• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?


    Schrijf hier dan alles van je af. ✨

    [ bericht aangepast op 7 aug 2017 - 9:53 ]


    She's imperfect but she tries

    Beauchamp schreef:
    I feel like I'd swim across oceans for people who wouldn't even go out in the rain for me.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Verslikken kan zo eng zijn D:
    Zelfs de kat was bang :/


    26 - 02 - '16

    Is het onrealistisch om een poging te doen voor een stage bij een groot bedrijf zoals buzzfeed?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Is het onrealistisch om een poging te doen voor een stage bij een groot bedrijf zoals buzzfeed?


    Wat is daar onrealistisch aan?


    26 - 02 - '16

    Thanks for making me feel like crap


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Hoe kan ik me zo waardeloos voelen terwijl ik letterlijk leven aan het kweken ben op dit punt.


    I'm your little ray of pitch black.

    Quorra schreef:
    (...)

    Wat is daar onrealistisch aan?


    Nou ja, ik acht de kans vrij klein dat ik van alle aanmeldingen gekozen wordt :c


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    (...)

    Nou ja, ik acht de kans vrij klein dat ik van alle aanmeldingen gekozen wordt :c


    Niet geschoten is altijd mis. Als je het niet probeert, weet je niet of jij gekozen wordt. De uitkomst kan enkel maar positief zijn. Dat gezegd hebbende, of het waar is of niet, maar er gaat wel de ronde dat buzzfeed een shitty werkgever is.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Wil ik die VIP package voor Breaking Benjamin hebben? HELL YEAH
    Heb ik die €90?? HELL NO


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Patholoog schreef:
    (...)

    Niet geschoten is altijd mis. Als je het niet probeert, weet je niet of jij gekozen wordt. De uitkomst kan enkel maar positief zijn. Dat gezegd hebbende, of het waar is of niet, maar er gaat wel de ronde dat buzzfeed een shitty werkgever is.


    Dat is zeker zo haha. Hm, ik heb het idee dat ze inderdaad als werkgever nog wat kunnen bijschroeven maar voor internships zijn ze juist enorm goed beoordeeld. Een beetje hetzelfde idee als stages bij Facebook en Google geloof ik.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    When you try really hard, but people are just non-responsive.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.


    Ik hoop dat hij zo klaar is want damn.


    •

    Verkleurd schreef:
    When you try really hard, but people are just non-responsive.


    The sun will rise and we will try again.

    Pot verwijt de ketel dat 'ie zwart ziet. Aandachttrekkerij. Bah.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben eventjes heel enthousiast. Misschien moet ik terug aan het werk gaan nu ik even dat gevoel heb haha.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury