• [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 22:23 ]

    Ik heb een heel aantal quizzen waar ik stiekem wel heel trots op ben c: Maar ik heb echt iets van een 30 29 quizzen, dus die linkjes ga ik niet allemaal kopiëren haha :') Je kunt eens op mijn profiel kijken of er iets tussen zit wat je leuk vindt (: (De quizzen waar ik het meest trots op ben zijn (op een paar uitzonderingen na) het minst gemaakt, dus vergeet niet aan het eind te kijken. Eigenlijk komen de leuke quizzen pas vanaf de tweede pagina XD)

    [ bericht aangepast op 31 juli 2017 - 21:26 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    nope letterlijk helemaal niets, ik zit tegenwoordig vrij veel in dezelfde 'wtf doe ik hier ook al weer' limbo


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    nope letterlijk helemaal niets, ik zit tegenwoordig vrij veel in dezelfde 'wtf doe ik hier ook al weer' limbo


    Wat een heerlijke positiviteit, Jip & lowkey same. (nerd)

    Om eerlijk te zijn heb ik me erg weinig bezig gehouden met creaties op Q de afgelopen tijd, en nog minder met creaties die geen stories zijn, maar bij mijn favorieten vond ik deze quiz, van een van onze ex-bemiddelaars, die erg uitgebreid en interessant was. Verder weet ik het eigenlijk ook niet zo goed, want ik schijn verbijsterend weinig dingen te hebben gefavorit in al mijn jaren hier. :'D Ik kan wel nog aan wat zelfpromotie doen en je bijvoorbeeld deze quiz aanbieden.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2017 - 22:08 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan