• Ga jij weleens naar de bib en kom je dan thuis met veel te veel spullen?
    Zie jij dan al die toffe boeken staan en kan je de verleiding niet weerstaan om ze toch maar allemaal mee te nemen?
    Je bent niet alleen. Ik kom net van de bib en frustraties frustraties frustraties. Welke boeken moet ik nu meenemen? Die lijkt me interessant, maar die andere daar ook! Och, ik neem ze gewoon allemaal mee en kijk later wel wanneer ik wat lees.
    Uiteindelijk heb ik er maar één of twee van gelezen voor mijn leentermijn ten einde is, maar je moet toch zeker zijn dat je geen spijt hebt van je keuze?



    [ bericht aangepast op 25 juli 2017 - 16:58 ]


    Geloof niet alles wat je denkt

    tip: schrijf de titels die je nog wil lezen op als je al aardig wat boeken mee hebt. je kunt ze dan altijd reserveren want, ze worden dan voor je opgezocht/gereserveerd van een andere locatie en ze liggen dan klaar in de kast voor je.


    Ja, weet ik! Echt heel handig!

    ok maar weetje wat echt vervelend is, van die mensen die honderd boeken eruit trekken en dan ineens besluit ze toch niet te willen en dan maar ergens tussen drukt of een stapel naast de boeken plank neerdumpt. srsly dat is irritant en kut en arme ik moet dat weer opruimen. (sorry als je zo'n persoon bent en als je er zo'n een bent pls stop it cri)


    Oh dat is echt verschrikkelijk. Zo respectloos voor de mensen die daar hun werk in steken. Nee, ik plaats het altijd gewoon terug op de juiste plek.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Ik heb een tijd als opruimhulp in een bibliotheek gewerkt en de secundaire arbeidsvoorwaarden waren top haha. Geen boetes, gratis films/speciale boeken lenen, en je komt natuurlijk een hoop boeken tegen :]

    Vervolgens nog een tijd in een boekhandel gewerkt en dat was echt slecht voor m'n portemonnee haha. Nu werk ik in een zwembad en mag ik gratis zwemmen (fish)


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Evaethas schreef:
    (...)

    Oh dat is echt verschrikkelijk. Zo respectloos voor de mensen die daar hun werk in steken. Nee, ik plaats het altijd gewoon terug op de juiste plek.

    was iedereen maar zoals jij xd
    ik snap het bij de peuter/kinder gedeelte wel maar volwassenen cmon??
    er kwam zelfs iemand naar me toelopen "ik hoef deze toch niet" *drukt stapel boeken in handen* ik was echt te verbaasd om er op tijd op te reageren


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Spotgaai schreef:
    Ik heb een tijd als opruimhulp in een bibliotheek gewerkt en de secundaire arbeidsvoorwaarden waren top haha. Geen boetes, gratis films/speciale boeken lenen, en je komt natuurlijk een hoop boeken tegen :]

    Vervolgens nog een tijd in een boekhandel gewerkt en dat was echt slecht voor m'n portemonnee haha. Nu werk ik in een zwembad en mag ik gratis zwemmen (fish)


    Ooooh droomvakantiejob.

    was iedereen maar zoals jij xd
    ik snap het bij de peuter/kinder gedeelte wel maar volwassenen cmon??
    er kwam zelfs iemand naar me toelopen "ik hoef deze toch niet" *drukt stapel boeken in handen* ik was echt te verbaasd om er op tijd op te reageren


    Dat is echt raar. Ik zou enorm pissed zijn. Het is toch meer dan normaal dat je gewoon even terugloopt naar het rek?

    [ bericht aangepast op 25 juli 2017 - 20:00 ]


    Geloof niet alles wat je denkt

    Dedpewl schreef:
    ok maar weetje wat echt vervelend is, van die mensen die honderd boeken eruit trekken en dan ineens besluit ze toch niet te willen en dan maar ergens tussen drukt of een stapel naast de boeken plank neerdumpt. srsly dat is irritant en kut en arme ik moet dat weer opruimen. (sorry als je zo'n persoon bent en als je er zo'n een bent pls stop it cri)

    Weet je wat echt vervelend is? Ezelsoren in boeken. Cringe. Daar gaat mijn hand echt van krommen. Arme boeken ;«

    En geef mij maar een eigen bibliotheek voor mijn verjaardag. I want. My kind of love (blush)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Bbang schreef:
    (...)
    Weet je wat echt vervelend is? Ezelsoren in boeken. Cringe. Daar gaat mijn hand echt van krommen. Arme boeken ;«

    En geef mij maar een eigen bibliotheek voor mijn verjaardag. I want. My kind of love (blush)

    ja, ga niet boeken verkrachtenmensen (cat)


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Evaethas schreef:
    (...)

