• Lieve users,

    Mijn naam is, zoals jullie kunnen zien, niet meer blauw gekleurd. Met dit topic leg ik uit waarom en neem ik, met pijn in mijn hart, afscheid van Quizlet en van jullie.

    De afgelopen 3 jaar is Quizlet mijn veilige thuishaven geweest. Ik kwam hier op een punt in mijn leven waarop ik het meest eenzaam en ongelukkig was. In 3 jaar tijd is mijn leven zo veranderd en ik net zo goed. Ik wil jullie bedanken voor jullie invloed hierop, wellicht weten jullie het niet, maar ieder individueel heeft absoluut een impact gehad op mij, hoe klein ook.

    Over twee weken start ik met een nieuw hoofdstuk van mijn leven, ik start dan met mijn nieuwe opleiding en dat betekent voor mij een frisse start. Het is mij recentelijk duidelijk geworden dat dit hoofdstuk zo ontzettend belangrijk gaat zijn voor het vervolg van mijn leven. Ik ga mijn carrière opbouwen, beslissen wie ik écht wil zijn in dit leven, volop keuzes maken en er vooral 100% voor mezelf zijn en er gewoon voor gaan.

    De eerste stap van deze nieuwe start is echter het loslaten van bepaalde dingen. En dat is nooit leuk. Op mijn lijstje van ‘loslaten’ stonden dingen die me teveel kostbare tijd en energie kosten. Tijd en energie die ik strakjes niet meer heb als ik aan mijn nieuwe start begin. Hoe verdrietig het me ook maakt, ik moet realistisch blijven in wat ik aankan en wil. De afgelopen weken heb ik dan ook lang nagedacht over of ik Quizlet achter me moet laten. Mijn eerste instinct was natuurlijk ‘NEE, NEE.’ Maar mijn stresslevel zei ‘JA. JA.” Dat was het punt voor mij dat ik besloot om de knoop door te hakken, voor mezelf.

    De nieuwe bemiddelaarsverkiezingen zijn volop aan de gang. Ik vind het onwijs jammer dat ik straks niet samen met Margot jullie op kan leiden en met jullie samen kan werken, aanstaande bemiddelaars. Onthoud dat fouten maken mag en dat jullie zo veel gaan leren, ik wist de eerste paar weken ook niet wat ik aan het doen was! Komt allemaal goed, geloof in jullie zelf.

    Aan de users, blijf altijd het beste van jezelf naar boven halen. De laatste periode zie ik heel veel nieuwe initiatieven op Quizlet en ook de sfeer voelt goed aan. Hou dat vast. Hou je hart open en probeer altijd respect te blijven houden voor ieder. Jullie hebben allemaal zulke verschillende, geweldige persoonlijkheden. Geloof in je zelf en vooral, laat zien wie je bent!

    Niet alleen stop ik als bemiddelaar, ook mijn tijd als user is voorbij. Over een paar dagen zal ik mijn profiel op non-actief zetten. Misschien dat ik soms nog even langskom, om te kijken hoe het hier allemaal gaat. Ik weet het niet, voor nu betekent het echter een einde aan mijn tijd op Quizlet.

    Velen van jullie beschouw ik als vrienden, daar zal natuurlijk niks aan veranderen. Jullie zullen mij altijd kunnen vinden op Facebook, Whatsapp en natuurlijk in het echt. Mocht je mij nog niet op social media hebben maar wil je toch contact blijven houden, stuur dan een PB’tje.

    Als laatste wil ik meegeven dat als er een keuze is die je liever niet wilt maken, maar als je weet je er uiteindelijk gelukkiger door zal worden – zet die stap. Uit mijn leven is gebleken dat dit de allerbeste keuzes waren, zelfs al doet het pijn.

    Ik ga jullie ontzettend veel missen. <3
    Heel veel liefs,

    Megan.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik ken je voornamelijk van de meeting in Rotterdam, maar ik zie je ook vaker voorbij vliegen op het forum. Ik vind het dan ook erg jammer dat je gaat. Hopelijk gun je je op je nieuwe opleiding. Heel veel succes nog!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Nogmaals Megan, ik vind het ontzettend jammer. :c Je was zo'n goede bemiddelaar en heel erg vriendelijk op het forum. Daarnaast gun ik je zeker met die frisse start en je nieuwe opleiding! Zet hem op en je kan het! Hopelijk houden we nog wel contact op whatsapp. (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Dan hier, aangezien je op whatsapp helaas niet meer wil reageren — bedankt voor je inzet op Q., je was een aanwinst voor het team en de website. Veel succes met je aankomende studie.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2017 - 23:27 ]


    Megan, ik ga je oprecht missen in het team! :c Je hebt je veel ingezet. Dat was zeker te zien achter de schermen. Heel erg bedankt ervoor en succes met je studie! (heart2)


    Ik wil een tuin vol egels

    Wat jammer dat je weggaat! Maar ik wens je heeel veel succes met je opleiding. Het gaat je vast lukken om je opleiding te halen als ik je zo hoor :Y)

    [ bericht aangepast op 16 aug 2017 - 7:59 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Ooh wat jammer Megan! Maar wel begrijpelijk natuurlijk. Heel veel succes met je studie en ontzettend bedankt voor alle tijd en liefde die je in deze site gestoken hebt. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nooo, ik lees dit nu pas. Ik had het ergens wel al aan zien komen, maar toch ben ik sprakeloos :c
    Heel erg bedankt voor alles wat je hebt gedaan en heel veel succes met je studie! Ik ga je missen in het team (heart2)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik begrijp je keuze helemaal, maar ga je natuurlijk wel missen!


    Geloof niet alles wat je denkt