• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?


    Schrijf hier dan alles van je af. ✨

    [ bericht aangepast op 7 aug 2017 - 9:53 ]


    She's imperfect but she tries

    Oh fuck off.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jeeej! Schoenen en cadeaus voor mijn lief gevonden. Woehoe.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    I'm in love


    26 - 02 - '16

    Lol. Kom ik er na een paar jaar pas achter dat de gozer die ik op fb heb maar niet ken terwijl hij in de buurt woont, de broer is van de gozer die ik niet op fb heb maar wél bij op school heb gezeten. Lololol :')


    Smile. You're beautiful. <3

    Quorra schreef:
    I'm in love


    oeh, nice!


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    ik wilde mezelf net een cocktail maken maar ik mag niet drinken van de dokter so

    r i p


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Nog maar twee dagen en dan is hij er als het goed is uit. Hopelijk komen ze dan gelijk heel veel op Twitter.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Me: attempts to make something healthy to get back on my diet/healthy lifestyle/work out plan
    Also me: eats crisps whilst waiting for it to cook

    Kill me


    kindness is never a burden.

    Quorra schreef:
    I'm in love



    Heel mooi! Leuke veters ook. Succes met inlopen. c:


    The truth is out there.

    Serieus — ik heb vijf jaar lang op een halve burn out gezeten en daar heb ik me doorheen geworsteld. En nu moet je iedere dag vragen hoe het met m'n scriptie gaat? Alsof ik nog niet genoeg druk heb van mezelf.


    •

    Waarom lijkt het herinrichten van mijn boekenkast altijd zo'n goed idee totdat ik het daadwerkelijk ga doen?


    •


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik. Haat. Roltrappen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    ach godver laat maar, zoiets kan me hele mood verpesten


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    zelfs mn taal gaat al achteruit
    rip


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    LaAt ZiEn WiE jE bENt