• Ga jij weleens naar de bib en kom je dan thuis met veel te veel spullen?
    Zie jij dan al die toffe boeken staan en kan je de verleiding niet weerstaan om ze toch maar allemaal mee te nemen?
    Je bent niet alleen. Ik kom net van de bib en frustraties frustraties frustraties. Welke boeken moet ik nu meenemen? Die lijkt me interessant, maar die andere daar ook! Och, ik neem ze gewoon allemaal mee en kijk later wel wanneer ik wat lees.
    Uiteindelijk heb ik er maar één of twee van gelezen voor mijn leentermijn ten einde is, maar je moet toch zeker zijn dat je geen spijt hebt van je keuze?



    [ bericht aangepast op 25 juli 2017 - 16:58 ]


    Geloof niet alles wat je denkt

    > Titel aangepast op aanvraag.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Craig schreef:
    > Titel aangepast op aanvraag.


    Heel erg bedankt!


    Geloof niet alles wat je denkt

    Met een mama als bibliothecaris heb ik dit dus nooit voor gehad, hahaha


    Mhm?

    Sarn schreef:
    Met een mama als bibliothecaris heb ik dit dus nooit voor gehad, hahaha


    Zalig!


    Geloof niet alles wat je denkt

    Ik weet nooit welke boeken goed zijn en welke niet.. helaas, de kaft kan me nooit genoeg vertellen en ik haat het zo om een boek te kopen en het uiteindelijk niks aan te vinden.. en tegenwoordig staat er vaak ook vrij weinig op de achterkant..
    Ik zoek naar fantasy boeken maar ik kom juist altijd met lege handen thuis :l


    Little do you know

    PluviophiIe schreef:
    Ik weet nooit welke boeken goed zijn en welke niet.. helaas, de kaft kan me nooit genoeg vertellen en ik haat het zo om een boek te kopen en het uiteindelijk niks aan te vinden.. en tegenwoordig staat er vaak ook vrij weinig op de achterkant..
    Ik zoek naar fantasy boeken maar ik kom juist altijd met lege handen thuis :l


    Ja, als ik een boek moet kopen heb ik ook altijd problemen met er een te kiezen. Dan ga ik vaak ook zonder boeken naar huis, omdat ik bang ben dat ik een boek koop en dan later een beter boek tegenkom. Dat is het handige aan de bibliotheek!


    Geloof niet alles wat je denkt

    ik werk zelf bij de bieb, en weet dus waar wat ligt dus ik neem wel vaak wat mee ja :Y)


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Dedpewl schreef:
    ik werk zelf bij de bieb, en weet dus waar wat ligt dus ik neem wel vaak wat mee ja :Y)


    Klinkt niet slecht! Zou ook wel mijn droomjob zijn ja...


    Geloof niet alles wat je denkt

    Evaethas schreef:
    (...)

    Klinkt niet slecht! Zou ook wel mijn droomjob zijn ja...

    it is, maar met veel geluk hoor. echt net op tijd de advertentie op facebook gezien.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Dedpewl schreef:
    (...)
    it is, maar met veel geluk hoor. echt net op tijd de advertentie op facebook gezien.


    Wauw, gelukzak!


    Geloof niet alles wat je denkt

    Damn — ik zou ook heel graag bij de bibliotheek willen werken.

    Ik ben sinds vorig jaar weer lid geworden en daar ben ik zo blij mee. Ik neem iedere keer een gigantische stapel mee, waardoor ik soms boeken dubbel (drie/vier/vijf dubbel) moet lenen omdat ik geen tijd heb om ze te lezen. (': Ik kan het gewoon niet over mijn hart verkrijgen om al die boeken daar te laten staan.


    Daarom wil ik dus niet naar de bib, haha. Maar ik ben toch al een tijd aan het denken om lid te worden.


    16 - 09 - '17

    Webster schreef:
    Damn — ik zou ook heel graag bij de bibliotheek willen werken.

    Ik ben sinds vorig jaar weer lid geworden en daar ben ik zo blij mee. Ik neem iedere keer een gigantische stapel mee, waardoor ik soms boeken dubbel (drie/vier/vijf dubbel) moet lenen omdat ik geen tijd heb om ze te lezen. (': Ik kan het gewoon niet over mijn hart verkrijgen om al die boeken daar te laten staan.


    DIT DIT DIT
    Ik ging daarnet de bib binnen met een ontzettend hoge stapel boeken om binnen te brengen, het viel bijna om, maar ik hield het recht met mijn kin. Iedereen keek me natuurlijk even aan. Wanneer ik terug buiten kwam had ik weer een even hoge stapel mee om terug in mijn fietsmand te steken. Een raar zicht, maar ik ben een trotse boekenliefhebber. Ik kan gewoon niet kiezen! Hoe moet ik ooit kiezen tussen ál die boeken.

    Daarom wil ik dus niet naar de bib, haha. Maar ik ben toch al een tijd aan het denken om lid te worden.

    Gewoon doen. Ik raad je aan als het te moeilijk is te kiezen gewoon het rijtje af te gaan van een rek. Uiteindelijk heb je ze allemaal gelezen. Zo moet je niet prioriteiten stellen, het is gewoon op volgorde.


    Geloof niet alles wat je denkt

    tip: schrijf de titels die je nog wil lezen op als je al aardig wat boeken mee hebt. je kunt ze dan altijd reserveren want, ze worden dan voor je opgezocht/gereserveerd van een andere locatie en ze liggen dan klaar in de kast voor je.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    ok maar weetje wat echt vervelend is, van die mensen die honderd boeken eruit trekken en dan ineens besluit ze toch niet te willen en dan maar ergens tussen drukt of een stapel naast de boeken plank neerdumpt. srsly dat is irritant en kut en arme ik moet dat weer opruimen. (sorry als je zo'n persoon bent en als je er zo'n een bent pls stop it cri)


    LaAt ZiEn WiE jE bENt