• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?


    Schrijf hier dan alles van je af. ✨

    [ bericht aangepast op 7 aug 2017 - 9:53 ]


    She's imperfect but she tries

    Sempre schreef:
    Is het onrealistisch om een poging te doen voor een stage bij een groot bedrijf zoals buzzfeed?


    I feel the struggle haha. Ik zou zelf supergraag stage willen lopen bij de marketing department van iets als de Warner Bros Studio Tour, maar ik heb ook iets van "meh, they would never take me anyway".


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Leuk om mijn dingen te jatten he? Zoek je eigen artists of creatieve shit op. Mij altijd afvallen, maar wel mijn dingen jatten en nadoen met verschillende shit. Fucking fakers.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb niet veel met het koningshuis, maar ik vind het wel heel erg voor Maxima dat haar vader is overleden en de beelden waarop ze trouwde en huilde kwamen ook harder binnen :/


    26 - 02 - '16

    Fucking, motherfucking fucking FUCK school. Ugh cunts, nu moet ik me zorgen maken dat ik studiefinanciering niet krijgt omdat jullie afdeling die zulke shit regelt perse op vakantie is. Fuckers. Kan wel iemand in elkaar slaan zeg


    -

    Veel van m'n koekjes zijn mislukt. (no_chears)


    26 - 02 - '16

    BEL gewoon, ik heb buikpijn van het wachten D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik had gehoopt deze vakantie eindelijk tot rust te kunnen komen maar mentaal ben ik nog steeds elke dag moe. Ik ben niet eens in staat om al mijn creatieve ideeën te realiseren, which is a shame. Meh. Het is zelfs zo erg dat ik de laatste tijd niet eens meer normaal kan praten zonder dat ik compleet over mijn woorden struikel en niet meer kan praten. Volgens mij heb ik het nog nooit zo erg gehad? Nouja, misschien komt het vanzelf wel weer goed.

    Vanavond uit eten bij één van m'n favoriete restaurants. Eindelijk weer lekkere spareribs eten. ^^

    Hoe graag ik zou willen dat deze fic echt is.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    I'll just pretend that that doesn't hurt like a motherfucker.


    De episode van Ignis komt pas uit in december, maar ik heb nu al pijn... ;__;


    Caution first, always.

    Leonis schreef:
    De episode van Ignis komt pas uit in december, maar ik heb nu al pijn... ;__;

    i
    feel
    u


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Garvey schreef:
    (...)
    i
    feel
    u

    Huil met mij ;_;


    Caution first, always.

    Leonis schreef:
    (...)
    Huil met mij ;_;

    is goed ;=;


    — Inner peace, it's hard to find. —


    OKÉ DAN.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2017 - 17:19 ]


    Tijd voor koffie.

    Heb echt zin in dit weekend. Kijk wel op tegen het veel auto rijden tho meh.


    The truth is out there.