• Meeting Rotterdam



          Allerliefste Q'ers —
          Naomi (Navarro) en ik (Mirte / Webster) verbaasden ons enigszins rondom het gegeven dat er nog maar weinig Q. meetings gepland staan deze zomer. Daarom hebben wij besloten een geweldige Rotterdam meeting te organiseren — waarvan we hopen dat jij (ja, jij) daarbij aanwezig kan zijn voor een heleboel gezelligheid, lachen en nieuwe vrienden maken.

    Waar?
    Rotterdam, Nederland

    Wanneer?
    Dinsdag, 22 Augustus

    Q'ers
    • Iris — Tuena — 19 — Rotterdam
    • Loïs — Aventia — 20 — X
    • Mirte — Beauchamp — 24 — Den Bosch
    • Precious — Majime — 19 — Almere

    [ bericht aangepast op 15 aug 2017 - 12:39 ]


    Voor degene die komen, zouden jullie mij een PB willen sturen met je telefoonnummer? Dan kunnen we de details bespreken in een groepswapp. :Y)


    Rohirrim schreef:
    Voor degene die komen, zouden jullie mij een PB willen sturen met je telefoonnummer? Dan kunnen we de details bespreken in een groepswapp. :Y)


    Yess :Y)


    The sun will rise and we will try again.

    -> Titel veranderd op aanvraag


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Rohirrim schreef:
    Voor degene die komen, zouden jullie mij een PB willen sturen met je telefoonnummer? Dan kunnen we de details bespreken in een groepswapp. :Y)

    Mijne heb je al haha, en als ik niet kom ga ik er gewoon weer uit.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2017 - 22:11 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Hallo lieve mensen die naar de Rotterdam meeting zouden komen —
    Het spijt me, maar ik heb zojuist slecht nieuws ontvangen: ik kan volgende week dinsdag helaas niet komen. D: Korte uitleg: precies één jaar geleden hebben mijn ouders verteld te gaan scheiden, het afgelopen jaar was daardoor heel zwaar (echtscheiding werd vechtscheiding et cetera) en heb ik mijn moeder heel veel bij moeten staan op allerlei gebieden (niet alleen emotioneel, maar ook op financieel gebied omdat mijn vader dat meestal regelde — ik werd eigenlijk de boekhouder van het huis). Nu is het al enkele maanden een vraagstuk waar mijn moeder, zusje en ik naartoe gaan om te wonen en mijn moeder heeft een heel goed aanbod gekregen van kennissen die hun huis gaan verkopen. Samen met de makelaar hebben we daar volgende week dinsdag een tweede bezichtiging en mijn moeder heeft héél graag dat ik daarbij ben (mede omdat ik bij alle afspraken met de makelaar ben geweest en van alles precies op de hoogte ben).
    Hopelijk begrijpen jullie dit — want het is een kans die ik mijn moeder heel erg gun, om een nieuwe start te maken op haar eigen plekje. <3

    Jullie kunnen natuurlijk de meeting altijd door laten gaan, dat laat ik aan jullie over. Daarnaast hoop ik héél erg om jullie in de toekomst op een andere meeting nog eens te ontmoeten!

    Liefs,
    Mirte


    Ah wat jammer! Ik begrijp het wel! Ik trek me dan helaas ook terug. Anders toch nog verplaatsen?


    The sun will rise and we will try again.

    Ik ben gewoon al begonnen aan mijn stage alweer dan :S
    Edit: leest nu het bericht hierboven. Ik hoop heel erg voor jullie dat het dinsdag gaat lukken!! Succes!

    [ bericht aangepast op 16 aug 2017 - 22:01 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    De 22ste wordt hem voor mij ook niet vrees ik.:/


    Queer zijn is gewoon alles

    Majime schreef:
    Ah wat jammer! Ik begrijp het wel! Ik trek me dan helaas ook terug. Anders toch nog verplaatsen?

    Ik sluit me hierbij aan.


    — Inner peace, it's hard to find. —