• ••• countdown heenweg || countdown terugweg

    Zoals je misschien wel hebt geraden toen je de titel las:
    ik ga voor 3 maanden naar Engeland!
    Ik zal een aantal vragen beantwoorden om het wat duidelijker te maken!



    Wanneer ga ik weg?
    Ik ga 14 augustus naar Engeland en ik kom 13 november weer terug in Nederland.


    Waar ga ik heen?
    Ik zal die weken te vinden zijn Sheringham, Norfolk. Op de foto's hiernaast zie je waar Norfolk ligt (2de foto) en waar Sheringham ligt in Norfolk (3de foto). Om iets specifieker te zijn: ik zal in/bij YHA Sheringham te vinden zijn.


    Waarom ga ik naar Sheringham of Engeland in het algemeen?
    Ik ga hier heen, omdat ik voor school een stay abroad (soort buitenland stage) moet doen. Ik doe de lerarenopleiding Engels en begin komend schooljaar met het 2de jaar. In dat schooljaar moeten we minimaal 10 weken naar een Engelstalig land om daar te gaan werken of iets (je plannen moeten eerst goed gekeurd worden). De reden waarom ik specifiek voor Engeland heb gekozen, is omdat ik voor een Brits accent ga.


    Wat ga ik in (YHA) Sheringham doen?
    Ik ga hier van alles doen. Uiteindelijk zal ik daar gaan schoonmaken, in de tuin aan de slag, in de winterperiode helpen met schilderen. Verder weet ik niet echt precies wat ik ga doen (shame on me), maar daar ga ik snel genoeg achter komen.
    Natuurlijk ga ik ook de omgeving verkennen en in de buurt liggende dorpjes/steden.



    Heb ik er zin in?
    JAAAAAAA!!!


    Ga je een blog bijhouden?
    Dat ga ik (proberen te) doen! Ik zal onderaan de link plaatsen naar de algemene pagina en daarna zullen er steeds meer links bijkomen van volgende berichten.


    Ga ik minder online zijn op Quizlet?
    Die kans is wel heel groot, maar ik ga in ieder geval probeer om elke avond nog even in de chat te zijn.
    Verder denk ik niet dat ik echt actief ga zijn op het forum.



    Hebben jullie nog andere vragen, wees dan niet bang om ze te vragen!


    Veel liefs,
    Britt aka HaIe



    Blogposts:
    Vooraf
    Eerste indruk!
    Andere locatie.
    1ste week overleefd.
    Nog 10 weken!
    Datum van plaatsen:
    08-08-2017
    14-08-2017
    16-08-2017
    21-08-2017
    04-09-2017


    [ bericht aangepast op 5 sep 2017 - 17:21 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 5 sep 2017 - 1:12 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Garvey schreef:
    Aaahh zo gaaf! Ik ga zeker je blog bijhouden want het lijkt me super interessant! Veel plezier iig!


    Dankjee! ^^
    Ik hoop dat de blog een beetje interessant wordt en dat het dan ook interessant/leuk blijft om te lezen, maar dat merken we vanzelf wel.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2017 - 23:33 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Wieh Brit, awesome awesome — ik ga je sowieso volgen. :Y)


    HaIe schreef:
    @Kimi(?) dankje en ik ga m'n best doen!

    Ik hoop ook voor je dat je een beetje degelijk weer gaat hebben in die drie maanden. ^^ It's Kim by the way. Kimi is m'n bijnaam.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Jaaa toch een vet mooi topic gemaakt! Superleuk! Heeeel veel plezier alvast!!!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    @Mirte woehhh!

    @Kim haha, ik hoop het ook. Zolang het maar droog is wanneer ik ergens heen wil of iets vind ik het helemaal goed.

    @Leah dankje & dankje ^^!!


    Ben ook langzaam maar zeker steeds meer dingen in m'n koffer aan het doen.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    oh tof!! stuur ff een berichtje als je vrij hebt of zo want dan kunnen we de eerste engelse q meeting houden ever

    of is dat al gedaan


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    oh tof!! stuur ff een berichtje als je vrij hebt of zo want dan kunnen we de eerste engelse q meeting houden ever

    of is dat al gedaan


    Oehh dat zou wel echt heel gaaf zijn!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ja super leuk dit Britt! Ik ga het allemaal volgen. Zo'n toffe ervaring. c:


    The truth is out there.

    Leliana schreef:
    Ja super leuk dit Britt! Ik ga het allemaal volgen. Zo'n toffe ervaring. c:


    Ik heb er ook echt ontzettend veel zin in!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    MENSEN NEGEERT IEDEREEN HET FEIT DAT ER EEN PUN GEMAAKT KON WORDEN??

    Want lieve Britt wordt een Brit (krul).


    Heaven is a place that we all have

    Adsthetic schreef:
    MENSEN NEGEERT IEDEREEN HET FEIT DAT ER EEN PUN GEMAAKT KON WORDEN??

    Want lieve Britt wordt een Brit (krul).


    Hahahahhahaha, alleen Ads hoor.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Yay! Britt is going Britt-ish hehe :Y)

    Veel plezier!


    26 - 02 - '16

    Quorra schreef:
    Yay! Britt is going Britt-ish hehe :Y)

    Veel plezier!


    Dankje Erieka! ^^


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Morgen is het zo ver! Mijn koffer en handbagage zijn zo goed als gepakt, en morgen dan voor 3 maanden m'n geliefde en vertrouwde thuis verlaten voor een nieuw avontuur. Ook ga ik morgen voor het eerst vliegen en ik zal jullie op de hoogte houden (of via de blog of via dit topic).
    Voor diegene die mij op snap hebben (de Quizlet-snap-groep) kunnen morgen veel snaps verwachten... waarschijnlijk de hele 3 maanden eigenlijk wel, haha.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Nieuwe blogpost online: Eerste indruk!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO