• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?


    Schrijf hier dan alles van je af. ✨

    [ bericht aangepast op 7 aug 2017 - 9:53 ]


    She's imperfect but she tries

    oh shit

    oke die vanjou heeft een plaatje en zo dus bij dezen gaan we maar ff voo rjouwes denk ik


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Oef, nog steeds moe — but I need to be productive today.


    Ik kreeg een positieve opmerking van mijn begeleider en nu kan ik wel janken van blijheid.

    I really need a holiday :W


    I am an idiot, I move.

    Misschien vandaag maar gaan vragen wat voor prijs ze hanteren voor die piercing want oh god ik wil hem echt hebben.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik wil schoonmaken en dingen klaarmaken voor marktplaats maar ik zit nu net lekker op de computer. Dilemma's.

    Mag ik nog een keertje kindjes blij maken? Gisteren was echt te leuk :3


    Deep inside, I've never felt alive

    Hahahha i succ


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Uggggggh ik ben net wakker en heb te weinig geslapen en het punt waarop je met je slaapritme gewoon nooit uitgeslapen kunt zijn om half twaalf is toch een punt waarop je eens goed moet gaan nadenken i guess


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    En zo heb je een lange tijd helemaal geen zin om heen te gaan, en dan inene kun je absoluut niet wachten wegens die leuke gozer waar het zo goed mee klikt. Oeps. :'D HAHA


    Smile. You're beautiful. <3

    Hoe klein is mijn blaas wel niet geworden. T_T


    I'm your little ray of pitch black.

    Oh my, hij komt nu hier een film kijken en ik ben er zo zeker van dat mijn ouders hem niks gaan vinden :W send help please

    They're gonna hate meeeee.
    Everybody hates meeeee.
    zucht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Am I gonna be on German telly? Probably.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik word er echt zo moe van ik maar te blijven solliciteren op dingen, om vervolgens toch niet aangenomen te worden. Why should I even try anymore?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aaaah ik wil die piercing nu al. Waarom is mn salaris er pas aan het eind van de maand??


    — Inner peace, it's hard to find. —