• Hey iedereen!
    Voor mijn story op Wattpad heb ik een cover nodig maar daar ben ik zelf heel slecht in dus ik vroeg mij af of iemand een cover voor mij zou willen maken.
    Titel: Claws from the past
    Verhaallijn:
    Manon is veertien jaar ze woont dicht bij het vervloekte bos, op de grens van het bos staat een verlaten boerderijtje. Wanneer Manon er licht ziet branden gaat ze op onderzoek uit. Wanneer ze een ongeluk krijgt waarbij haar bloed in contact komt met een blauwe substantie (ook bloed) verandert ze zowel mentaal als fysiek. Langzaam verandert Manon in een wild dier. (een leeuw) Hoe houd ze dit verborgen voor haar klasgenoten? En hou houdt ze zichzelf onder controle. Maar belangrijker; Hoe vind ze een geneesmiddel. En wat heeft het verlaten boerderijtje er mee te maken.
    (Dit was even een erg lange uitleg maar dan begrijp je een beetje waar het over gaat.)
    Sfeer: Ik wil graag een duistere sfeer. Dus met donkere kleuren. Liever geen personen op de cover.
    Wat ik graag in mijn cover terug wil vinden:
    -Het verlaten boerderijtje (het is wel een klein boerderijtje)
    - Vervloekte bos
    - Een mooie maan (liefst wel)
    -Een leeuwin (liefst ergens klein op de achtergrond ofzo of dat het als detail erop komt)
    Als iemand een cover voor mij zou willen maken dan zou ik dat heel tof vinden!
    (Ik kon nergens de eisen vinden van een cover voor wattpad grootte enzo dus sorry daarvoor)

    [ bericht aangepast op 30 juli 2017 - 15:37 ]


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Ik wil wel wat proberen!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    VeniVidiVici schreef:
    Ik wil wel wat proberen!

    Yay thnx!


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)



    Is dit iets? Ik ben er zelf absoluut niet tevreden mee, maar ja. Hij is aanklikbaar.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Wow dat heb je snel gemaakt. Ik vind het boerderijtje en het bos wel heel cool. Zou je de cover ook zonder maan kunnen maken?😊

    Update:
    Ik ben helemaal vergeten te zeggen dat ik mijn naam erop zou willen. Zou je er L.G.E op kunnen zetten ergens op de cover. Als dat niet lukt is dat ook niet erg hoor.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2017 - 22:21 ]


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Zijn er eventueel nog meer mensen die iets willen proberen?


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    https://s1.postimg.org/bite2lg8v/image.jpg
    De tekst is nog niet echt goed gelukt, dus als je m leuk vindt probeer ik dat later


    Sometimes we will die and sometimes we will fly away.

    ESCAPlST schreef:
    https://s1.postimg.org/bite2lg8v/image.jpg
    De tekst is nog niet echt goed gelukt, dus als je m leuk vindt probeer ik dat later


    Wow ik vind hem mooi! Ik ben nu op vakantie en heb geen WiFi meer dus neem gerust de tijd met de tekst. Ik vind hem echt al heel tof

    [ bericht aangepast op 2 aug 2017 - 16:31 ]


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Ik verveelde me, dus tadaa: https://s1.postimg.org/hk7cfxktr/image.jpg


    Sometimes we will die and sometimes we will fly away.

    Ik zal binnenkort nog wel iets proberen, indien je er nog eentje nodig hebt!?

    Heb wat geprobeerd :P



    Is aanklikbaar!

    [ bericht aangepast op 7 aug 2017 - 19:46 ]

    Oké ik maak het seffens pixelvrij :P

    Ik wil wel wat proberen maar ik ben pas 15 augustus terug en ik weet niet of je hem dan nog nodig hebt?

    All above, misschien handig maar de Wattpad afmetingen zijn 512×800 dus houd daar ook rekening mee ^^


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Sorry ik had geen WiFi dus ik was niet online. Ik vind de cover van escapist het mooist dus ik ga die gebruiken. Maar de andere covers waren ook mooi hoor :-). (Maar escapist is die van jou 512x800?)


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)