• ••• countdown heenweg || countdown terugweg

    Zoals je misschien wel hebt geraden toen je de titel las:
    ik ga voor 3 maanden naar Engeland!
    Ik zal een aantal vragen beantwoorden om het wat duidelijker te maken!



    Wanneer ga ik weg?
    Ik ga 14 augustus naar Engeland en ik kom 13 november weer terug in Nederland.


    Waar ga ik heen?
    Ik zal die weken te vinden zijn Sheringham, Norfolk. Op de foto's hiernaast zie je waar Norfolk ligt (2de foto) en waar Sheringham ligt in Norfolk (3de foto). Om iets specifieker te zijn: ik zal in/bij YHA Sheringham te vinden zijn.


    Waarom ga ik naar Sheringham of Engeland in het algemeen?
    Ik ga hier heen, omdat ik voor school een stay abroad (soort buitenland stage) moet doen. Ik doe de lerarenopleiding Engels en begin komend schooljaar met het 2de jaar. In dat schooljaar moeten we minimaal 10 weken naar een Engelstalig land om daar te gaan werken of iets (je plannen moeten eerst goed gekeurd worden). De reden waarom ik specifiek voor Engeland heb gekozen, is omdat ik voor een Brits accent ga.


    Wat ga ik in (YHA) Sheringham doen?
    Ik ga hier van alles doen. Uiteindelijk zal ik daar gaan schoonmaken, in de tuin aan de slag, in de winterperiode helpen met schilderen. Verder weet ik niet echt precies wat ik ga doen (shame on me), maar daar ga ik snel genoeg achter komen.
    Natuurlijk ga ik ook de omgeving verkennen en in de buurt liggende dorpjes/steden.



    Heb ik er zin in?
    JAAAAAAA!!!


    Ga je een blog bijhouden?
    Dat ga ik (proberen te) doen! Ik zal onderaan de link plaatsen naar de algemene pagina en daarna zullen er steeds meer links bijkomen van volgende berichten.


    Ga ik minder online zijn op Quizlet?
    Die kans is wel heel groot, maar ik ga in ieder geval probeer om elke avond nog even in de chat te zijn.
    Verder denk ik niet dat ik echt actief ga zijn op het forum.



    Hebben jullie nog andere vragen, wees dan niet bang om ze te vragen!


    Veel liefs,
    Britt aka HaIe



    Blogposts:
    Vooraf
    Eerste indruk!
    Andere locatie.
    1ste week overleefd.
    Nog 10 weken!
    Datum van plaatsen:
    08-08-2017
    14-08-2017
    16-08-2017
    21-08-2017
    04-09-2017


    [ bericht aangepast op 5 sep 2017 - 17:21 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 5 sep 2017 - 1:12 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    x

    [ bericht aangepast op 23 aug 2017 - 23:15 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    nieuwe blogpost >> Nog 10 weken!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    HaIe schreef:
    nieuwe blogpost >> Nog 10 weken!


    Mag ik vragen wat voor tattoo je gaat laten zetten? *O*


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Willows schreef:
    (...)

    Mag ik vragen wat voor tattoo je gaat laten zetten? *O*



    Deze, maar dan een iets smaller uiteinde ^^


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    HaIe schreef:
    (...)


    Deze, maar dan een iets smaller uiteinde ^^


    Oh, die is héél gaaf!


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Voor diegene die hem nog niet gezien hadden, hier een foto van mijn nieuwe permanente beste vriend ^^:
    Ik weet dat ik zei een 'smaller uiteinde' en dat hij niet precies op de foto hierboven lijkt, maar uiteindelijk ben ik hier wel blij mee.
    Tuurlijk achteraf had altijd wel iets wat anders gekund, maar ik denk dat iedereen dat vaak wel denkt nadat ze de tattoo hebben laten zetten.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2017 - 21:39 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    HaIe schreef:
    Voor diegene die hem nog niet gezien hadden, hier een foto van mijn nieuwe permanente beste vriend ^^:
    Ik weet dat ik zei een 'smaller uiteinde' en dat hij niet precies op de foto hierboven lijkt, maar uiteindelijk ben ik hier wel blij mee.
    Tuurlijk achteraf had altijd wel iets wat anders gekund, maar ik denk dat iedereen dat vaak wel denkt nadat ze de tattoo hebben laten zetten.



    Mooi. Oei ben je niet tevreden dan? 😨


    The truth is out there.