    Dat is echt raar. Ik zou enorm pissed zijn. Het is toch meer dan normaal dat je gewoon even terugloopt naar het rek?

    ja, maar er zijn altijd mensen die geen manieren kennen 🤷‍♂️


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Dedpewl schreef:
    (...)
    ja, maar er zijn altijd mensen die geen manieren kennen 🤷‍♂️


    Als het om boeken gaat, ben ik doodserieus.
    De volgende keer dat dat gebeurt, moet je me beloven dat je gewoon heel vriendelijk terugzegt: 'Het zou fijn zijn als je je eigen boeken terugzet waar ze vandaan komen.' En dan met een grote glimlach de boeken in zijn/haar handen drukken.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Bbang schreef:
    (...)
    Weet je wat echt vervelend is? Ezelsoren in boeken. Cringe. Daar gaat mijn hand echt van krommen. Arme boeken ;«

    En geef mij maar een eigen bibliotheek voor mijn verjaardag. I want. My kind of love (blush)


    Damn ezelsoren zijn echt werk van barbaren. Daarom leen ik mijn eigen boeken dus nooit ofte nimmer uit.


    Evaethas schreef:
    (...)

    Als het om boeken gaat, ben ik doodserieus.
    De volgende keer dat dat gebeurt, moet je me beloven dat je gewoon heel vriendelijk terugzegt: 'Het zou fijn zijn als je je eigen boeken terugzet waar ze vandaan komen.' En dan met een grote glimlach de boeken in zijn/haar handen drukken.

    ahaha zoiets is één keer gebeurd, ik was meer zo van "eh wat?" en toen was ze al weg xd
    voor de rest gebeurd er niks gek, naast gillende kinderen en ouderen die de computer niet snappen :'D, maar wat verwacht je van een bieb. ik heb altijd wel bij m'n favoriete schrijvers dat ik ze expres op de tafel zet (misbruik van taak hehe). SoRRY anderen moeten het ook lezen.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Dedpewl schreef:
    (...)
    ahaha zoiets is één keer gebeurd, ik was meer zo van "eh wat?" en toen was ze al weg xd
    voor de rest gebeurd er niks gek, naast gillende kinderen en ouderen die de computer niet snappen :'D, maar wat verwacht je van een bieb. ik heb altijd wel bij m'n favoriete schrijvers dat ik ze expres op de tafel zet (misbruik van taak hehe). SoRRY anderen moeten het ook lezen.


    HAHAHHAAH precies wat ik zou doen!


    Geloof niet alles wat je denkt

    Ik zou dolgraag weer een abonnement op de bieb willen hebben, aangezien ik de laatste tijd erg veel lees.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2017 - 22:27 ]

    ik ben zo imand die een stuk of 10 boeken reserveert en vervolgens nog een 5 tal mee neemt en dat lees ik makkelijk uit in 2 a 3 weken. ik lees eigenlijk altijd wel uit wat ik mee neem. Ik merk wel na 4 jaar amper te hebben lezen dat mijn niveau flink gezakt is, voorheen las ik een boek van 400 a 500 pagina's binnen 3 uur uit en nu duurt dat wel langer.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dedpewl schreef:
    (...)
    ja, ga niet boeken verkrachtenmensen (cat)

    He, in dat soort woorden ja. Voor mij zijn boeken een geschenk uit de Hemel en zoiezo vind ik het een asociaal iets als er zo met iemands anders spullen om worden gegaan - ook al is het 'maar de bieb'.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2017 - 0:52 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Bbang schreef:
    (...)
    He, in dat soort woorden ja. Voor mij zijn boeken een geschenk uit de Hemel en zoiezo vind ik het een asociaal iets als er zo met iemands anders spullen om worden gegaan - ook al is het 'maar de bieb'.

    wij hebben 3 kasten vol met boeken, waarvan de kaft eraf is, waarin gekrast is of vol met ezeloren, noem maar op. Echt doodzonde.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt