• Meeting Rotterdam



          Allerliefste Q'ers —
          Naomi (Navarro) en ik (Mirte / Webster) verbaasden ons enigszins rondom het gegeven dat er nog maar weinig Q. meetings gepland staan deze zomer. Daarom hebben wij besloten een geweldige Rotterdam meeting te organiseren — waarvan we hopen dat jij (ja, jij) daarbij aanwezig kan zijn voor een heleboel gezelligheid, lachen en nieuwe vrienden maken.

    Waar?
    Rotterdam, Nederland

    Wanneer?
    Dinsdag, 22 Augustus

    Q'ers
    • Iris — Tuena — 19 — Rotterdam
    • Loïs — Aventia — 20 — X
    • Mirte — Beauchamp — 24 — Den Bosch
    • Precious — Majime — 19 — Almere

    [ bericht aangepast op 15 aug 2017 - 12:39 ]


    In september heb ik geen vakantie meer. Doordeweeks reis ik gratis. :') Rotterdam is anders nogal duur hahaha.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2017 - 10:47 ]


    The sun will rise and we will try again.

    Majime schreef:
    In september heb ik geen vakantie meer. Doordeweeks reis ik gratis. :') Rotterdam is anders nogal duur hahaha.

    Dit dus. Rotterdam valt wel mee maar gratis reizen is altijd leuk meegenomen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Het spijt me dat het zo lang heeft geduurd — maar ik beloof jullie dat er vandaag een datumprikker online komt. Hopelijk zien jullie het allemaal nog zitten. :Y)


    Beauchamp schreef:
    Het spijt me dat het zo lang heeft geduurd — maar ik beloof jullie dat er vandaag een datumprikker online komt. Hopelijk zien jullie het allemaal nog zitten. :Y)


    Yay *O*


    The sun will rise and we will try again.

    Mochten jullie nog meer enthousiaste Q'ers kennen: go ahead and invite them. :Y)


    Ik heb een vraag. Er staat 20:00 achter. Is dat like 20:00 uur?


    The sun will rise and we will try again.

    Ik kan helaas best weinig dagen... Maar misschien dat ik nog kan ruilen met iemand op mn werk als het op een andere dag is dan dat ik heb aangegeven, maar we'll see ^^


    — Inner peace, it's hard to find. —

    @ Majime — Nee. Nee. Nee. Dat is een foutje, HAHA. Ik heb niet gezien dat je ook de tijd aan kan passen. Maar de tijd wordt hier gewoon besproken.
    @ Shania — I hope so. Ik heb trouwens helemaal niet opgemerkt dat die laatste week al school is voor veel. Damn.


    Beauchamp schreef:
    @ Shania — I hope so. Ik heb trouwens helemaal niet opgemerkt dat die laatste week al school is voor veel. Damn.

    hahahah dat geeft niet ^^ De 22e zou ik opzich ook wel kunnen, maar ik moet dan wel op tijd weg want ik heb dan een concert die ik echt niet wil missen!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Beauchamp schreef:
    @ Majime — Nee. Nee. Nee. Dat is een foutje, HAHA. Ik heb niet gezien dat je ook de tijd aan kan passen. Maar de tijd wordt hier gewoon besproken.
    @ Shania — I hope so. Ik heb trouwens helemaal niet opgemerkt dat die laatste week al school is voor veel. Damn.


    Ooh hahaha oké!

    Ik vulde het dus in en ik bedenk me nu net dat ik totaal geen leven heb HAHAHA sad life.


    The sun will rise and we will try again.

    Héél misschien kan ik in de laatste week van de vakantie, dus zet mij maar op misschien ^^!


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik kan op geen van die data dus deze moet ik laten schieten rip

    [ bericht aangepast op 12 aug 2017 - 21:32 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Leliana schreef:
    Zet mij maar op misschien. c:


    The truth is out there.

    Ik ga morgen eens goed naar de datumprikker kijken — maar eerlijk: het zal moeilijk worden om een datum te vinden waarop nog wat mensen kunnen. Ik wil eerlijk gezegd geen meeting organiseren voor een aantal van drie / vier personen (hoe lief ik jullie allemaal ook vind) omdat de meeste users toch lang moeten reizen en wellicht nog andere dingen te doen hebben in hun vakantie (zoals het schrijven van een masterscriptie, huilen). Daarnaast is Navarro geen mede organisator meer van deze meeting what kind of a bummer is.

    I'll keep you posted lovely peeps. <3