• Ik wil graag een ééndaagse Sims 4 Marathon organiseren, donderdag 3 augustus, van 10:00 tot 17:00, dat betekend dus zeven uur lang Simsen, met opdrachten die ik voor jullie wil gaan verzinnen. Denk dan aan, bepaalde eisen bij het creëren van een sim, bouw opdrachten, relaties en vaardigheden.
    Het is geen wedstrijd. Gewoon gezellig Simsen met ze allen.
    Als je mee kan doen, meld dan ook a.u.b. je uitbereidingen, dan kan ik daar rekening mee houden.

    Zijn er mensen geïnteresseerd?

    Als er mensen mee willen doen maar de datum is echt onhandig kan die verzet worden.



    Deelnemers:

    Donderdag
    Gambino
    Lairz tot 10:00 14:30
    Campeon
    Anatomy
    Evaethas
    Rantipole
    Moggy
    FinnBalor
    MrGrey

    [ bericht aangepast op 1 aug 2017 - 14:57 ]

    Moggy schreef:
    Ik kan wel meedoen. Qua uitbreidingen moet ik even kijken wat ik heb. Hoe zit het trouwens met Custom Content? Mag je die gebruiken?


    Dat hoor je nog van me, als ik de story activeer, maak ik ook een soort 'regels'

    Reigns > FinnBalor


    16 - 09 - '17

    Ik heb trouwens alle uitbreidingen maar ik kan donderdag van 12:00 tot 14:30, niet vanaf 10:00 (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik doe donderdag mee, maar ik heb geen enkele uitbreiding voor de Sims 4 rip.

    Leuk dat jullie mee willen doen allemaal!

    Ik heb trouwens bedacht dat we het in een topic gaan doen donderdag, is wat makkelijker.

    Vinden jullie het leuk dat ik om het half uur een soort van kleine 'opdracht' doe en om het uur een grotere?
    Mijn idee was dat iedereen na zo'n grote opdracht een screenshot plaatst als bewijs dat hij/zij dat uur dus geSimst heeft.

    Voor de marathon is het dus ook de bedoeling om met een nieuwe familie te beginnen en in een nieuw huis (huis hoef je niet zelf te maken ofc.)|
    Zodat er door de dag heen een soort van vooruitgang zichtbaar wordt.

    Alvast het topic

    Kan ik misschien mee doen met de sims 3?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    M0NA schreef:
    Kan ik misschien mee doen met de sims 3?


    Ja, want volgens mij heb ik nog geen specifieke sims 4 opdrachten bedacht.
    Lukt dat wel met screenshots maken?

    Gambino schreef:
    (...)

    Ja, want volgens mij heb ik nog geen specifieke sims 4 opdrachten bedacht.
    Lukt dat wel met screenshots maken?


    Leuk!! Ik maak denk ik foto's met mijn telefoon van de computer, want dan kan ik blijven spelen en het hier op Q zetten.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Wil graag meedoen, maar is mijn enige vrije dag deze week en had al serie marathon gepland :c


    --

    M0NA schreef:
    (...)

    Leuk!! Ik maak denk ik foto's met mijn telefoon van de computer, want dan kan ik blijven spelen en het hier op Q zetten.


    Heb je daar niet dat camera icoontje om foto's te maken die in een apart mapje opgeslagen worden?


    26 - 02 - '16

    Moggy schreef:
    (...)

    Heb je daar niet dat camera icoontje om foto's te maken die in een apart mapje opgeslagen worden?


    Jaa dat kan ook, maar dan moet ik het programma klein zetten en het dan op internet zetten en dan doet mijn computer raar.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik vind alles prima en ik wil nog even bevestigen dat ik inderdaad alle uitbreidingen behalve fitness accessoires heb.


    16 - 09 - '17




    Nogmaals het topic

    Denk je dat je dit nog een keer gaat organiseren? Ik wil namelijk vet graag meedoen, maar moet tot 18:00 werken hehe


    look at the stars, look how they shine for you;