Good Girl » Penn » 1.1
    ♀ Kiernan Danica Morse » Actrice » Mannenverslinder » TBA » Greenlight » TBA
    ♀ Georginia Josephine Valencia » Zangeres » Princess » Lost her mind » Campeon » 1.5
    ♀ Alexandra Lexington » Model » The girl who has it all » Slowly falling apart » JudithSuzann » 1.2
    ♀ TBA » TBA » TBA » TBA » Canagan » TBA

    ♂ Levon Cash » Drummer » Womanizer » Good guy » Scurll » 1.1
    ♂ Max Rivers » Presentator » Rich Asshole » TBA » Soco » 1.2
    ♂ Tariq Malak Nagi » Comic book writer » TBA » TBA » SebastianVerlac » 1.5
    ♂ TBA » TBA » TBA » TBA » Sempre » TBA
    ♂ TBA » TBA » TBA » TBA » demonpox » TBA
    ♂ TBA » TBA » TBA » TBA » username » TBA


    Voorbeelden: regisseurs, socialites, modellen.
    Voor bijvoorbeeld een sporter heb je echt een goede status nodig waarom diegene bekend is, dus hou het maar voornamelijk bij logischere rollen. c:

    + Er is een maximaal aantal voor ieder beroep, en dat is twee.


    Naam » Gehele naam + bijnamen (ook door de magazines)
    Leeftijd » Alles is mogelijk, maar gelieve 21+, omdat je vanaf die leeftijd kunt drinken in de USA.
    Status » Zowel voor de camera, als erbuiten, kan natuurlijk ook hetzelfde zijn.
    Uiterlijk » Niet enkel een foto, wel een uitleg erbij + niet enkel zwart wit foto's.
    Innerlijk » Steekwoorden + een beetje uitleg is voldoende.
    Geschiedenis » Hoe is deze persoon bekend geworden?
    Extra » Alles wat je kwijt wilt.
    Relaties » Er mogen al relaties bestaan, mochten mensen hier interesse in hebben. Wij werken met verplichte relatie lijstjes via het praattopic.

    Wees creatief, alles dat je in je rol wilt planten dat jouw zal helpen, is welkom. Je rol hoeft niet 1000 of 2000 woorden te zijn, al zal het wel hulp bieden voor anderen en jezelf. c:


    You are remembered for the rules you break...
    ——» Algemene Quizlet regels uiteraard.
    ——» Hou mannen en vrouwen gelijk.
    ——» Bij voldoende animo worden de rollen uitgebreid naar 10-10.
    ——» Minimaal 300 woorden, dat moet zeker lukken met ons creatievelingen.
    ——» Alleen Scurll en Penn maken nieuwe topics aan.
    ——» Maximaal twee rollen per persoon, een van ieder geslacht.
          ——» Geen perfecte personages, en niet zomaar andere personages besturen.
    ——» Niet afgemaakte rollen blijven staan mits er contact is met de betreffende user.
    ——» Drama binnen het RPG is zéér gewenst, erbuiten niet bepaald.
    ——» OOC enkel in het praattopic, het speeltopic heeft zijn eigen bedoelingen.
    ——» Relatie lijstjes zijn verplicht, deze wordt door iedereen gemaakt in het praattopic.
    ——» Bij geen reactie meer, sturen we na 5 dagen weer een bericht.
          ——» Als ook daar geen reactie op komt, 2 dagen later nog eens.
          ——» Als er dan nog niet word gereageerd, komt je rol te vervallen en gaat deze naar iemand anders.
    ——» 16+ is toegestaan, mits dit boven de post aangegeven wordt.
    ——» En natuurlijk, enjoy and have fun. c:

    [ bericht aangepast op 3 aug 2017 - 15:15 ]


    Faith is everything.

    Scurll schreef:
    (...)
    Ik heb even lopen denken voor je, maar van mij mag je eventueel wel gewoon mijn lijstje overnemen, dan heb je denk ik wel alles ingevuld? En mocht je het dan nog liever uittypen dan heb je de onderwerpen die je op kunt halen. c:
    • Grootte:
    • Gewicht: (Overgewicht of ondergewicht?)
    • Lichaamstype:
    — Tatoeages:
    — Piercings:
    — Moedervlekken:
    — Littekens:
    — Kenmerken:
    • Huidskleur:
    • Gezicht:
    — Expressief gezicht:
    — Wenkbrauwen:
    — Wimpers:
    — Make-up: (VROUWEN)
    — Ogen:
    — Bril / lenzen:
    — Neus:
    — Gezichtsbeharing: (MANNEN)
    — Lippen:
    • Haren: (Valt er wat mee te doen?)
    — Haarkleur:
    — Haarlengte:
    — Haarstijl:
    • Handen:
    — Gebruikte hand:
    — Nagels:

    • Kledingstijl:
    — Schoenen:
    — Accessoires:

    • Stem:
    — Accent:
    — Volume:
    — Manier van spreken:
    — Woordenschat:
    — Eigenaardigheden:
    • Lach:
    — Ligt het bij wie hij / zij is:


    Dankje! Ik heb alles aangevuld, dus ik denk ze zo'n beetje af is!


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    JudithSuzann schreef:
    (...)

    Dankje! Ik heb alles aangevuld, dus ik denk ze zo'n beetje af is!

    Ik vind haar wel echt goed zo. Thanks! c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Scurll schreef:
    (...)
    Ik vind haar wel echt goed zo. Thanks! c:


    Gelukkig (';


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Mag ik een man? Een acteur/stuntman?


    Bowties were never Cooler

    SebastianVerlac schreef:
    Mag ik een man? Een acteur/stuntman?


    De acteurs zitten helaas vol, ik zal even met Scurll overleggen voor een stuurman. Ik ga je in ieder geval alvast bij de mannen neerzetten (:

    Edit; Stuntman is prima, mits je een goede reden hebt waarom hij zo in the picture staat als stuntman, dit is doorgaans namelijk niet echt het geval.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2017 - 21:52 ]


    Faith is everything.

    Ik bedenk nog even over zijn baan, okay?


    Bowties were never Cooler

    SebastianVerlac schreef:
    Ik bedenk nog even over zijn baan, okay?


    Is prima, als je hulp nodig hebt zijn Scurll en ik er.


    Faith is everything.

    Okay, bedankt!


    Bowties were never Cooler

    Oeh, zijn er nog rollen vrij? Ik twijfel wel nog, maar dan kan ik er over nadenken. (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Canagan schreef:
    Oeh, zijn er nog rollen vrij? Ik twijfel wel nog, maar dan kan ik er over nadenken. (:


    Voor nu eigenlijk alleen nog 2 mannen die beschikbaar zijn, daarna gaan we eventueel nog nieuwe rollen open stellen (:


    Faith is everything.

    Kiernan Danica Morse

    She's bright like glitter
    And bubbly like champage

    Naam
    Kiernan: Origin: Irish Meaning little dark one

    Danica: Origin:Slavic Meaning:Morningstar


    Leeftijd
    8 december, 23 jaar, Sagittarius

    Element: Fire
    Quality: Mutable
    Color: Blue
    Day: Thursday
    Ruler: Jupiter
    Greatest Overall Compatibility: Gemini, Aries
    Lucky Numbers: 3, 7, 9, 12, 21
    Date range: November 22 - December 21

    Status
    In de media verschijnt Kiernan als een echte mannenverslinder ze word veel gespot met verschillende mannen en als ze dan al even leuk lacht naar de desbetreffende persoon word deze meteen al bestempeld als haar nieuwe scharrel. Vandaar dat mensen denken dat ze ongeveer elke dag wel naar een nieuwe man toe gaat. In werkelijkheid is Kiernan nog altijd maagd en zijn al die mannen slechts vrienden van haar en zal ze ook nooit iets voor hen voelen. Kiernan valt namelijk op vrouwen, maar de reden dat ze hier, ondanks al nare roddels over haar liefdesleven, niet tegenover de media voor uit is is dat ze bang is dat wanneer ze openlijk gay is mensen haar gaan zien als die lesbische actrice. Wat er weleens voor zou kunnen zorgen dat ze niet meer voor hetero vrouwelijke rollen word gecast en hier zijn nou eenmaal meer van.

    Let your joy rise to the surface

    Innerlijk
    x Open
    x Vrolijk
    x Positief
    x Creatief
    x Loyaal
    x Ruimdenkend
    x Ongeduldig
    x Te eerlijk
    x Chaotisch
    x Impulsief
    x Perfectionistisch
    x Naïef

    Kiernan is het soort persoon wie je bijna nooit zal zien zonder een glimlach op haar gezicht, het soort persoon wat altijd een goede bui lijkt te hebben. Dit komt doordat Kiernan enorm positief is ingesteld, ze probeert in elke negatieve situatie iets positiefs te vinden en kan zich verwonderen over de kleinste dingen. Als een tegenslag haar leven over tien jaar niet nog beïnvloed is het niet belangrijk genoeg om een hele tijd bij stil te staan en weet Kiernan het al vrij snel van zich af te schudden. Het feit dat Kiernan zelf zo positief is en dingen zo makkelijk kan laten gaan zorgt er wel voor dat ze zich nogal snel kan ergeren aan mensen die de deze eigenschappen niet hebben en tijden over iets kunnen blijven treuren. Ze is niet erg goed in zich in anderen hun situatie te verplaatsen en kan dan ook niet blijven hoe sommige mensen soms zo chagrijnig kunnen zijn.
    Hiernaast is Kiernan ook erg open en eerlijk tegenover andere mensen, ze is niet erg goed in het houden van geheimen en vind deze ook niet nodig. In haar ogen komt de waarheid toch altijd naar boven en is het maar beter dat je dingen direct zegt. Echter kan Kiernan ook te eerlijk zijn, soms zegt ze dingen die ze beter voor zich kan houden, geeft ze kritiek die iemand helemaal niet wil of hoeft te horen. Het feit dat ze te eerlijk kan zijn is een slechte combinatie met het feit dat ze best impulsief kan zijn, dit toont zich niet alleen in haar daden, maar ook in hoelang ze nadenkt voor ze iets zegt. Kiernan denkt vaak niet goed genoeg na over wat ze wil zeggen en hoe ze iets wil zeggen.
    Voor de rest is Kiernan ook erg chaotisch, iets wat zich voornamelijk laat zien in het feit dat ze vaak laat is of haar spullen kwijt raakt. Echter toont zich dit voornamelijk op niet professioneel gebied, wanneer ze niet met haar baan bezig is. Kiernan heeft namelijk ook nog wel wat perfectionistische trekjes en als het om haar carrière gaat moet alles tip top in orde zijn. De chaos die ze haar leven noemt laat ze dan op werk gebied ook zoveel mogelijk achter zich en het lukt Kiernan dan wel om in dit geval haar zaken goed in orde te hebben.
    Ook is Kiernan een erg loyaal persoon, Kiernan is het soort persoon wat makkelijk nieuwe vrienden maakt en hierdoor ook wel vrij veel vrienden kan hebben, maar de mensen met wie ze echt close is weten dat ze altijd op haar kunnen vertrouwen. Als Kiernan echt om mensen geeft kunnen ze haar ook letterlijk bellen op elk moment van de dag.


    Beauty begins the moment
    You decide to be yourself

    Uiterlijk
    Haar:
    - Lengte: Borstlengte
    - Kleur: Blond
    - Stijl: Licht golvend
    Gezicht:
    - Ogen: Groen
    - Wenkbrauwen: Vol
    - Lippen: Smal
    Lichaam:
    - Lichaamsbouw: Slank
    - Huidskleur: Blank
    - Lengte: 1,52
    Extra's:
    - Tatoeages: -
    - Piercings: Gaatjes in haar oren
    - Kledingstijl: Kleurijke kleding, probeert 'on-trend' te blijven

    A girl should be two things
    Classy and Fabulous

    Familie en Geschiedenis
    Eric Philippo Morse | Vader | 57 jaar | Eigenaar van een pharmacy

    Erica Alexandra Morse | Moeder | 56 jaar | Werkt in de thuiszorg

    Gayle Jandy Morse | Zusje | 18 jaar | High school


    Kiernan is geboren in een klein dorpje in Ohio, het is het soort dorpje waar iedereen verlangt naar hetzelfde huisje, boompje, beesje idee en waar opvallen bijna een zonde lijkt te zijn. Het is het soort dorpje waar je elke keer maar weer te horen zal krijgen 'doe maar normaal dan doe je al gek genoeg'. Hetzelfde geld voor haar ouders en voor Kiernan haar zusje. Hoewel ze zielsveel van haar familie houd heeft ze het gevoel dat ze nooit helemaal met ze op één lijn heeft gezeten, omdat ze haar droom niet kunnen begrijpen. Ze begrijpen niet dat Kiernan haar leven acteren is en dat er niks anders is wat ze wil doen, ze zouden haar veel liever in een normale baan zien. Hoewel Kiernan weet dat haar ouders er echt wel voor haar zijn heeft ze toch het gevoel dat op het aspect van carrière ze het suport soms nog wel mist wat ze nodig heeft, maar dit zal haar er nooit van weerhouden haar droom achter na te gaan.

    Relatie's


    Extra
    Hobby's: Acteren, Poëzie
    Guilty pleasures: Mamma mia
    Verslavingen: Kersen Lolly's
    Likes: Fashion, Musical, Regenbogen, Lezen, Feestjes, Kinderen, Reizen, The 80's en Palmbomen
    Tics: Zit aan haar haar wanneer ze nerveus is.
    Angsten: Vergeten worden
    Dislikes: Regen, Brocoli, Drugs, Negatieve mensen, Pesters, Overvloedig gebruik van socialemedia, Bazige mensen.
    Talen: Engels
    Seksualiteit: Homoseksueel



    [ bericht aangepast op 31 juli 2017 - 15:50 ]


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Penn schreef:
    (...)

    Voor nu eigenlijk alleen nog 2 mannen die beschikbaar zijn, daarna gaan we eventueel nog nieuwe rollen open stellen (:


    Zou ik op de wachtlijst mogen voor een vrouw? Mochten deze er nog komen. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Canagan schreef:
    (...)

    Zou ik op de wachtlijst mogen voor een vrouw? Mochten deze er nog komen. ^^


    Sure! Wanneer er weer rollen vrij komen, hoor je het meteen (:


    Faith is everything.

    Penn schreef:
    (...)

    Sure! Wanneer er weer rollen vrij komen, hoor je het meteen (:


    Super, dankjewel! ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ughhh FC struggles D: Ik kan niks vinden


    El Diablo.