• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?


    Schrijf hier dan alles van je af. ✨

    [ bericht aangepast op 7 aug 2017 - 9:53 ]


    She's imperfect but she tries

    Hmm, jij maakt me echt zo gelukkig.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Voor het eerst in 6 jaar slaap ik bij mijn moeder. Ik vraag me af hoelang ik nog overeind blijf staan.


    No growth of the heart is ever a waste

    ik. um. ik denk dat ik door dit soort personen begin te begrijpen waarom mensen elkaar hate mail sturen. holy shit

    Ander, beter nieuws, in een zin die wel een hoofdletter verdient: ik heb een stuk zelfgemaakte chocolade en dulche de leche taart en een halve doos soesjes. Ik ga dood aan een overdosis suiker, maar ik zal wel gelukkig sterven. :9~


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    ik. um. ik denk dat ik door dit soort personen begin te begrijpen waarom mensen elkaar hate mail sturen. holy shit

    Ander, beter nieuws, in een zin die wel een hoofdletter verdient: ik heb een stuk zelfgemaakte chocolade en dulche de leche taart en een halve doos soesjes. Ik ga dood aan een overdosis suiker, maar ik zal wel gelukkig sterven. :9~


    Oeh, je mag mij ook wel wat geven hoor. (wbw) Hahaha, enjoy!


    The sun will rise and we will try again.

    time to eat and cry and eat and cry and not sleep.


    kindness is never a burden.

    I should reeaaaally have gone for my 'Dropping My Friends Every Summer'-tradition (excluding internet friends as always). Wow. Jesus. Yes.

    +

    Who tf do I think I am, dm'ing Dodie Clark like that.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2017 - 3:35 ]


    kindness is never a burden.

    Yeey. Mijn moeder is jarig. En ze heeft een spiegelreflexcamera gekregen. Sad me.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wauw, ik voel me al lullig als ik alleen maar tegen iemand zeg dat ik geen zin heb om iets te gaan doen.


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Gezellig wanneer het alarm direct afgaat wanneer je net op je werk bent 😂👌🏼


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik word het zo beu om mee te doen aan RPG's die de snelheid hebben van een slak en daardoor uiteindelijk dood bloeden.


    HAHAHA en dan moet je de telefoon opnemen want je bent de enige op je afdeling en dan heb je ook nog eens zware angst om de telefoon aan te nemen :W


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik zit nooit lekker in mijn vel wanneer mijn moeder thuis is, want ik wéét gewoon dat ze altijd wel iets vindt wat ik verkeerd doe volgens haar.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Typisch. Dat gedrag heb ik nou écht niet gemist deze vakantie...

    Ik droomde dat Fantastic Beasts 2 er al was en dat Graves terugkwam en het was geweldig en nu ben ik sad.


    Caution first, always.

    En dan sta je om drie uur 's nachts in de donkere tuin met je vijftienjarige hond die afwisselend uit een plantenbak drinkt en geconcentreerd voor zich uit staart tegen een muur aan, nadat ze zwalkend en met veel te veel moeite op jouw verzoek is opgestaan van de plek waar ze de hele avond al slapjes lag en in de deuropening heel even letterlijk op je voeten leek te vallen (maar nog net overeind wist te blijven) en toen over de drempel plaste

    DIT IS HET SOORT DING WAAR IK VAN GA STRESSBAKKEN, LENA


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan