• [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 22:25 ]

    Ik merk überhaupt dat Quizlet rustiger is dan voorheen. XOTM is bijvoorbeeld een prachtig initiatief, maar er zijn soms amper inzendingen. Echt jammer...


    26 - 02 - '16

    Zo eens ben ik het nog nooit met iemand geweest. Het is superkut dat je lijstje amper wordt gezien of je quiz door vrijwel niemand wordt gemaakt. De spotlight is leuk, maar ja, dat kost zuurverdiende credits. De wedstrijden met de paaseitjes zoeken en de sneeuwballen gooien waren leuk, dat is een initiatief dat werkelijk voor meer activiteit zorgde. Maar je kunt niet eeuwig zo'n wedstrijd houden. Misschien kan de qrew iets met de badges doen ("Bekijk 1/5/10 lijstjes per dag" of zo), ik weet het anders ook niet.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2017 - 10:51 ]


    oi, suzy

    Wauw, groot lettertype.. (op mobiel lijkt het huge sorry (a) )

    Maar goed, je hebt ergens wel gelijk. Maar ik heb geen idee hoe dit meer te promoten. Ik maak me ook schuldig aan het meer invullen van Quizzen en Het lezen van stories, maar denk dat dat ook meer smaak is eigenlijk (':


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik ben het eens met wat je zegt, maar zelfs stories worden minder bekeken dan vroeger. Het is dus in z'n algemeen een probleem denk ik. Natuurlijk mogen de lijstjes, quizen en gedichten zeker wat meer aandacht hebben! Ik ben hier op Q 5 jaar geleden vooral gekomen voor het schrijven en dat is vrijwel nog steeds zo. Af en toe maak ik wel een lijstje of een quiz, maar mijn smaak ligt inderdaad meer bij de stories en de gezelligheid op het topic.
    Ik begrijp dat het voor de dichters, quiz-makers en lijstjes-makers onder ons wel heel frustrerend is.... Dus verder helemaal met je eens!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ja, dat is inderdaad echt jammer. En ik weet ook niet of er echt veel aan gedaan kan worden


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Het probleem ligt echter aan het feit dat het al zoveel malen wordt gezegd ─ en dat er nooit iets aan gedaan wordt. Nu heb je uiteraard wel de functie om lijstjes, polls, et cetera te kudo'en, maar hoelang zal het duren voor mensen weer gaan klagen?
          Q is niet meer zo levend als het een jaar geleden was ─ dat is waar. Het is echter onze taak om het terug wat levendiger te maken. Als iemand nu eens met een baanbrekend initiatief komt, misschien dan?

    [ bericht aangepast op 8 aug 2017 - 17:20 ]


    Heaven is a place that we all have

    Ik begrijp het helemaal en we zijn er zeker mee bezig. Kijk maar even naar de updates die onze admin's hebben doorgevoerd zoals het reageren op creaties en het aangepast kudo systeem dat Rutger vandaag heeft geïnstalleerd zodat alle creaties in de top kunnen komen. Hierdoor draait het wat meer om alle creaties ipv alleen stories en quizzen zoals voorheen. Hopelijk is dat al een stap in de goede richting.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ten eerste, wooow groot lettertype x)
    Ten tweede, je hebt gelijk het is vele male rustiger geworden. Alleen is het moeilijk om publiek te trekken, misschien in bepaalde facebookgroepen reclame maken?

    WenseKronik schreef:
    Ten eerste, wooow groot lettertype x)
    Ten tweede, je hebt gelijk het is vele male rustiger geworden. Alleen is het moeilijk om publiek te trekken, misschien in bepaalde facebookgroepen reclame maken?


    Dan zit je met nog een issue; mensen (waaronder ik) die liever niet hebben dat bijv. familie op Facebook achter het bestaan van Quizlet komt.


    26 - 02 - '16

    Eerlijk.. Columns worden ook steeds minder gelezen hoor en als het al zo is dan alleen door de mensen die je kennen. Dan heeft een column twee blz aan reacties en de ander krijgt niks. Dan heb je toch ook zoiets van nou waar doe ik het voor.
    Begrijp me niet verkeerd ik vind het hartstikke leuk! Maar het is toch wel jammer niet dan? Misschien wordt daar ook nig wat mee gedaan? Zou wel heel erg leuk zijn!! ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    Eerlijk.. Columns worden ook steeds minder gelezen hoor en als het al zo is dan alleen door de mensen die je kennen. Dan heeft een column twee blz aan reacties en de ander krijgt niks. Dan heb je toch ook zoiets van nou waar doe ik het voor.
    Begrijp me niet verkeerd ik vind het hartstikke leuk! Maar het is toch wel jammer niet dan? Misschien wordt daar ook nig wat mee gedaan? Zou wel heel erg leuk zijn!! ^^


    Columns zouden meer onder aandacht gebracht moeten worden inderdaad.


    26 - 02 - '16

    Quorra schreef:
    (...)

    Columns zouden meer onder aandacht gebracht moeten worden inderdaad.


    Ik denk eerlijk ook dat niet iedereen weet waar ze die kunnen vinden xD dat is ook zo wat


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)

    Ik denk eerlijk ook dat niet iedereen weet waar ze die kunnen vinden xD dat is ook zo wat


    Ze staan verstopt onder Overig. Ook niet echt een logische plek voor columns.


    26 - 02 - '16

    Sommige columns nodigen ook minder uit om te reageren dan andere. Het onderwerp is soms niet echt je ding, en dan steek ik liever aandacht in dingen die me beter liggen.

    Maar ik ben het met jullie eens dat er te weinig wordt bekeken, gereageerd en gekudo't. De vraag is alleen, hoe lossen we dat op.


    oi, suzy

    Jure schreef:
    Sommige columns nodigen ook minder uit om te reageren dan andere. Het onderwerp is soms niet echt je ding, en dan steek ik liever aandacht in dingen die me beter liggen.

    Maar ik ben het met jullie eens dat er te weinig wordt bekeken, gereageerd en gekudo't. De vraag is alleen, hoe lossen we dat op.

    Welke nodigen dan minder uit?

    Want ik ben zelf columnist, ondertussen nog de enige van de allereerste lichting. Ik doe het nog steeds graag, maar ik struggle soms met mijn onderwerpen. Zeker omdat ik weinig feedback krijg, eigenlijk geen. Ik krijg wel eens reacties en dat vind ik superfijn omdat zij dan meestal verder borduren op wat ik schreef. Maar ik heb dus geen idee of mijn onderwerpen oké zijn of niet. Of wat men liever zou willen lezen.



    Over hetgeen dat in de beginpost staat: we zijn zoals Chloë het al zegt er wel mee bezig. Al jaren eigenlijk. Daarom dat we zoveel acties proberen te doen of regels versoepelen.
    Over de suggesties zelf: die werden wel verwerkt, maar die lijst was opeens zolang dat Rutger ook gewoon niet meer wist waar te beginnen. Daarom kregen we een extra technische admin. En sindsdien zijn er veel verbeteringen gebeurd en begint de verwerkte suggestielijst te verbeteren. Dus als je ideeën hebt, gooi die gewoon in de groep. Wij zijn blij met alle suggesties. =)
    Ik ben zelf ook heel blij met het nieuwe kudosysteem, want op deze manier kunnen ook andere creaties meer publiciteit krijgen.

    Want ik doe graag quizzen, lijstjes en polls, maar ik vind het soms moeilijk om leuke nieuwe te vinden. En in plaats van dat ik nu zovaak op 'willekeurig' moet klikken, kan ik die lijsten afstruinen. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury