• Meeting Rotterdam



          Allerliefste Q'ers —
          Naomi (Navarro) en ik (Mirte / Webster) verbaasden ons enigszins rondom het gegeven dat er nog maar weinig Q. meetings gepland staan deze zomer. Daarom hebben wij besloten een geweldige Rotterdam meeting te organiseren — waarvan we hopen dat jij (ja, jij) daarbij aanwezig kan zijn voor een heleboel gezelligheid, lachen en nieuwe vrienden maken.

    Waar?
    Rotterdam, Nederland

    Wanneer?
    Dinsdag, 22 Augustus

    Q'ers
    • Iris — Tuena — 19 — Rotterdam
    • Loïs — Aventia — 20 — X
    • Mirte — Beauchamp — 24 — Den Bosch
    • Precious — Majime — 19 — Almere

    [ bericht aangepast op 15 aug 2017 - 12:39 ]


    Beauchamp schreef:
    Ik ga morgen eens goed naar de datumprikker kijken — maar eerlijk: het zal moeilijk worden om een datum te vinden waarop nog wat mensen kunnen. Ik wil eerlijk gezegd geen meeting organiseren voor een aantal van drie / vier personen (hoe lief ik jullie allemaal ook vind) omdat de meeste users toch lang moeten reizen en wellicht nog andere dingen te doen hebben in hun vakantie (zoals het schrijven van een masterscriptie, huilen). Daarnaast is Navarro geen mede organisator meer van deze meeting what kind of a bummer is.

    I'll keep you posted lovely peeps. <3


    Ah, is goed :c Houd ons maar op de hoogte inderdaad! ^^


    The sun will rise and we will try again.

    Hallo lieve Q'ers — uit de datumprikker is de volgende datum naar voren gekomen: dinsdag 22 augustus.
    Echter, de datumprikker is maar door vier users ingevuld en één van die users moet op deze datum eerder weg.

    Voordat we de meeting daadwerkelijk door laten gaan, wil ik eerst weten wie eventueel op deze datum zou kunnen komen — om te inventariseren hoe groot de groep zou zijn. Dus, mocht je kunnen / willen komen — please let me know.


    Beauchamp schreef:
    Hallo lieve Q'ers — uit de datumprikker is de volgende datum naar voren gekomen: dinsdag 22 augustus.
    Echter, de datumprikker is maar door vier users ingevuld en één van die users moet op deze datum eerder weg.

    Voordat we de meeting daadwerkelijk door laten gaan, wil ik eerst weten wie eventueel op deze datum zou kunnen komen — om te inventariseren hoe groot de groep zou zijn. Dus, mocht je kunnen / willen komen — please let me know.


    Ik (Precious) kan en wil ^^


    The sun will rise and we will try again.

    I am in girls :)


    Firm believer of all that is magic

    Beauchamp schreef:
    Hallo lieve Q'ers — uit de datumprikker is de volgende datum naar voren gekomen: dinsdag 22 augustus.
    Echter, de datumprikker is maar door vier users ingevuld en één van die users moet op deze datum eerder weg.

    Voordat we de meeting daadwerkelijk door laten gaan, wil ik eerst weten wie eventueel op deze datum zou kunnen komen — om te inventariseren hoe groot de groep zou zijn. Dus, mocht je kunnen / willen komen — please let me know.

    Ik kan niet de hele dag ivm met een concert, maar ik zou best eventjes gedag willen zeggen, maar het ligt er echt aan hoe laat ik met mn concertmaatje afspreek op Utrecht.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    22ste komt voor mij niet uit dus ik kom niet.


    The truth is out there.

    Ik weet niet of je credits hebt, maar misschien zou dit topic in de spotlight gezet kunnen worden? Als die er niet al in staat ^^


    The sun will rise and we will try again.

    Ik kan de 22ste komen ^^


    Seasons will change, but I shall remain

    Oké peeps — volgens de laatste telling komen er in totaal vier personen naar de meeting (en afhankelijk voor de tijd een vijfde die even gedag zal komen zeggen). Wat vinden jullie? Doorgaan? Uitstellen?


    uitstellen zodat ik er ook bij kan zijn muahaha


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Rohirrim schreef:
    Oké peeps — volgens de laatste telling komen er in totaal vier personen naar de meeting (en afhankelijk voor de tijd een vijfde die even gedag zal komen zeggen). Wat vinden jullie? Doorgaan? Uitstellen?


    Wat vind je zelf? Ik vind het zelf niet erg, maar het is door jou georganiseerd. (: Als het niet goed voelt met zo weinig mensen, dan moet het vooral niet doorgaan. ^^ Persoonlijk denk ik als deze meeting uitgesteld wordt, dat het dan pas veel later gehouden kan worden. School begint namelijk bijna weer. ):


    The sun will rise and we will try again.

    Ik vind kleinere meetings fijner dan grotere meetings omdat je dan andere users echt goed kan leren kennen. Maar jullie moeten het er natuurlijk ook mee eens zijn. Ik zie het inderdaad niet zitten om hem uit te stellen, in verband met school / andere dingen die bij mij zelf op de planning staan.


    Rohirrim schreef:
    Ik vind kleinere meetings fijner dan grotere meetings omdat je dan andere users echt goed kan leren kennen. Maar jullie moeten het er natuurlijk ook mee eens zijn. Ik zie het inderdaad niet zitten om hem uit te stellen, in verband met school / andere dingen die bij mij zelf op de planning staan.


    Ik vind kleinere meetings zelf ook fijner. Zo is de kans ook kleiner dat iemand zich een beetje buitengesloten voelt, als je snapt wat ik bedoel. Ik zou het zelf erg leuk vinden als deze meeting door zou gaan. ^^


    The sun will rise and we will try again.

    Mocht iedereen er geen probleem mee hebben dat het een kleine meeting is, dan laten we het gewoon doorgaan. :Y)


    Ik heb geen probleem met een kleine meeting ^^


    Seasons will change, but I shall remain